Felgeel met kobaltblauw

Vandaag zijn de kleuren van het KleurenKaartenTeam van Martina gekozen door Nancy: felgeel met kobaltblauw

Laat ik nou onlangs een kaart op bestelling hebben gemaakt met deze 2 kleuren.
Onze Zwitserse vrienden (edelweiss) zijn na 15 jaar weer terug in Nederland (tulp) en geven een feest vanwege het feit dat zij allebei 70 jaar zijn geworden. Boeken zijn de passie van onze vriendin, vandaar het boekenstencil van Dutch Doobadoo. De tulp heb ik met copics ingekleurd en de cijfers zijn met een Quickutz alfabet gemaakt. 
Ze waren erg tevreden over de kaart (ik minder, vind hem te simpel. Maar dat is een kwestie van smaak). Inmiddels heb ik gehoord dat ze leuke reacties op de kaart hebben ontvangen.
Ik vond dat ik jullie daarom nog wel een kaartje in de gevraagde kleuren verschuldigd was.
Deze keer de grunge veer van Studio Light (te koop bij Kreatrends) gebruikt op DP. De getande stans is van Avery Elle en die heb ik met foam verhoogd opgeplakt.
Ik ga nu gauw bij de andere KKT deelnemers kijken.
Gezellige woensdag!
xxx Margreet
Challenges:
Dare2BArzty: Flowers


Reacties

Sarah zei…
Mooie persoonlijke kaart met de edelweiss en de tulp.
Ook nummer twee met de schrijfveer is mooi uitgewerkt!
GerJanne zei…
Mooi Margreet, allebei! En soms is dat zo, he, dat ontvangers of mensen die je kaarten zien ze prachtig vinden terwijl jij er minder tevreden over bent! Komt vast omdat we steeds hogere eisen gaan stellen aan ons eigen werk..
qua symboliek is je eerste kaart natuurlijk wel perfect
maar ik hou ook wel meer van je 2de kaartje, tof papier, supermooie veer en wat is dat een leuke framemal!
Fijne dag!
Nancy
ha, wat heb jij geluk ! een kaartje klaar hebben liggen in de juiste kleurtjes, leuk zijn ze geworden
fijn dat je er deze maand bij bent
grtjs,martina
x
Mariken zei…
Hartstikke leuk, allebei! Mooi contrast geeft dat geel en blauw hè?!
Gezellige dag!
Joanne kramer zei…
De kaarten zijn beide prachtig! groetjes Joanne
Leuk om een kaart te maken helemaal naar iemands wens, en die is dus goed gelukt!!
die met die veer is ook schitterend zeg!

Fijne dag liefs Annemarie en merit
Je@net zei…
Twee erg leuke kaarten, Margreet. Altijd fijn om positieve reacties op je kaart te krijgen. Zeker omdat we zelf toch altijd wat kritisch zijn op ons eigen werk!
Elle-Jeanne zei…
Mooie kaarten Margreet.
Mijn voorkeur gaat ook naar de onderste met de veer.
Maar ieder z'n voorkeur.
Groetjes, Elle-jeanne
Jantine zei…
Het persoonlijke kaartje is leuk door alle symboliek die er in verwerkt is en helemaal top dat ze er zo blij mee zijn, toch? Je andere kaartjes is heel anders, mooi papier gebruikte je en die veer is ook bijzonder.
Groetjes
Jantine
(Alvast even tussendoor aan het spieken op de blogjes!)
Smaken verschillen, maar de ontvanger is er blij mee en daar gaat het tenslotte om. Begrijpelijk dat je nog een kaartje maakte want het is ook fijn als het écht helemaal naar je eigen zin is, toch? Mooie KKT kaarten, groetjes Petra
Marfien zei…
Je persoonlijke kaart vind ik echt GAAF! Soms moet er niet te veel op, de boodschap is duidelijk
de 2e is gewoon voor iemand anders die daar weer van houd
chantal zei…
Mooie kaarten, die met de veer is helemaal top
liefs Chantal
Joh, je verwerkt twee landen, een hobby, en een leeftijd in één kaart en noemt hem vervolgens te simpel.. ha ha ik niet hoor, ik vind het geniaal! Je tweede kaartje is ook top maar de eerste is toch mijn favoriet. Grappig te lezen dat je op gym hebt gezeten, misschien nog een handstandje vandaag?!!
Creatiels zei…
mooie combinatie van jullie vriendschap, en als de ontvanger tevreden is, dat is toch waarvoor je het doet. Je tweede kaartje is ook leuk.
bedankt voor jullie reactie op mijn blog
fijne dag nog
Els
Ans Gilbert zei…
Doe mij de eerste maar, perfecte kleuren en heel mooi gemaakt, ook je andere is leuk,
Ansx
*Vicki* zei…
Oh wow Margreet, you've made these colors look so stylish with your design! Love the tuplip and your personal touch! So fun to get together and celebrate with friends!! :) HUGS
Ans S. zei…
Twee super mooie kaarten, vooral de persoonlijke kaart voor jullie vrienden,
heel leuk gemaakt.

Groetjes Ans
Nota Bene zei…
Allebei je kaarten zijn heel mooi geworden. Maar die eerste is natuurlijk wel heel bijzonder met alle persoonlijke verwijzingen.
Groetjes, Nele
Rhodé zei…
Prachtige kaarten. En wat mooi dat de eerste zo persoonlijk gemaakt is.
Femminde zei…
Wat een mooie kaartjes!!! En zo lekker verschillend.
En als de ontvanger tevreden is dan is het toch altijd goed.
Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
Groeten van Femminde
Diny zei…
Prachtige kaart Margreet!
Ik was het helemaal vergeten en had me ook niet op gegeven. Het komt allemaal weer een beetje op gang met me en ik hoop er volgende keer dan ook weer bij te zijn!
Groetjes Diny
!neke zei…
Super gaaf !
Ook heel bijzonder !
Mrs A. zei…
Yellow and blue go so well together and you’re card is no exception. Hugs Mrs A.
Nelleke zei…
Mooie kaarten, elk zijn eigen stijl. En als je leuke reacties krijgt is toch het belangrijkste, daar doe je het voor. Groetjes, nelleke
MiamiKel zei…
Oh Margreet, this is so beautiful! I love the contrasting colors and the inspiration picture - so lovely! xx
Ellen zei…
Je eerste kaart is leuk omdat ie zo persoonlijk is, maar eerlijk is eerlijk, de tweede kaart heeft zeker meer body.

xxx Ellen
Nancy zei…
Hey Margreet,

Heb nu pas tijd voor mijn blogrondje, hopelijk lees je mijn reactie nog...
Wat een leuke kaarten maakte je! Ik dacht bij de eerste dat je je door de foto van de rok had laten inspireren. Leuk, zo'n gepersonaliseerde kaart!

Liefs,
Nancy

Populaire posts van deze blog

Quirky birds