Relaxing guy

Dit is mijn 2e kaartje vandaag.
Deze week is 'Relaxing Guy' de Freebie Friday bij Bugaboo en je kunt hem hier vinden.
Je hebt de hele week de tijd om hem te downloaden.
Ik heb hem ingekleurd met een combi van copics en twinmarkers. Het DP is van CraftSensations en de geschulpte stans is een Nestabilities. Alles afgewerkt met vintage photo.
De tekst is van Marianne Design (Eline's Words). 
Zoals ik ook al in mijn vorige bericht schreef: ik ben morgen te vinden op de Knotsgekke Kaarten Dagen in kraam 126 van Kreatrends. Ik zou het leuk vinden als je even een praatje komt maken.
Tot morgen?
Fijne vrijdag!
xxx Margreet

Challenges:
QKR Stampede: AG
Addicted to Stamps: AG
Crafting by Designs: AG
Penny's Paper-Crafty Challenge 445: AG
Crafty Creations: AG
Simon Says Wednesday: AG
Aud Sentiments: Masculine Project + a sentiment
Tuesday Morning Sketches:



Reacties

*Vicki* zei…
LOL! This is such a cute image and so perfect for a card for my hubby too! :) Love the coloring and your gorgeous layout with the papers here Margreet! Thanks for the wonderful inspiration today! HUGS
carla zei…
Dat is een leuke digi Margreet, ik ga hem zeker downloaden.
Mooi met de leuke bijpassende tekst.
Groetjes,
Carla
Wat een leuk kaartje met bijpassende tekst!! Succes morgen en veel plezier.

Groetjes, Merit en Annemarie
Elaine Stark zei…
A great card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine
Jhee wat ben jij productief! Twee kaartjes vandaag op je blog. Die pauze-stand kan ik ook wel gebruiken na een dagje over de beurs. Ik denk jij morgen ook wel... Leuk is hij! En je panda's vind ik geweldig, ik ben dol op panda's mijn jongste en ik sturen elkaar altijd pandafilmpjes via instagram. Helemaal top dus dit kaartje!
Eri zei…
Oh, wat heb je een leuke kaart gemaakt met deze digi. En wat past de tekst er leuk bij.
Veel plezier morgen.
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Veel plezier morgen! EN je kaart is weer heel erg leuk!
Debbie zei…
Great masculine card!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That
Lisa Lynn zei…
Great masculine card Margreet. Those colors are wonderful together. Have a fun day on Saturday.
Haha, deze is wel heel passend om het weekeind mee in te gaan, geweldig stempeltje! Fijn weekeind gewenst, groetjes Linda
Ela zei…
Dit is inderdaad een leuke digi, moet m maar eens downloaden! Leuke tekst erbij ook. Succes vandaag op de beurs, ben er helaas dit jaar niet bij... Groetjes Ela
Caroline zei…
Heel leuk kaartje en veel plezier vandaag!
Groetjes Caroline
Crealientje zei…
Heel erg grappige kaart!
Vind de tekst super:)
Ga hem meteen even ophalen.
Ik hoop dat je het een beetje volgehouden hebt op de beurs.
Nu in de pauze stand, hahaha!
Fijn weekend verder, liefs Crealientje.
Mariken zei…
Tijd om weer eens ff te bloggen! Lekker buiten, het waait en het koelt wat af, heerlijk! Wat een leuke en gezellige kaart.! Fijn weekend verder!
Helen zei…
wat een leukerd; zo lag ik er vanavond ook bij na een dagje Den Bosch, jij ook ;-) liefs, Helen
Megan J zei…
Hi Margreet, a fantastic card for any guy. Would suit Father's Day for my dad. Thank you for joining us at Crafting by Designs... good luck in the prize draw... Megan DT
Nota Bene zei…
Lekker relaxerend kaartje!
Groetjes, Nele
Jill Lipscomb zei…
Omg! I love this! Thank you for joining us on the Aud Sentiments Challenge Blog! Jill
Great card. Love the background. Very effective.
Thanks for joining us at Crafty Creations
Narelle DT xxx

Populaire posts van deze blog

Quirky birds