Bingo bij Bugaboo

Het thema voor de zaterdagse weekchallenge bij Bugaboo is Bingo en ik heb de fietser uit de set Summer Sports gebruikt. Je kunt hem hier vinden. Dit is zo'n leuke set. Er zitten 7 verschillende sporters in.
De Februari Bingo is
 
Ik heb de bovenste rij horizontaal gebruikt: ribbon - Bugaboo image - pearl.
Het lint is van Crafty Ribbons en heet Saddle Stitch Ribbon en is in vele kleuren te koop.
Doe gezellig mee en maak kans op een paar gave digi's!
Volgende week van 21 t/m 23 februari zijn er weer de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch.
Ik ga vrijdags helpen bij Kreatrends, standnummer 128.
Als je er toevallig dan ook bent, komt dan gezellig even buurten.
Fijne zaterdag!
xxx Margreet
Challenges:

Reacties

die geniet alvast van het mooie zonnige weer tijdens zijn fietstochtje!
Toffe kaart Margreet!
Jammer, geen Den Bosch voor mij in het voorjaar, ik ga wel in augustus.
Nancy
Dora zei…
Super leuk! Fijn weekend.
Je@net zei…
Wat leuk, Margreet!
Elle-Jeanne zei…
Een heel sportief kaartje, leuk gedaan.
Jammer van de vrijdag, Renate en ik gaan op donderdag, naar den Bosch.

Fijn weekend,
Groetjes, Elle-jeanne
Eri zei…
Deze leuke kaart past mooi bij het prachtige weer van vandaag! Oh, jammer dat ik je mis in Den Bosch, ik ga donderdag naar de beurs!
Groetjes, Eri
Joanne kramer zei…
Wat een super mooie kaart! groetjes Joanne
grappig en lief kaartje is het zo geworden
grtjs,martina
x
Nicolette zei…
Heel erg leuk Margreet. En wij gaan vrijdag naar de beurs, dus wie weet zien we elkaar....
Groetjes Nicolette
Ellen zei…
Wat een leukerd weer! Veel plezier in Den Bosch. Ik denk er nog ff over na, maar het wordt sowieso niet vrijdag als ik ga.

xxx Ellen
Brenda zei…
Great card with just the perfect papers. This would make a perfect card for male or female. Thanks for "moving it" over at Little Red Wagon Challenge!
Wendy zei…
Fabulous, super cute!
Wendy x
MiamiKel zei…
OH Margreet, this is absolutely cute! I love the little buggabo on his bike! I have this image somewhere - great card!
Ans Gilbert zei…
Leuke kaart met de digi en het mooie lint,
helaas is Den Bosch wat ver voor mij, het is vast heel gezellig,
Ansx
Lisa Lynn zei…
Margreet your cyclist is wonderful and love all that ribbon. Sounds like you have some fun days coming up - enjoy!
Mariken zei…
Wat een leukerdje, heel tof en vrolijk kaartje!
Fijne zondag!
Linby zei…
Great design. Thanks for sharing with us at The Male Room.
Linby x
DT
Cindy zei…
Wat een schattige kaart Margreet. Heel leuk model! Gezellig dat je meedoet met de Pink Gem Challenge. Groetjes, Cindy DT
Plony zei…
Gave kaart Margreet....lekker veel kleurtjes. Super dat je meedoet aan onze challenge bij https://polkadoodle.blogspot.com/
Ik had plannen om vrijdag naar Den Bosch te gaan maar ik moet even zien wat mijn been gaat doen....Er zit een ontsteking en die moet eigenlijk wat rust hebben..... We gaan het zien, het is nog geen vrijdag.
xxx Plony (DT Polkadoodles)
*Vicki* zei…
This little guy makes me want to smile right back at him!! :) Love your fabulous tag especially with that paper!! So fun! HUGS
Fikreta zei…
So wonderful card!
CaroleAnn zei…
This puts a smile on your face as soon as you see it!!! Great card. Thanks for joining QKR Stampede with your card! Good luck
Love the tag shape and the big grin, of course. Great masculine make Thanks so much for playing along at The Male Room craft challenge. Good Luck!
What a fun project. Love this image and the elements you chose to go with him. Thanks for playing along with us this fortnight at Colour Crazy Challenge. AJ DT CCC

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten