Bedankt

Ik weet wel dat het kerstkaartendonderdag is, maar ik had nog geen kaart gemaakt en wil daarom deze keer iedereen nogmaals bedanken voor de mooie kaarten ter gelegenheid van mijn verjaardag. Volgens mij heb ik iedereen al "persoonlijk" bedankt, maar nu dus voor de zekerheid nog een keer met bijbehorende kaart.
GerJanne (met de bij haar gewonnen candy) 
Henriëtte, Giny en Ine 
Geesje, Bernadet, Ine,
Anita, Nancy, Miranda S,
Rosina, Bea 
Miranda B, Diny, Angélique,
Eri, Marja, Jeanet, Ellen 
Ans, Wies 2x,
Nicolette, Caroline,
Monique,Marijke, Annemarie en Merit 
Mariken, Nicole, Margo,
Elle-Jeanne, Gina, Irene

Door een foutje mijnerzijds was dit mooie kaartje van Carla op de stapel met 'gewone' kaarten terecht gekomen. Nu dus een ereplaatsje!

Wat een verwennerij, hè?
Fijne dag en probeer gezond te blijven!
xxx Margreet

Reacties

Eri zei…
Wow, wat een juweeltjes, en wat heb je er veel gekregen voor je verjaardag! geniet er nog van!
Groetjes, Eri
geweldig Margreet wat een mooie kaarten heb je ontvangen super
Gr Karin
aussie aNNie zei…
Nice cards received Margreet and I hope you had the best day ever.xx
Elle-Jeanne zei…
Jij bent goed verwend met al die schitterende verjaardags kaarten.
Geniet er nog van.
Groetjes Elle-jeanne
Hele mooie kaartjes, heerlijk toch Margreet puur genieten.
xx Anita
Rosina zei…
Wooooww Margreet wat ben jij verwent met prachtige kaartjes voor je verjaardag..dat maakte je dag vast nog feestelijker ondankt alle beperkingen van nu...en je kan er nog lang van genieten..
Alles nog goed bij jullie? en ook met je moeder??...fijn dat ze nog thuis woont nu...In de verpleeghuizen is het allemaal drama wat de klok slaat....zo zonde van die oudjes...dat verdienen ze echt niet...

groetjes
Rosina
Nicolette zei…
Altijd een leuk gezicht om alle kaarten zo bij elkaar te zien.
Groetjes Nicolette
Diny zei…
wat gezellig Margreet alle kaartjes van je verjaardag bij elkaar....dat is genieten he?
Je hebt er wel heel veel gehad moet ik zeggen!
Groetjes Diny
carla zei…
Geweldig zoveel kaartjes, maar 'k zie de mijne er niet tussen, is die dan niet toegekomen ?
Die was nochtans, zoals altijd, goed op tijd vertrokken.
O wat zou ik dat jammer vinden.

carla zei…
Jawel, ik zie je mailtje waarin je me bedankt voor mijn kaart.
Je had hem op je verjaardag zelf ontvangen (Doe zoals een tulp en ...).
Alleen me vergeten erbij te plaatsen.
Superleuk Margreet, geweldig deze post verwennerij.
Lieve groetjes Miranda
Ans Gilbert zei…
Wat gezellig, zoveel mooie verjaardagspost en heel verschillend dat is ook leuk.
Ze gaan met de Pasen, streng toezicht houden én bekeuren hoop dat het goed mag gaan, er zijn al genoeg mensen overleden, vooral in de verpleeghuizen
Fijne paasdagen
Ansx
Je@net zei…
Wat ben je verwend met al die mooie kaarten, Margreet!
Caroline zei…
Leuk he zoveel kaarten! Mijn vensterbank en kast stond helemaal vol!
Groetjes Caroline
GerJanne zei…
Wauw wat veel mooie kaarten! Wat is dat genieten he? Ik heb ze op mijn deur in mijn knutselkamer gehangen en geniet er bijna elke dag van!
Lisa Lynn zei…
Oh my what great cards you received. That's so awesome.
carla zei…
Dankjewel Margreet.

Fijn paasweekend !

Groetjes,
Carla
Ahhh Margreet, belated birthday greetings! You received a beautiful array of cards

June x

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten