Snowman

Kaartje gemaakt voor de challenge van 52WTC, waar Bep graag een sneeuwpop op je kaart wil zien.
Mijn sneeuwpop is een stempel van Vilda Stamps en ingekleurd met copics.
De grote geschulpte rand is gemaakt met een grand Nestabilities en de rand om de sneeuwpop met de Classic Scalloped Rectangles Large. Ik ga mijn nestabilities weer steeds vaker van stal halen.
De winterstans is van Joy!crafts. 
Morgen sla ik donderdag = kerstkaartendag een keertje over.
Ik laat jullie wél 's middags een Rolodexkaartje zien. 
Ik kon het niet laten om foto's te maken met elf Harry op de achtergrond. Die heb ik een paar jaar geleden gewonnen bij Mrs A. en hij zit trouw in mijn kast te wachten tot het weer Kerstmis is en hij weer naar beneden mag.
Fijne dag (en avond).
xxx Margreet

Trots dat dit kaartje in de Top 5 gekozen is bij 2 Sisters on the blog:
  Top 3
Challenges:
52 WTC: Sneeuwpop
CCC Digi Creations: Christmas in July
Scrapy Land: AG (Spellbinders)
Crafting by Designs: July AG
Tuesday Morning Sketches: Sketch

Reacties

Elle-Jeanne zei…
Wat een leuke vrolijke kerstman.
Mooi ingekleurd .
Gefeliciteerd met je topper .
Groetjes , Elle-jeanne
Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Margreet.
En gefeliciteerd met je toppertje!
Rosina zei…
Heel mooi dit kerstkaartje met een geweldig leuke sneeuwpop erop MargreetKNAP gedaan...

bedankt voor je deelname
groetjes
Rosina
Rosina zei…
vergeet ik je nog te feliciteren met je topplaatsje...altijd leuk....geniet ervan!!!

xx Rosina
carla zei…
Die heb je weer heel mooi gemaakt Margreet.
Een hele leuke stempel heb je hiervoor gebruikt.
Leuk gefotografeerd bij Harry.
Hij houdt ze goed in 't oog.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes,
Carla
Eri zei…
Oh, wat een leuke sneeuwpop heb je gebruikt op deze mooie kaart! De nestabilities blijven ook mooie basisstansen. Tof dat elf Harry bij op de foto mocht!
Groetjes, Eri
Heerlijk he dat blogland, nu zitten we weer in de sneeuw, gisteren nog in de zomer.
Leuke kaart Margreet en gezellig dat je meedoet bij 52WTC met de uitdaging sneeuwpop!!

liefs Annemarie en Merit DT52WTC
Caroline zei…
Leuke kaart Margreet!
En je kaartje uit onze top 5 is echt een topper hoor, hij is zo leuk!
Groetjes Caroline
Trijntje zei…
wat een leuke sneeuwman is dit Margreet. leuk kaartje. groeten trijntje.
GerJanne zei…
Heel leuk sneeuwpop kaartje! De mijne is nog in de maak! Ik mag wel opschieten. Gefeliciteerd met je toppertje!
Gefeliciteerd met de winnende kaart! Vind de sneeuwpop kaart wel erg mooi, wat een leuke stempel! Groetjes Linda
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kerstkaart Margreet, hele
leuke digi, goed idee om de Nestabilities weer te gebruiken, die liggen er bij mij ook nog,
Ansx
Ellen zei…
Heel leuk kaartje met deze lieve sneeuwpop! leuk dat je foto weer helemaal in stijl is.
Ik sla deze week over met de kerstkaart. Alles ligt wel klaar maar ik kom er niet meer op tijd aan toe.
En natuurlijk ook gefeliciteerd met je kaartje.

xxx Ellen
MiamiKel zei…
Margeet, this is so very cute! I love your sweet little snowman and the setting is also very festive and fun - wonderful card :)
Valerija zei…
Beautiful work Margreet.
Lisa Lynn zei…
Margreet, wonderful card and love the display with Harry. They both look so squeezable. Congrats on your win.
Diny zei…
Wat een leuke kaart Margreet.
Mooi ingekleurd met zijn geblokte jasje en zijn Ugs!
Groetjes Diny
Joanne kramer zei…
Wat een mooie kaart. groetjes Joanne
Enny zei…
Wat een prachtige kaart, zo'n schattige sneeuwpop, en heel mooi papier met die geschulpte randen ! Proficiat met je toppertje ! Groetjes, Enny
Je bijenkaartje was inderdaad een top kaart! Maar deze sneeuwman is ook superleuk, gelukkig kan hij niet smelten met dit warme weer!
Suzan zei…
Een prachtig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC
Melissa Craig zei…
Adorable card! I love snowmen! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Populaire posts van deze blog

Stag