KKT Roze met zwart


Afbeeldingsresultaat voor kerstwensen
Allereerst wil ik al mijn bezoekers gezellige Kerstdagen wensen en bedanken voor alle leuke, lieve en inspirerende reacties!
Firstly, I want to wish all my visitors a Merry Christmas and I want to thank you all for the nice, lovely and inspiring reactions!


Ik zag dat ik een nieuwe volgster heb. Welkom Sandra. Als je een berichtje achterlaat kan ik jou ook komen bezoeken.

Maar, Kerst of geen Kerst, het KleurenKaartenTeam van Martina gaat gewoon door. Deze keer is de combinatie gekozen door Anita.
Zij koos zwart bij het roze van vorige maand.
Ik wist me te herinneren dat ik nog wat DP in deze kleuren moest hebben.
Ik heb flink moeten zoeken in de papiervoorraad, maar ik heb het gevonden!
De stans die ik gebruikt heb is van Spellbinders en het stempeltje is van My Favorite Things. Ingekleurd met copics en met de hand uitgeknipt. De tekststempel hoort erbij en heb ik in drieën geknipt.
Ben je ook benieuwd naar de zwart/roze creaties van de andere leden? Ga dan gauw HIER kijken.
Nogmaals gezellige Kerstdagen!

Wij hebben zaterdag bij het concert van André Rieu écht genoten. Wat weet die man met zijn orkest een feestje te maken zeg! Ongelooflijk. Het hele arrangement was trouwens goed verzorgd.
Vanmiddag nemen we mijn moeder mee en gaan naar Femke en Paul. Paul zijn ouders zijn er ook en iedereen heeft wat te eten gemaakt. Verder hebben we ook voor allemaal wat cadeautjes. Dus dat wordt vast gezellig!
xxx Margreet

Met mijn DT kaartje voor de Holiday Critter Chaos bij Bugaboo ben ik Top Pick geworden bij Crafting Happiness
  FIND 2019 Top Picks for Chs #1-30 HERE

Challenges:
Scrapy Land: AG (Spellbinders/Nestabilities)
Cute Card Thursday: AG
Crafty Animals: AG
PIP 1951: AG
Creations in Pink: AG in mainly pink
Papercraft Challenges: AG
Tuesday Morning Sketches: AG

Reacties

Jantine zei…
Prachtig kaartje, Margreet! En wat leuk dat concert van André Rieu, ik kan me voorstellen dat dat heel bijzonder is. Ik heb hem ooit, in de tijd van die grote hit, zien optreden op de Grote Markt in Haarlem, dat was toen ook ontzettend leuk!
Fijne kerstdagen voor jou en de jouwen.
Groetjes
Jantine
Elle-Jeanne zei…
Mooie happykaart in deze kleuren.
Mooi papier.
Het madammeke staat er zo mooi op.
Groetjes Elle-jeanne
Super leuk je verjaardagskaartje altijd een feestje om in Maastricht te zijn. Fijne kerstdagen en veel gezelligheid gewenst.
Liefsxx
Irene zei…
Schattig kaartje Margreet!
Jullie gaan zeker genieten straks, klinkt heel l gezellig!
Knusse Kerst XxIrene
Eri zei…
Leuke kaart Margreet! Voor jou ook fijne kerstdagen toegewenst!
Groetjes Eri
gerrie zei…

Grappige en leuke kaart Margreet. Die MFT stempels heb ik ook nog een doos vol van, inspireert mij weer om die ook weer eens te gebruiken.
Wens je fijne feestdagen en bedankt voor al je lieve wensen.
Groetjes, Gerrie.
karin zei…
Een mooi kaartje in de KKT kleuren.
Wat leuk om een concert van André Rieu bij te wonen.
Fijne feestdagen!
Karin
Wat een lief kaartje in de KKT kleuren! Hele fijne dagen!
Marfien zei…
Grappig, dit roze papier heb ik ook in mijn handen gehad voor dit KKT
Leuke verjaardagskaart heb je er mee gemaakt
Laurespage zei…
Mooie combinatie en leuk,stempeltje, opdracht zeker geslaagd.
Fijne,kerst,enngelukkig, creatief en gezond 2020.
Groetjes, laurette
Mrs A. zei…
Merry Christmas Margreet. Hugs Mrs A.
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart in zachte kleurtjes heb je gemaakt, mooi de kleuren gebruikt.
Wens je fijne kerstdagen
Ansx
Helemaal leuk kaartje heb je gemaakt ! mooi is het zo geworden,
fijn dat je op deze feestdag meedoet met het kkt ! Toch wel een beetje bijzonder,
wens je nog fijne feesten,
bedankt voor je deelname,
grtjs,martina
Ans S. zei…
Wat een schattig kaartje in de kleuren van het KKT.
Fijne feestdagen.

Groetjes Ans
Rosina zei…
Heel mooi dit kaartje in die roze /zwarte kleurtjes Margreet...fijn dat je zo genoten heb van André Rieu..Ik heb hem gisteravond op tv gezien was ook grandioos...
En gefeliciteerd met je winnende kaartje ook dat is zeker genieten...

groetjes Rosina
Wat een leuk kkt kaartje maakte je, fijne dagen, groetjes Petra
GerJanne zei…
Enige kaart! Dat stippeltjespapier is heel mooi.
Op de tv is het al zo'n feestje, dus in het echt zal het wel helemaal zijn!
Je kerstdag klinkt ook super gezellig!
Creatiels zei…
Het is gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen op je blog. Fijn dat je in de papiervoorraad het juiste papier hebt gevonden om er een leuk kaartje mee te maken. Mooi resultaat.
Geniet nog van de feestdagen en bedankt voor je reactie op mijn Blog
Groetjes
Els
Marijke zei…
Wat een leuk kaartje! Een leuke digi en een mooie combinatie van de kleuren!
Voor jullie ook een fijne 2e kerstdag nog en een goede jaarwisseling! Groetjes Marijke.
Nancy zei…
Hey Margreet,

Wat zat ik met mijn dagen in de war.. KKT gisteren helemaal vergeten en vandaag goedgemaakt... Vandaag zit ik hier nog kerstkaarten te schrijven, moest ook nog gebeuren...

Wat een lief kaartje maakte jij deze maand, daar word ik nu 'happy' van! ;o)

Liefs,
Nancy
!neke zei…
Wat is ie leuk !
Groeten Ineke
Julie Odil zei…
That girl is so sweet, Margreet! Love this card! Thanks for joining us at Scrapy Land Challenges, Julie, DT member
Nelleke zei…
Leuke kaart is dit geworden. Ik hoop dat je fijne dagen hebt gehad, ook metje moeder. Dat moet je koesteren. Het kan zomaar over zijn. Groetjes, Nelleke
OlgaB zei…
Love the Black and pink combo!
Thank you for joining Creations in Pink.
Hope you have a blessed 2020!
Hugs from Africa!
OlgaB
*Vicki* zei…
Awe! Margreet, this is so preious! I just love the dotted pattern mix of papers on your layout! Hope you had a wonderful Christmas with your loved ones my friend! HUGS
Wat een gave kaart in de kleuren van het KKT, MARGREET, heel gaaf geworden. Groetjes, Ingrid.
Lori Kobular zei…
Such lovely cards! That sweet image looks wonderful with the dotted paper! Thanks for sharing with us at Scrapy Land Challenges!
Debbie zei…
Sweet birthday card!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That

Populaire posts van deze blog

Stag