FF Icecream

Wat een lekkere Freebie Friday van Bugaboo: een gratis ijsje. Je kunt hem hier vinden. 
Voor de ondergrond heb ik in mijn doos met mixed media papier gezocht, maar ik weet niet meer precies wat dit is. Volgens mij een restpapier van werken met Dylusions sprays op een workshop.
Hij ijsje is ingekleurd met copics. Pistache en smurfenijs. Echt iets voor kinderen, of hebben jullie dat ook weleens op?
Het ijsjeslint is van Crafty Ribbons en is HIER te koop. Het zit ook in de augustusbox die je voor 5 pond kunt kopen.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
De Egel: Géén Design Papier
Krafty Chicks: Stamp Act week 1
Creative Craft Cottage: Ribbon, lace and/or pearls
Simon Monday Says: Happy Birthday

Reacties

Zo leuk je achtergrond en dan nog een verkoelend ijsje Met het super leuke lint.
Fijne dag xx
Marijke zei…
Wat een "lekker" kaartje!Leuk deze digi, moet snel even gaan kijken. ik hou ook van pistache maar niet van de blauwe smurfenijs! Het is een echt zomerkaartje! Groetjes Marijke.
Crealientje zei…
Ooohh lekker een ijsje!
Met dit warme weer een erg leuke kaart om naar te kijken:)
Prachtige achtergrond.
Ik ben gek op advocaat ijs van Hertog. Wij eten buiten de deur meestal een softijsje.
Niet te vaak, dat is niet goed voor mij.
Houd je hoofd cool......met een ijsje, hahaha!
Lieve groetjes Crealientje.
Wat een heerlijk fris en leuke kaart...
knap dat jullie nog wat kunnen maken hier komt er niets uit mijn handen...

Liefs Annemarie en Merit
Wat een heerlijk fris kaartje. Met dit warme weer een lekker verkoelend ijsje, dat zou ik ook wel lusten. Al sla ik het smurfenijs liever over, daar krijg je volgens mij een blauwe tong van!
Hazel (Didos) zei…
Oh this is super and just what I need today!!! Love the background you have gone for too, have a lovely weekend, Hazelx
Elle-Jeanne zei…
Leuke Zomersekaart met dat lekker ijsje.
Gaat er altijd wel in.En zeker met zo weer
Je achtergrond is super mooi gemaakt.
Groetjes Elle-jeanne
*Vicki* zei…
Well your left over background peice worked out nicely for your image here as well as the ribbon! Super cute design! :)
Een vrolijke achtergrond voor dat lekker uitziende ijsje Margreet. Een smakelijke kaart passend bij het warme weer. Mijn lievelingsijs is chocolade-mint ijs maar dat hebben ze jammer genoeg niet overal. In Frankrijk en Engeland wel, gek hè?
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt-De Egel
Nou weet ik niet of ik je bedankt heb voor je deelname aan de challenge bij De Egel dus bij deze...ik was afgeleid door praten over ijsjes hihi.
Nicolette zei…
Een leuke kaart Margreet. Een ijsje is altijd lekker met dit weer.
Groetjes Nicolette
kReN zei…
Yum, yum, I want some! Thanks for joining us at the PIP Challenges this week! kReN on the DT. Follow me at https://afourrhlife.blogspot.com
Ans Gilbert zei…
Mooie zomerse kaart met het lekkere ijsje, pistache is wel een van mijn favoriete smaken, leuk lint heb je gebruikt,
Groetjes
Ansx
aussie aNNie zei…
Absolutely beautiful love the gorgeous image and your exquisite design and colouring. x
Trijntje zei…
Wat een prachtige zomerse kaart Margreet. Leuke kleuren
Groeten Trijntje
Lovely card . Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck Ginny DT for Creative Craft Cottage
My Blog As I do Rodos
GerJanne zei…
Heel mooi Margreet! Zo vrolijk die achtergrond. EN het ijsje.... daar krijgen we allemaal wel zin in denk ik bij deze temperaturen.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!
wat een verfrissend kaartje mooie achtergrond heb je erbij gemaakt
groetjes ellen
Great background Margreet and we could all do with a cooling ice cream of late!

June x
Trudy zei…
Wat een fleurig kaartje met die lekkere ijsbolletjes!
Groetjes Trudy
een super gaaf kaartje Margreet gaat er nu wel in met deze dagen
Gr Karin
Furrbster zei…
Such a great colour scheme!!

Thanks for playing along with us at Aud Sentiments,

Hugz Tinz
Chrissy zei…
I LOVE,LOVE,LOVE, your rainbow splatters in the background Margreet..FABulous card.

Luv CHRISSYxx
Nance zei…
Very "sweet" card. Thanks for joining us this week at Krafty Chicks!
Lisa Bird zei…
Wonderful card and colours. Thank you for joining us at Aud Sentiments Challenge Blog
Best Wishes Lisa xx
craftycard-designs.co.uk
Nelleke zei…
Nou daar was het wel weer voor een ijsje, al smaakt het mij altijd. leuk hoe je alles verwerkt hebt op je kaart. Dank je wel voor het meedoen van deze uitdaging van de Egel. groetje, Nelleke
Ilonka zei…
Wat een schitterend kaartje, dank je wel voor het meedoen aan de Dragonfly Dreams Challenge.
Groetjes Ilonka DT

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten