Sterrenmuis

Mijn kerstkaartje voor vandaag is gemaakt met een oudje van Penny Black. Ingekleurd met copics en Nuvo Markers en uitgestanst met een Nestabilitie. De rode vorm nog door de Cuttlebug gehaald met een Swiss dots folder. Zoals je op de foto kunt zien, verder gewerkt met diverse washitapejes (leuk woord voor Wordfeud). De rand onderaan is gemaakt met een Martha Stewart pons.
 
Straks ben ik er nog een keer, maar dan met mijn reminderkaart voor Cheerful Sketches. 
Kom je nog even kijken?
Als je morgen toevallig naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch gaat: ik sta op standnummer 128 bij Kreatrends. Ik zou het leuk vinden als je even langs komt.
xxx Margreet

Challenges:
52WTC: week 8
Winter Wonderland: AG
Merry Little Christmas: Feb AG
The Daily Marker - 30 Day Colouring Challenge - Day 21
CHNC 425: AG
Papercraft Challenges: All the critters
Crafting from the heart: AG

Reacties

Lisa Lynn zei…
Margreet this is so adorable. Love the washi tape. You will have fun and so jealous that you get to have a fun day...while I will be at work. ENJOY!!!
Lief kaartje met het muisje dat kwistig sterretjes rondstrooit!
Zag je andere kaartje al op het blog van CSC, ook heel mooi, bijzondere digi!
Geniet van je (werk)dag op de beurs, je zal vast veel bekende blogsters zien!
Nancy DT52WTC
Je@net zei…
Wat een leuke kerstkaart, Margreet!
Trudy zei…
Erg leuk kaartje, leuk met dat tape en een super schattig muisje! Helaas ga ik niet naar Den Bosch dat is een beetje ver bij mij vandaan. Veel plezier morgen.
groetjes Trudy
Joanne kramer zei…
Wat is ie super leuk!!
Zal wordfeud washitapejes pakken....ben bang van niet.
groetjes Joanne
Monique zei…
Superlief kaartje Margreet!
Jammer dat het zo ver weg is, anders was ik zeker gekomen.
Veel plezier morgen!
Lieve groet, Monique DT52WTC
lief kaartje Margreet, die ouwetjes doen het nog goed.
Veel plezier morgen op de beurs!!

liefs Annemarie en Merit Dt52WTC
!neke zei…
Hij is super leuk Margreet !
Enny zei…
Wat een mooie en vrolijke kaart, heel kleurig met die Washitape, en zo'n schattig muisje ! Ik ga helaas niet naar Den Bosch, maar wens je veel succes ! Enny
wat een leuk kaartje leuk zo met dat washi tape
groetjes ellen
Yvonne zei…
Heel leuk gemaakt, Margreet.
Leuk die tapejes. Ik heb ook een doosje vol, je brengt me op een idee.
En het muisje staat er heel lief bij.

Groetjes,
Yvonne.
Dt 52 wtc
Jantine zei…
Heel leuk kaartje, Margreet. Leuk met die washitape! Ik zie meteen mogelijkheden om te variëren op mijn kaartje van vorige week.
Groetjes,
Jantine
Ellen zei…
Leuk muisje en leuk idee zo met de washitapejes (je zou bijna over het woord struikelen). Heb een leuke en gezellige dag morgen!

xxx Ellen
Marijke zei…
een super leuk kaartje en lekker vrolijk met al die tapejes! Veel succes in den Bosch. Bedankt voor je deelname bij 52 WTC vandaag! Ik ben maar eens volger bij je geworden! Werd wel een keertje tijd geloof ik! Groetjes Marijke.
Wat een leuke kaart met die achtergrond van washi-tape Margreet. Lekker fleurig.
Lieve groetjes Miranda
Ans Gilbert zei…
Mooie kerstkaart met het schattige muisje en de leuke washi tapejes, voor mij helaas veel te ver om er naar toe te gaan, veel plezier morgen,
Ansx
Trijntje zei…
Leuke kaart Margreet. lekker vrolijk met de verschillende tape. Groeten trijntje
Sylvia zei…
Wat een lief muisje,Margreet.Hele mooie sterrenrand.

Groetjes,Sylvia.
Gina zei…
Lief kaartje met het muisje ! Oh sta jij op de beurs ? Leuk! Ik ga er niet geraken. Misschien als ik er ooit een 'weekendje weg' van maak :) Groetjes, Gina
Colien zei…
Wat een mooi muizen-kaartje, leuk met die tapejes eronder!
grtz Colien {52WTC}
Eri zei…
Heel tof kaartje met de washi tape en het lieve muisje! Veel plezier morgen op de beurs!
Groetjes, Eri
Rosina zei…
Een super schattig kerstkaartje Margreet, zo een lief en mooi ingekleurd stempeltje erop,,,
Veel plezier morgen op de beurs....

groetjes Rosina
DT 52 WTC
*Vicki* zei…
This little fella is so precious!! What a fun Christmas design with the washi tape layers too!! :) HUGS
een heel lief en leuk kaartje, mooi gedaan
tof dat je er weeral bij bent deze week,
grtjs,martina
DT 52 WTC
x
Michelle zei…
Wat een schattige kerstkaart. Leuk met de washi tape.
Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
Good luck!! Michelle (DT)
Granmargaret zei…
Lovely work. Thank you for joining Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.

Populaire posts van deze blog

Quirky birds