Gardenbunny

Ik weet dat het zaterdag is en dat dit een kaartje voor Freebie Friday van Bugaboo is, maar dat mag de pret niet drukken, toch? Gisteren moest ik al 2 DT kaartjes laten zien en dat vond ik eigenlijk wel genoeg. En deze leuke Freebie kunnen jullie nog heel de week ophalen.
Het zal best een vreemde dag voor mij zijn. Want jarig zijn en je verjaardag niet echt kunnen vieren voelt toch een beetje vreemd. Gelukkig voel ik me wél jarig door al die toffe verjaarspost. Ik zal er binnenkort foto's van laten zien.
En moeders gaan we straks ophalen (mét haar eigengebakken appeltaart). Vanavond komen Femke en Paul eten. Spareribs laten bezorgen ipv uit eten gaan. Ook lekker, toch? 
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Crafty Sentiments: AG
Digi Choosday 12: AG
PIP 2012: AG
Lil Patch of Crafty Friends: AG
CRAFT: Easter/Spring
Cute Card Thursday: Easter
QKR Stampede: AG
Polkadoodles 13: AG

Reacties

Van harte gefeliciteerd Margreet, ondanks alle een hele fijne dag toegewenst.
Prachtig kaart met zo`n lief konijntje.
Liefs xx
Elle-Jeanne zei…
Gefeliciteerd met je verjaardag Margreet.
Ik hoop dat je kaartje is aangekomen.
Je kaartje is schitterend.
Een hele leuke digi,en weer mooi ingekleurd.
Wens je een fijne dag vandaag.
Groetjes Elle-jeanne
Allereerst van harte gefeliciteerd.
Wat een leuk en vrolijk voorjaarskaartje Margreet.
Eeen fijne dag toegewenst, ook al is het heel anders dan normaal.
Maar inderdaad de post maakt een heleboel goed.
Liefs Annemarie en Merit
Allereerst een heel gelukkige verjaardag Margreet😘
Geniet van je verjaardag post en van je visite, dat kan bij ons niet, geen niet-essentiële verplaatsingen (vindt de jarige natuurlijk wel essentieel) en vermengen van generaties.
Ik denk/hoop dat de zomer hier een aaneenschakeling wordt van uitgestelde feestjes...

Je kaartje met het leuke bugaboo konijntje is heel tof!
Fijne dag!
Nancy
aussie aNNie zei…
Sweet bunny, love the garden theme.x
Irene zei…
Hoeraaaaa (knor knor *lol*!).
Deze bunny is so cute en perfect voor de lente met zijn tulpjes!
Fijne verjaardag Margreet, gaat vast wel lukken!
XxIrene
Je@net zei…
Gefeliciteerd met je verjaardag, Margreet. Fijn dat de verjaardagspost vandaag toch een extra feestelijk gevoel kan geven.
Je kaartje is weer super leuk met deze schattige digi. Zal ´m straks eens opzoeken.
Maak er samen met Joop een gezellige dag van!
Gina zei…
Leuke kaart met het konijntje! Ik ga je langs deze weg alvast een hele fijne verjaardag toewensen. Tenzij de post héééél erg haar best heeft gedaan en het vandaag nog aflevert, denk ik toch dat mijn kaartje pas volgende week in je bus zal vallen. Sorry. Ik heb het te laat op de bus gedaan :( Maar dat maakt dat je volgende week nog wat verder kan vieren ! Groetjes, Gina
Trudy zei…
Gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk heb je toch een leuke dag! De zon schijnt in ieder geval.
Lief kaartje heb je gemaakt!
Groetjes en een fijne dag, Trudy
Sarah zei…
Lieve Margreet, Gelukkige verjaardag! Het is me niet gelukt om een kaartje te posten voor jou, maar ik heb er wel aan gedacht.
Ik wens je een fijne dag! Bij ons zijn de maatregelen verlengd tot 19 april. We moeten in ons eigen kot blijven, zelfs bezoek ik niet toegestaan. Wandelen of fietsen op je eentje of met mensen uit je huis mag nog wel. Dus mijn verjaardag ( op 13 april ) zal enkel met de kinderen zijn, zelfs mijn mama kan ik niet zien. Bij ons zijn de maatregelen veel strenger.
Geniet maar van je bezoek, maar wees voorzichtig. X
Caroline zei…
Als eerste van harte gefeliciteerd! En zo met je gezin vieren kan ook heel intiem en fijn zijn! Nu des te meer koesteren eigenlijk. Ik wens je toch een gezellige dag!
Je kaartje is superleuk!
Groetjes Caroline
heel liefffffff Margreet
Gr Karin
Eri zei…
Hey jarige job, maak er ondanks alles toch een fijne dag van! Wat een lief kaartje laat je vandaag weer zien!
Groetjes, Eri
Ellen zei…
Heel leuk kaartje!
Van harte gefeliciteerd en geniet van de overheerlijke appeltaart en het samenzijn.

xxx Ellen
carla zei…
Gelukkige verjaardag Margreet.
Ik hoop dat je verjaardagspost al toegekomen is.
In Nederland is het dan precies nog niet zo streng als in België.
Wij mogen elkaar niet bezoeken, alleen contact met personen die onder hetzelfde dak wonen. Ik zie mijn kinderen en kleinkinderen al 14 dagen niet meer en hoelang nog ?
Geniet van jullie (thuis) etentje.
Smakelijk !

En vergeet ik bijna te zeggen dat je kaartje heel mooi is.
Past goed bij dit zalige lenteweer.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je mijn kaart ontvangen hebt. Je kaart is heel mooi in deze kleurtjes. Geniet van 't lekkere eten én de appeltaart
Ansx
Bedankt voor je leuke verjaardagskaart, hij viel vandaag in de bus.

Liefs Annemarie en Merit
Renate zei…
Een hele dikke proficiat voor je verjaardag.
Het is inderdaad heel vreemd om in deze tijd jarig te zijn. Afgelopen donderdag mocht ik een jaartje ouder worden. Een paar weken geleden had ik al besloten om mijn verjaardagsgasten af te zeggen.
Je kaartje zorgt voor de nodige vrolijkheid.
Helemaal leuk.
Smakelijk eten.

-xies- Renate
Nicolette zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zijn vreemde dagen zo.
Leuke kaart is dit weer.
Groetjes Nicolette
Diny zei…
Nogmaals van harte gefeliciteerd Margreet.
Hopelijk heb je toch een gezellige dag!
Je kaartje is weer een hele mooie!
Groetjes Diny
Fikreta zei…
It's wonderful card!
Hazel (Didos) zei…
Happy Birthday, I hope you have had a lovely day, Your card is super, what a sweet image, off to grab it from the store now, Hazelxx
GerJanne zei…
Nog van harte gefeliciteerd! Je had mijn kaartje al vroeg, kun je er extra lang van genieten! Je verjaardag klinkt toch wel heel gezellig. EN inderdaad eten laten komen en niet zelf hoeven koken is al een feestje op zich toch?
Je kaart is erg leuk! Enige freebie!
nog gefeliciteerd met je verjaardag. wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Gezellig dat je hem even laat zien bij onze challenge, bedankt! groetjes Petra DT DigiChoosday Challenge.
Ellen zei…
Margreet, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vast raar om in deze tijd jarig te zijn. Echt feestvieren is er niet bij momenteel. Je kaartje met bunnie is leuk, lekker lenteachtig.
Terri Winske zei…
Isn't this Bugaboo freebie so sweet?? I can't wait to make a card with it too! Your card is adorable, and I'm glad you shared it with us at PIP Challenges. You've been busy this week creating, and we always like to see what you do..... thanks for sharing!
Hee Margreet, proficiat! Ik had helemaal gemist dat je jarig was maar er is een kaartje onderweg hoor. In deze tijd is het immers extra leuk om iets in je brievenbus te vinden, ook al is het dan een beetje te laat...
Je kaartje met dit schattige konijntje is super lief! Echt lente-achtig. Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad en dat de spare-ribs gesmaakt hebben!
Belated birthday wishes Margreet. Your card is so cute and colourful

Stay safe

June x
KT Fit Kitty zei…
Hello, Margreet! This is so cute! I love this bunny! Your paper is gorgeous too! I hope you are staying safe and healthy.
*Vicki* zei…
I just adore this card so much Margreet!! LOVE this image and your colors are so happy and bright too!! Brilliantly done! HUGS
Judy V zei…
Fabulous creation! Thanks for joining us for Week 13 at Polkadoodles Craft Challenge!
Lisa Lynn zei…
This paper is wonderful and looks great with that image. No wonder you are winning with this beauty.
So sweet card. Thank you for plying with us at Polkadoodles - DT Beata

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me