Mandala

Marianne Design heeft 2 stempels van Mandala's in de collectie, dus heb ik me er maar eens aan gewaagd. En het is inderdaad best rustgevend om te doen.
Ik heb de stempel op aquarelpapier gestempeld met zwarte Versafine inkt.
Het inkleuren heb ik met distress inkten van Tim Holz gedaan.
Na het inkleuren heb ik de mandala uitgeknipt en langs de kniplijn het 'wit' wat bijgewerkt met zwarte inkt.
Daarna een passende cirkelstans gezocht en de mandala hierop geplakt.
Als basis heb ik een shape art stencil (Frame Elton) in zwart nagetekend en uitgeknipt. Hierop een kleinere maat paars. Ik vond het wel leuk om het geheel op te hangen en heb hiervoor een lintje aan een paperclips (Hema) bevestigd.

Heb je nu producten gezien die je ook graag wilt gebruiken? Dan kan je ze bestellen bij Kreatrends. Alle materialen staan hieronder. Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht. 
CS1035 Clearstamps Mandala Delhi470.713.181  Dutch Doobadoo Shape Art Frame EltonDistress ink pad Blueprint SketchDistress ink pad Carved PumpkinDistress ink pad Fossilized AmberDistress ink pad Wilted VioletDistress inkt pad Picked RaspberryHobby-penselen-set-12185-1882Versafine stempelinkt onyx black
Ik ben benieuwd wie van jullie ook weleens een mandala heeft gekleurd of misschien gaat kleuren.
Fijne dag.
xxx Margreet

Wat een geluksvogel ben ik: gisteren random winnaar bij 52WTC
en ook bij Imagine That Digistamp
 
Challenges:
The Sketchy Challenges: AG
Get Creative: AG
Everybody Art: Besondere Kartenform
Lemon Shortbread: AG
Craft Stamper Magazine: Take It Make It: AG

Reacties

Joanne kramer zei…
Wat een werk is dit geweest. Mooi resultaat!
gefeliciteerd met je toppers! groetjes Joanne
Eri zei…
Je hebt eer van het vele werk Margreet, je mandala is prachtig geworden, en wat een mooie kleuren!
Gefeliciteerd met je winnende kaarten!
Fijn weekend!
Groetjes, Eri
mooi Margreet en gefeliciteerd met je toppertjes
Gr Karin
Wat een werk Margreet het inkleuren...het is een schitterende kaart geworden!!
Van harte met al je toppers, daar doen we het voor he...

liefs Annemarie en Merit
Bernadet zei…
Ziet er supermooi uit Margreet!
Ans Gilbert zei…
Echt een geduld werkje ziet er prachtig uit, gefeliciteerd met je toppertjes
Ansx
GerJanne zei…
Heel mooi gekleurd! Ik gebruikte mandala's ook in de klas op de basisschool. Gaf echt rust!
*Vicki* zei…
You've done such an amazing job with the colors on this Margeet! Very pretty design! HUGS
helemaal leuk is dit geworden ! mooi gemaakt
fijn weekend
grtjs, martina
Lisa Lynn zei…
Margreet that looks awesome and love the colors.
Ellen zei…
Heerlijk om te doen, lekker kleuren! Ziet er hartstikke mooi uit.
Toevallig ben ik in de vakantie eindelijk eens begonnen in een kleurboek voor volwassenen. Al een hele tijd terug van mijn dochter gekregen. Er staan prachtige tekeningen in. En zo heerlijk om te doen, helemaal zen wordt je ervan :)

xxx Ellen
Nicolette zei…
Wat een mooie Mandela. En gefeliciteerd met je winnende kaarten.
Groetjes Nicolette
What a beautiful card ♥
Thanks for playing with our challenge at Lemon Shortbread challenge. Hope to see you again soon.
Hugs from Elin
Renate zei…
Poeh zeg... Hier ben je heel wat uurtjes mee zoet geweest.
Het is wel erg mooi geworden.
Super leuk dat je meedoet aan onze challenge.

-xies- Renate.
(DT The Sketchy Challenges)
Angela Finch zei…
This is stunning. Thanks for entering it in the Get Creative Challenge.

Populaire posts van deze blog

Quirky birds