I heart(s) you

Ik zag dat Jolande de Ronde voor haar collectie Pronty Crafts een nieuwe DT lid zoekt die niet bang is voor vieze vingers en graag met foamstempels, stencils en chipboard werkt.
Ik merk dat momenteel mijn hart steeds meer uitgaat naar 'viezerikken'. Ik blijf echter materiaal aanschaffen, en vervolgens komt er  nog niet veel van terecht. Hier zou ik graag verandering in brengen, vandaar dat ik me aanmeld voor deze uitdaging.
Deze creatie heeft als ondergrond een gelliplate print. Daarna met distress oxide black soot wat stempelaccenten met een texture stamp van Nellie Snellen gezet. Ook dezelfde inkt en het 1e stencil van Prontycrafts by Jolande de Ronde gebruikt (streepjes). Het tulpenmeisje en de hartjes zijn die cuts van Art by Marlène. De hartjes omlijnd met een zwarte Posca pen en er wat versieringen op aangebracht.
De tekst is van een chitchat vel van Tim Holtz (ik heb door de 's' van 'hearts' met rode pen een kruisje gezet, aangezien er geen tekst met alleen maar 'heart' was) en het rode hart is een knoop van Crafty Ribbons.
Ik heb het meisje op washitape geplaatst, zodat ze niet zweeft.
Ik heb genoten tijdens dit maakproces.
Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

Irene zei…
Deze zó niét van vieze vingers houdende freubelaarster vind het super wat jij laat zien..fingers X-ed dat je wordt gekozen Margreet!
XxIrene
Valerija zei…
This is very beautiful Margreet.
Valerija xx
hele leuke Margreet! Duim voor je!
zoiets zou ik ook heel graag meer doen, maar de tijd ontbreekt me momenteel echt wel...
Groetjes
Nancy
Elle-Jeanne zei…
Leuke kaart ,Margreet.
Jij vindt Het niet erg om vieze vingers te krijgen, dat is te zien.
Groetjes Elle-jeanne
Eri zei…
Ziet er heel gaaf uit! Ik zal voor je duimen dat je vaker vieze vingers mag krijgen!
Groetjes, Eri
Ans Gilbert zei…
Hier ook echt géén vieze vingers fan, ik vind jouw creatie echt super, ook leuk met de tekstjes,
Ansx
gave achtergrond maar de digi/stempel is niet mijn smaak Margreet
Gr Karin
Gina zei…
Leuk projectje ! en goed idee met de washitape ! Groetjes, Gina
aussie aNNie zei…
Gorgeous and good luck with the DT call, you will make them proud.xx
GerJanne zei…
Je laat een heel gaf kaartje zien! En we zien bij jou natuurlijk wel vaker inkt en stempelkaartjes. Ik duim voor je!
Lisa Lynn zei…
That is so adorable. It's a different twist on cards that you normally do - love it. Hmmm short hair and glasses I don't know who she reminds me of...lol.
Renate zei…
Dit is wel even een tikkie anders dan wat we normaal van je gewnd zijn , maar ik vind het wel heel erg gaaf.
Heel veel succes. Ik hoop dat er een plaatsje voor je vrij is.

-xies- Renate.
Margreet wat vind ik je kaartje leuk geworden! Blijf jij maar lekker "viezerikken' want dat heb je zeker in de vingers!! (en dan bedoel ik niet de verfvlekken)
Bernadet zei…
Ik vind me dit toch een potje gaaf Margreet!!
Echt geweldig!!
Ellen zei…
Heerlijk om te doen Margreet en een geweldig leuk resultaat!
Ik wens je succes bij je gooi naar lid van het DT.

xxx Ellen

Populaire posts van deze blog

Quirky birds