Cadeaulabels


Op maandag laten we bij Bugaboo iets zien wat Alles Behalve Een Kaart is.
Deze keer laat ik jullie wat cadeaulabels zien, die ik gemaakt heb met de Valentine Circle Sentiments.
Altijd handig om achter de hand te hebben om aan een aardigheidje/cadeautje te hangen, toch?
Hieronder laat ik ze 2 aan 2 wat dichterbij zien.




Ze zijn allemaal ingekleurd met copics en uitgestanst met een cirkel stans met stiksteekjes. Daarna gemat op een rode cirkel, gemaakt met een geschulpte Sizzix stans.
Gaatje erin gemaakt met de crop-o-a-dile en baker's twine en/of scrapper's floss eraan.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:


 

Reacties

Je@net zei…
Wat leuk al die labels, Margreet!
wat een gave label hanger super Margreet
Gr Karin
MiamiKel zei…
Wow! These are so so cute! Perfection, my friend! xx
Trijntje zei…
Wat een leuke cadeau labels Margriet. Groeten Trijntje
Diny zei…
Wow.....wat leuk gedaan Margreet....dat is inderdaad altijd handig om zoiets in huis te hebben....en dan natuurlijk hand gemaakt!
Groetjes Diny
Marijke zei…
Wat super leuk gedaan en wat zijn ze leuk al die labels met die leuke plaatjes! Ik ga ook eens kijken want ik vind ze super! Groetjes Marijke.
Crealientje zei…
Super leuk Margreet!
Deze labels aan een bos bloemen , chocolaatje enz, zijn altijd handig.
Ze geven dan het presentje net iets extra's.
Heel leuk gedaan!
Lieve groetjes Crealientje.
WoW wat leuk en zo mooi ingekleurd deze labels Margreet,
Xx
Elle-Jeanne zei…
Wow Margreet, wat mooi,en altijd handig om te hebben.
En ook nog zoveel.
Super.
Groetjes Elle-jeanne
Ellen zei…
Wat een leuke serie! En labels komen altijd wel van pas. Ik bedenk me dat meestal te laat en grijp dan mis.

xx Ellen
Gina zei…
Heel leuk al die labels Margreet ! Groetjes, Gina
Freubelmina zei…
Wat zijn ze leuk Margreet, ik vind ze prachtig.
Dankjewel dat je mijn kaart bij TMS gekozen hebt,lief.
Een fijne avond xx
Ans Gilbert zei…
Het zijn superleuke labels Margreet, leuke teksten ook
Groetjes
Ansx
Ans Gilbert zei…
Het zijn superleuke labels Margreet, leuke teksten ook
Groetjes
Ansx
GerJanne zei…
Ze zijn ontzettend leuk Margreet! En je hebt er meteen een boel gemaakt. Mooi met de geschulpte rand..
Wies zei…
Wat een ontzettend leuke labels. Leuke afbeeldingen en bijbehorende teksten. Die komen altijd wel van pas.
Groetjes, Wies
Renate zei…
Wat een super leuke labels heb je gemaakt.
Altijd handig om op voorraad te hebben.

-xies- Renate.
!neke zei…
Super gaaf !
Groeten Ineke
Eri zei…
Een cadeautje word zo nog veel leuker! Je labels zijn stuk voor stuk superleuk!
Groetjes, Eri
aussie aNNie zei…
Beautiful, gorgeous colours here, fabulous tag collection and coloured just as lovely. xx
Wat een super leuke labels heb je gemaakt, altijd leuk om aan een cadeautje te hangen!

Liefs, Merit en Annemarie
Nicolette zei…
Je hebt hele leuke labels gemaakt.
Groetjes Nicolette
Patti zei…
These are really neat!! You’re inspiring me to make some too - I think they would be fun embellishments for scrapbook pages also!
Mari zei…
Very beautiful labels! Thanks for joining us at Creative Fingers.
DT Mari, my blog Ittetehty

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten