2 verjaardagen in oker + olijfgroen

Bij het KleurenKaartTeam van Martina is de kleurencombinatie deze keer oker + olijfgroen, gekozen door Sarah.
Ik heb hiervoor weer met inktjes gewerkt. Ik heb eerst met okergeel en een stencil gewerkt. Daarna met olijfgroen en een ander stencil eroverheen gewerkt.
De letters ANS zijn met een Quickutz alfabet uit grungepaper gestanst. Dit bewerkt met de olijfgroene inkt. De cijfers 65 zijn van Sizzix en zijn 3x uit olijfgroen cardstock gestanst en op elkaar geplakt. Ook de groene blaadjes onder de okergele bloem zijn uit dit cardstock gestanst.
En mijn 2e kaartje heb ik gemaakt met Dylusions spray (dirty martini) en distress oxide inkt (fossilized amber) voor de Crazy Bird. Het honingraatstencil is van Dutch Doobadoo en heb ik met Black Marble paint van Dylusions bewerkt.
2 Totaal verschillende kaartjes met dezelfde kleuren.
Ik ga gauw kijken wat de andere KKT meisjes er van hebben gemaakt.
Fijne woensdag!
xxx Margreet
Challenges:
Crafty Catz: AG
QKR Stampede: AG
Dream Valley: Add a sentiment
PIP 1943: AG
Simon Says Monday: Art Journaling
Kreativtanten: Alles Geht

Reacties

Joanne kramer zei…
Wat een prachtige kaarten. De bovenste is mijn favoriet! groetjes Joanne
Nicolette zei…
Mooie kaarten Margreet.
Groetjes Nicolette
Prachtige kaarten Margreet! Wat een gave achtergronden heb je gemaakt! Groetjes Linda
Jantine zei…
Helemaal leuk, Margreet! Vrolijke kaartjes in de KKTkleurtjes!
Groetjes
Jantine
Elle-Jeanne zei…
Twee hele mooie kaarten zag ik voor bij komen.
Mooie achtergronden.
Mooie kleuren.
Groetjes Elle-jeanne
Je@net zei…
Erg leuke kaarten, Margreet!
Gina zei…
Twee leuke kaartjes, maar die met de vogel vind ik wel een toppertje ! Groetjes, Gina
oh wat gaaf , twee heel verschillende kaartjes knap hoor, en dan beide in die mooie kleuren...

grappig die onderste kaart met die leuke vogel.

liefs Annemarie en Merit
gerrie zei…

Wat een goed idee om twee stencils over elkaar heen te gebruiken. Erg leuke kaart geworden.
Groetjes, Gerrie,
gerrie zei…

Mooie kaarten geworden. Goed ide met twee stencils over elkaar, om te onthouden.
Groetjes, Gerrie.
hmmm dirty martini lijkt me lekker hahahaha
hele leuke kaartjes heb je gemaakt, geslaagd, zo met die stencils aan de slag, ik gebruik de mijne veel te weinig...
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand !
grtjs,martina
Colien zei…
Twee heel mooie kaartjes, beiden zijn erg geslaagd voor het KKT!
grtz Colien
Margo zei…
Wat een superleuke kaartjes Margreet ! Tof met die crazy bird
Groetjes
Margo
Rosina zei…
2 prachtige kaartjes heb je met je inkjes en stencils gemaakt Margreet
inderdaad heel verschillend ...Maar weer KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina
heel mooie kaarten voor het KKT Margreet, leuk gewerkt met inkt, masks, ...
ik vind die letterstansen supermooi, echt leuke, eens anders dan anders.
vind je die naamkeuze van inkten ed ook niet te gek? Dirty Martini, hoe komen ze er soms bij...
groetjes
Nancy
Wat een leuke verjaardagskaarten maakte je in de KKT kleuren!Groetjes Petra
Wat een leuke kaartjes Margeet! Heel verschillend maar allebei prachtig!
Marijke zei…
Twee prachtige kaartjes en prachtig gewerkt met inkten! Leuk gedaan met de masks en de letters eroverheen! Helemaal mooi! Groetjes Marijke.
2 mooie kaarten Margreet de onderste is gaaf
Gr Karin
Ans Gilbert zei…
Twee hele mooie kaarten, leuk om met 2 Stencils te werken, ook de 2de met de angry bird is heel mooi,
Ansx
Kijk, gewoon 2 kaartjes! Mooi gedaan Margreet!
*Vicki* zei…
These are both very lovely creations Margreet! Love the theme of the colors and the details you've put into the backgrounds!! :) HUGS
chantal zei…
Superleuke kaarten. De tweede met de vogel is mijn favoriet
Liefs Chantal
Ans S. zei…
Twee prachtige kaarten, vooral de bovenste vind ik super mooi.

Groetjes Ans
creatiels zei…
twee hele
bedankt voor je reactie op mijn blog
groetjes
Els leuke en mooie kaartjes
GerJanne zei…
Hardstikke leuk om bij jou ook een inkt kaart te zien! Dat is best makkelijk he, als je de goede kleuren in huis hebt!
Nancy zei…
Hey Margreet,

Heb een lange dag achter de rug... Na mijn werk, de lange files en een ziekenhuisbezoek bij mijn schoonmama, nu eindelijk tijd om mijn blogrondje te maken...

2 Toffe kaarten maakte je! Ik vind de achtergrond van de eerste kaart geweldig!!

Liefs,
Nancy
Marfien zei…
De jarigen zijn weer flink verwend met deze mooie kaartjes, erg leuk
Nelleke zei…
2 verschillende kaartjes, maar wat zijn ze leuk. Heerlijk om met verschillende materialen te werken zoals inkt en spray. Groetjes, Nelleke
aussie aNNie zei…
Brilliant post and fabulous design, trying to play 'catch up' after being away.xx
Femminde zei…
Sorry, het is mij gisteren niet gelukt om een rondje te maken maar nu heb ik tijd om even bij jou te kijken.
Wat een leuke kaarten!! En zo lekker verschillend. Je kerstklokjes van vandaag zijn ook super gelukt.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Sarah zei…
Het eerste kaartje vind ik super mooi! Tof die twee stencils over elkaar x
Lisa Lynn zei…
Margreet those are beautiful colors and it's great what you did with them and also using the stencils. Wonderful eyes on the Tim Holtz bird. Such fun with color.
Two great cards Margreet and I love the greens

June x
Tracie zei…
Beautiful card. I love your stenciled background. Thanks for playing along with us at PIP Challenges.
Vickie Y zei…
Fun image and card! Thank you for sharing with us at The PIP Challenge

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten