Margaret juni

Alle dagen in de maand waar een 4 in voorkomt zijn mijn vaste DT dagen voor Bugaboo
Vandaag is het donderdag 4 juli. En op donderdag is het altijd Oldie But Goodie dag.
Dus heb ik maar weer een kaartje voor mijn Rolodex gemaakt en deze keer heb ik Margaret Calendar Months June gebruikt.
Deze schoonheid is een junibruidje. Gezien haar leeftijd vond ze het niet gepast om in het wit te gaan, maar zachtroze kon wel. Dat ze gek is op rozen is vast wel te zien. 
Eigenlijk is donderdag bij mij Kerstkaartendag, maar deze keer sla ik over.
Binnenkort komt er een hele week met kerstkaarten aan voor Catch the Bug, zie in mijn zijbalk (Christmas in July van 20-27 juni), dus ik haal mijn quotum wel.
Houd deze week in de gaten als je kans wilt maken om leuke digi's te winnen.
Gezellige donderdag!
xxx Margreet
Challenges:
Crafty Cardmakers: Dies or punches
Try it on Tuesday: Material Girl




Reacties

Prachtig kaartje! Vind de stempel van de bruid geweldig, erg mooi ingekleurd! Groetjes Linda
Je@net zei…
Erg leuk geworden, Margreet!
Eri zei…
Haha, wat leuk dat deze junibruid op de cover van je rolodex mag staan!
Groetjes, Eri
Elle-Jeanne zei…
Een leuke kaart Margreet .
Grappige bruid stempel, die weer hel mooi is ingekleurd.
Groetjes , Elle-jeanne
Joan zei…
What a fun piece, the bride doesn't look too happy!

Thanks for joining us at Try It On Tuesday challenge

Josn
Trudy zei…
Wat een leuke grappig kaart!
Goed bedacht die roze jurk voor deze vrouw!
Groetjes Trudy
Marja zei…
Weer een superleuk kaartje voor je rolodex!
Die van mij staat nog steeds leeg op mijn boekenplank...denk elke keer ga er is aan beginnen en het komt er gewoon niet van ..
Groetjes Marja.
Ellen zei…
Leuke aanvulling op je rolodex, Margareth staat er goed bij in haar jurk en met de blommen.
Ik heb je een mailtje gestuurd :)

xxx Ellen
karin zei…
Grappig bruidje in het roze!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT
Wies zei…
Leuke kaart voor je rolodex. Margareth ziet er mooi uit in haar roze bruidsjurk.
Ans Gilbert zei…
De bruid in het roze ziet er mooi uit, hele leuke kaart voor je rolodex
Ansx
Mrs A. zei…
What a beautiful blushing bride she makes. Hugs Mrs A.
Rosina zei…
Erg leuk je kaartje voor je rolodex Margreet ...een knap en geinig stempel bruidje heb je erop gemaakt....SUPER!!!

groetjes Rosina
GerJanne zei…
Heel leuk deze Margaret. Zeker als je een keer een oudere bruid kent. Ah.. dus zo gaat het dat je alle dagen met en 4 wat moet laten zien. Grappig hoe elk challenge blog dat weer anders doet. Gen idee of ik me kan doen in die week, ben bang van niet, maar misschien wel 1 of 2 dagen...
Valerija zei…
Beautiful Margreet.
carla zei…
Een mooi, grappig kaartje voor in je Rolodex.
Leuk dat ze mag deelnemen aan onze "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Bedankt en succes !
Groetjes,
Carla
aussie aNNie zei…
Fun card and does she look happy or not..Have a great weekend.x
Wat een koddig junibruidje! Ik vind het blauwspoelinkje in haar haar ook zo mooi bij de roze jurk passen!
Maikreations zei…
Such a fun card! It really made me smile! Thank you for taking part in our "Dies or Punches" challenge over at the Crafty Cardmakers blog! Happy crafting, Maike
Alex zei…
Funny card and I like the image!
Thanks for playing along with us at our present challenge at Kreativ-Tanten and good luck! Hope you will join us next month again.

Hugs
Alex

*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#31 – On the wave}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge{#31 – ATG}
*DT* Craft Rocket Challenges {#61 - Animals}
Alex' Kreative Seite

Helen zei…
A beautiful card, Margreet - love that digi you've used!

Thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

Helen x

Populaire posts van deze blog

Quirky birds