Emergency Nurses Day

Het is woensdag, dus de dag van de humor bij Catch the Bug.
Vandaag is het Emergency Nurses Day en daarom heb ik een kaart gemaakt met Nurse Marge Joking.
Bij Hobbywinkel De Egel hebben alle DT leden een schets gemaakt en je mocht zelf een schets kiezen. Ik heb gekozen om met de schets van Nelleke te werken.
De stikstreepjes zijn verplicht, dus die heb ik met DMCgaren extra benadrukt.
Marg is met copics gekleurd, uitgeknipt en met foam verhoogd opgeplakt. Op haar bril heb ik Glossy Accents gedaan. Alle papierranden zijn met black soot distress ink afgewerkt.

Vervelend dat een gedeeltelijke lockdown nodig is. Maar volgens mij was er geen ontkomen aan. Voor ons verandert er weinig. Wandelen, supermarkt en alleen 1x per week bij mijn moeder eten en haar 1x in de week naar de kapper brengen. En Femke en Paul niet vergeten natuurlijk, die 1x in de 2 weken komen eten. Bij uitzondering gaan we vanavond bij hen winterbbqen (leuk woord hè?). Ook dit is veilig: we zijn dan met z'n 4en én buiten! Binnen amuseren we ons kostelijk, dus mij hoor je niet klagen en we hopen hierdoor geen klachten te krijgen.
Fijne dag!
xxx Margreet

Met dit lieve Bugaboobeertje in de Top 3 gekozen bij Fezziwigs Festive Frolics

 


Challenges:
Tuesday Throwdown: Funny sentiment
The Corrosive Challenges: AG
All Fun Challenges: AG
PIP 2041: AG
Ally's Angels: AG
Hobbywinkel De Egel: Oktober challenge:
Schets van Nelleke









Reacties

Je@net zei…
Erg grappig kaartje en gefeliciteerd met je toppertje!
Wat een mooie grappige kaart heb je met de sketch van Nelleke gemaakt Margreet. Fris dat rood-wit.
Ja het is zoals het is en we maken er maar weer het beste van, blij met mijn hobbies hoor :)
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)
carla zei…
Een superleuke kaart Margreet.
Knap gemaakt.
Ik was net aan het denken dat het nu toch al langgeleden is dat we met hetzelfde bezig waren.
Groetjes,
Carla
Super leuk en geinig kaartje Margreet xx
Oeps gefeliciteerd met je toppertje!!
Liefs xx
Marja zei…
Superleuke kaart heb je met de sketch van Nelleke gemaakt Margreet!
Hier vervelen we ons ook niet heb altijd wel iets te doen kom altijd tijd te kort haha.
Groetjes Marja.
Eri zei…
Wat is je kaart leuk geworden Margreet. Tof hoe je nurse Marge op deze sketch hebt verwerkt.
Veel plezier vanavond!
Groetjes, Eri
Elle-Jeanne zei…
Leuk vrolijk kaartje Margreet.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-jeanne
een hele leuke gave kaart Margreet
Gr Karin
Hazel (Didos) zei…
Oh Golly If I saw that Nurse I would run in the opposite direction!! Great make, Hazelxx
*Vicki* zei…
TEE HEE!! Your sentiment with this nurse cracks me up! Really beautiful card design here and I love your take on that sketch with it! HUGS
*Vicki* zei…
P.S. congrats on your top 3 spot friend! :)
GerJanne zei…
Heel gaaf kaartje en wat leuk dat je de sketch van Nelleke hebt gekozen. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
Nee, voor mij verandert er ook weinig. Peter zal weer meer thuis werken, maar daar heb ik geen last van. EN echte uitgaanstypes zijn we ook niet.
Caroline zei…
Heel leuk hoe je de sketch hebt verwekt.
En winter bbquen haha dat is leuk en gezellig!
Wij houden ons hier ook rustig hoor.
Hopelijk gaat het allemaal helpen. ZO jammer voor diegenen die al maanden zich aan de regels houden......
Groetjes Caroline
kReN zei…
Hahaha. Love it. Thanks for joining us at the Artsystamper Challenge this week! kReN on the DT
Nelleke zei…
Wat heb je een leuke kaart gemaakt met mijn sketch. Fijn dat ik je kon inspireren. Vervelend die gedeeltelijke lockdown. Ja ook wij zijn veel thuis maar ik werk nog wel. In de zorg, het valt bij ons tot nu toe gelukkig heel erg mee. Dank je wel voor jou deelname bij de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic