Some of my best friends are flakes

Mijn wekelijkse kerstkaart heb ik gemaakt met Penguin Trio Blocks
 van mijn favoriete webshop Bugaboo.
Ik had nog een restje papier liggen wat ik er perfect bij vond passen. Net zoals een laatste stukje lint met als tekst: 'Some of my best friends are flakes'.
Het is tevens mijn laatste bijdrage aan de challenge van The Daily Marker. En ik heb het gered: alle dagen in februari iets kleuren en het is me ook nog gelukt om er steeds een kaart mee te maken.
Straks moeders naar de kapper brengen en boodschapjes met haar doen. Haar was in de machine doen en lekker weer naar mijn kamertje.
Fijne donderdag!
xxx Margreet
Challenges:
The Daily Marker - 30 Day Colouring Challenge - Day 28
Merry Little Christmas: Feb AG
Crafty Creations: AG
Simon Says: AG
Sisterhood of Crafters: In the red
Tuesday Morning Sketches:

Reacties

Sarah zei…
Die pinguïns zijn super schattig, mooi kaartje .xx
Lisa Lynn zei…
Margreet that is wonderful. Congrats on completing all 30 projects - you are amazing and so are your creations!!! Enjoy your day.
Leuk kaartje Margreet, die pinguïns zijn heel leuk he, tof met het rode papier er bij, kan perfect voor de nieuwe challenge.
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC
Trudy zei…
Leuke kerstkaart en je hebt de sketch mooi gebruikt!
Fijne donderdag bij je moeder. Ik ga zo ook naar mijn moeder, ook boodschappen doen. groetjes Trudy
chantal zei…
Wat een leuke kaart. Dat lint is echt tof.
Vandaag een drukke dag, maar leuk dat je dit voor je ma kan doen.
Liefs Chantal
Je@net zei…
Weer een erg leuke kaart, Margreet!
Joanne kramer zei…
Wat een leukerd is dit! groetjes Joanne
Jantine zei…
Heel gaaf dit kaartje met die grappige pinguïns, Margreet! De tekst is ook grappig en heel toepasselijk bij je kaartje.
Groetjes
Jantine
Epie zei…
Heel grappige kaart met deze pinguïns en mooi rode flakes DP

Fijne donderdag van Epie DT52WTC
wat een leuke kaart gemaakt met de sketch
groetjes ellen
Leuk vrolijk kaartje met die grappige pinguins..

Leuk dat je weer meedoet van de week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC
Enny zei…
Oh, wat een mooi kaartje, die pinguïns zijn zo schattig en een heel leuke tekst ! Groetjes, Enny
Marijke zei…
Ook een mooi hokjeskaartje! Leuk al die pinquins door het raampje kijken! Een gezellig en vrolijk kaartje geworden hoor Margreet! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.
Marijke zei…
Een leuk en vrolijk kaartje, ik geloof dat er iets mis gegaan is, had een reactie geplaatst maar ik zie hem niet. Dus nog maar een keertje! Een mooi kaartje met die hokjes en die pinquins die naar buiten kijken. Heel leuk gedaan. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.
Darlene zei…
OMG how adorable! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘RED’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

Marja zei…
Superleuke kaart met dit leuke trio Margreet!..knap hoor hele maand elke dag iets gekleurd en ook nog een kaartje mee gemaakt. Ik heb vorige zomer meegedaan aan deze uitdaging was heel leuk maar wel pittig deze keer geen tijd.
Heb je net een mailtje gestuurd met mijn nieuwe adres.
Groetjes Marja.
marian zei…
Een gezellige kerstkaart.
Groetjes van Marian.
Eri zei…
Oh, wat zijn die puinguïns leuk! Heel tof kaartje Margreet!
Groetjes, Eri
Caroline zei…
Superleuk kaartje Margreet!
Groetjes Caroline
Ans Gilbert zei…
Wat een vrolijke kerstkaart met de leuke pinguïns, het lint past er perfect bij,
Ansx
Angelique zei…
Hele mooie, vrolijke kaart met de pinguïns, ik vind van die vakjeskaarten altijd heel leuk. Wauw, elke dag een plaatje kleuren en er een kaart mee maken, knap dat je dat gered hebt. Mooie KKT-kaart, niet te zien dat het even wat moeite kostte.
Ik zag ook nog wat mooie en leuke paaskaartjes.
lieve groetjes Angelique
Nicolette zei…
Leuke kaart met die pinguïns.
Groetjes Nicolette
Nancy zei…
Hey Margreet,

Wat een mooie kerstkaart! Toffe stempels gebruikte je en héél erg rood, goed voor de challenge!!

Liefs,
Nancy
Een leuke kaart met de pinguïns!
groetjes, Caroline
!neke zei…
Heerlijke kaart, zo vrolijk !

groeten Ineke
DT 52 WTC
GerJanne zei…
Heel gaaf kaartje! En wat knap dat je alle dagen hebt gekleurd! Super zeg!
Ik heb je gemaild...
Monica Maier zei…
Love the little penguins! this card is absolutely adorable! Thanks for joining us at Merry Little Christmas challenge blog!

Monica- DT
https://monicascraftcorner.blogspot.com/
Margo zei…
Wat een geweldig leuke en vrolijke kaart ! Wat knap dat je elke dag iets gekleurd hebt en er een kaartje mee maakte ! Dat vind ik echt knap.
Geniet van deze vrijdag.
Groetjes
Margo
een leuk en lief kaartje zo !
fijn dat je weer van de partij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x
aussie aNNie zei…
haha you make the best 'fun' cards, love this and the amazing penguins.xx
Marjan zei…
Superleuke kaart en wat een leuke tekst!
Gina zei…
Knap van je om elke dag een plaatje in te kleuren en er dan ook nog een kaartje mee te maken ! Deze is ook weer leuk geworden. Groetjes, Gina
Debbie zei…
What a fun card! I love the sentiment!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That
Dora zei…
Super mooie kaart
Ellen zei…
Erg leuk kaartje met dit trio!
Knap hoor dat het is gelukt om alle dagen iets te kleuren en maken. Petje af!

xxx Ellen
Andrea W zei…
Great use of the sketch! The penguins are super cute and I love your color choices. So glad you joined us at Tuesday Morning Sketches.
Super cute winter card - love the layout. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)
Melissa Craig zei…
Adorable! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.
Diane zei…
Super cute AND fun card and the sentiment made me laugh!! Thank you for joining our challenge at The Sisterhood!
Diane TSH DT {Nellies Nest}

Populaire posts van deze blog

Stag