Easter bunny I found one

Vandaag is er bij Catch the Bug een New Release (of een oudere digi die opnieuw in de shop is gezet).
Deze week is het Easter bunny I found one.
Ik heb het konijn dat blij is met zijn gevonden ei ingekleurd met copics en daarna uitgeknipt.
Het gras is gemaakt met de Mery's mushroom wave borders. Uit wit cardstock gestanst en met 2 kleuren distress inkt gekleurd (twisted citron en mowed lawn). Wat accentjes gemaakt met een groen Derwent Procolour  kleurpotlood.
Er zaten ook nog eekhoorntjes op de randen, maar die heb ik er af geknipt. Wat eitjes uit het DP geknipt en tussen het gras verstopt.
Op de wolken heb ik 'found one' gestempeld met behulp van de handlettering clearstamps van Bella Lulu.
 Houden jullie het thuis nog een beetje vol? Voor mij is het geen probleem. Ik blijf al 3 jaar thuis (al moet het nu zonder leuke uitjes).
Fijne dag!
xxx Margreet
The Library Challenge: Egg drop
My Time To Craft: Easter Cuties
Sketch Saturday: Make a scene

Reacties

Marja zei…
Leuk paaskaartje met het geinige haasje!...mooie achtergrond.
Hier ook geen probleem met het thuis zitten..vermaak me wel dat is het voordeel van onze hobby we hebben altijd wel wat te doen haha.
Groetjes Marja.
Eri zei…
Toffe kaart met de paashaas en al die lekkere eitjes! Ik kan ook altijd heel goed thuis zijn, maar nu mis ik toch wel, mijn (klein)kinderen heb ik al 4 weken niet meer gezien.
Groetjes, Eri
carla zei…
Een mooi vrolijk kaartje heb je gemaakt.
Ook een leuke presentatie met de eitjes erbij.
Groetjes,
Carla
Wat een leuke kaart dit! Een paashaas die zelf zijn eieren zoekt. Ik vind het wel jammer dat we het eieren zoeken moeten missen dit jaar. We gaan altijd naar het bos waar mijn vader van 84 nog steeds de chocolade eieren verstopt. Zeker met dat prachtige weer is dat altijd een heel gezellig uitje maar dit jaar moeten we toch echt iets anders gaan verzinnen.
Bernadet zei…
Wat een grappig kaartje margreet
Hee Margreet, wat knap dat je konijn een ei heeft gevonden hihi. Als hij achterom kijkt vindt hij er nog véél meer. Een leuke vrolijke kaart is het.
Ik vermaak me wel al ga ik wel mijn dochters meer missen. Dat komt denk ik omdat je geen "einddatum" weet. Nu geniet ik van het kijken naar je leuke kaart en zo weer een rondje met Ziva doen.
Lieve groetjes Miranda
Glenda Atkins zei…
Adorable card with the fabulous bunny image and all the cheerful colours, brings a smile to ones face (needed in these shutdown times), love it! Thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers 'Easter' challenge.
hugs
Glenda DT
Wat een lieverd is dit kaartje met het haasje en die heeft een ei gevonden!in plaats van te verstoppen.
Sinds de maatregelen zijn wonen beide kinderen weer thuis en wij vermaken ons goed samen.
xx Anita
Je@net zei…
Wat een lief kaartje, Margreet!
Ans Gilbert zei…
Wat een keileuke Paaskaart met de grappige digi, blij met zijn ei.
Ik blijf lezen en kaarten maken,verveel me helemaal niet
Ansx
Hazel (Didos) zei…
Oh this is super sweet, what a great card, hope alls well, Hazelxx
GerJanne zei…
Het is een heel leuk en lief kaartje!
En zeker houden we het vol hoor. Het is vooral in de avonden zo leeg. Wij zijn heel actief, met sport en vrijwilligerswerk en dat is nu allemaal gestopt...maar daarom kijken we nu series in de avond. Bedankt voor je tips!
aussie aNNie zei…
Stunning Margreet coloured perfectly and surrounds of those yummy mini eggs, now how many did you eat> xx
Super sweet design Margreet

June x
Terri Winske zei…
An adorable card, and such a sweet image! So glad you shared this with us at PIP Challenges this week!
Ellen zei…
Hartstikke leuk kaartje voor deze tijd van het jaar! Ik maak eigenlijk nooit paaskaartjes, vind het wel leuk om ze te zien voorbijkomen.

xxx Ellen
Marina zei…
Colourful and cute card. Thanks for joining The Library.
Joy Wilson zei…
Such an adorable Easter card! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator
Lisa Lynn zei…
Margreet this is so adorable just love this cutie and your great scene.
cohenna zei…
Beautiful! Thanks so much for participating in the My Time To Craft Challenge this time and good luck :)

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me