KKT oker+donkerblauw

Ondanks dat het 2e kerstdag is toch gewoon een kaartje gemaakt voor het KKT van Martina. Mariken koos de kleur donkerblauw bij het oker van de vorige keer.
 
Ik had een kaartje nodig voor een vriend van ons die met vroegpensioen gaat. En toen ik bovenstaande inspiratiefoto zag, moest ik meteen aan het DP denken van My Mind's Eye, dat ik jaren geleden van mijn man voor mijn verjaardag had gekregen. Hij had toen de hele lijn gekocht en ik vind het nog steeds zó mooi, dat ik het maar mondjesmaat gebruik.
De 2 geinige dieren zijn van Katzelkraft en ingekleurd met Distress Markers van Tim Holtz. De tekstjes zijn van een clearstampset van Marianne Design.
Ik ga gauw kijken wat de andere deelnemers gemaakt hebben.
xxx Margreet
Challenges:
Incy Wincy Designs: Celebrate (retirement)
Simon Monday Challenge: Party time (retirement)
Dragonfly Dreams: AG
Lil Patch of Crafty Friends: AG
The Corrosive Challenge: AG
A Bit More Time to Craft: AG
Crafty Sentiments: Celebrate (retirement)

Reacties

wat een geinige kaart Margreet!
Fijne dag.
Nancy
GerJanne zei…
Een heel leuke kaart! Die dieren zijn zo gaaf, van Katzelkraft. Heel fijne dag en gewoon gebruiken dat papier! Veel te jammer om maar in de kast te laten liggen....
Femminde zei…
Wat een leuke kaart!! En die beestjes zijn zo mooi ingekleurd.
En ik snap dat je zuinig bent op dit mooie papier.
Fijne kerstdag en tot volgend jaar!!
Groeten van Femminde
Ha, ik herken het papier ! leuk is dit, heb het ook ergens (gehad) denk ik... in ieder geval een leuke, grappige kaart is het zo geworden
Fijn dat je weeral van de partij bent, deze maand ! Top !
Ik wens je langs deze weg alvast een hele fijne jaarwissel toe en zie je graag volgende week terug,
veel liefs,
Martina
x
Marfien zei…
Het is zeker prachtig papier en ik zou het maar wat vaker gaan gebruiken vóór het bij je erfenis beland :-). Je hebt er een prachtig pensioenkaartje mee gemaakt, de pensionado kan er nu nog van genieten
Je@net zei…
Erg leuke kaart met deze mooie papiertjes, Margreet!
Nota Bene zei…
Hé, wat leuk deze kaart!
Groetjes, Nele
Ans S. zei…
Wat een geweldig leuke kaart.
Fijne 2e kerstdag.

Groetjes Ans
Leuke kaart met deze kleuren en ja, ook zuinig met het papier :) Groetjes, Linda
Ellen zei…
Heel gaaf kaartje en het DP 'moet' je echt vaker gebruiken hoor, te mooi om in de kast te laten liggen. Hoewel ik dat ook wel weer snap haha!

xxx Ellen
Het papier is inderdaad perfect voor deze challenge. En de dieren zijn zo grappig, ik moest echt lachen toen ik je kaart zag! Fijne tweede kerstdag nog en alvast een heel fijn, gezond en creatief 2019!
!neke zei…
Geweldige creatie !
Wens je een mooi 2019 !
Fikreta zei…
Wonderful card!
Happy holidays ! 🎄
Rhodé zei…
Wat een grappige kaart! Heel leuk, die dieren. Heel herkenbaar dat je zuinig bent op mooi papier. Ik wens je al het goede voor 2019!
Mariken zei…
Wat een enige stempels en dat papier staat er geweldig bij!
Fijne tweede kerstavond, groetjes, Mariken
Ellen zei…
Prachtig papier! Grappig om te lezen dat iedereen vaak zo zuinig is op mooi designpapier. De twee beesten zijn echt grapppig en passen goed bij het papier. Geniet nog van een gezellige tweede kerstdag!
*Vicki* zei…
Oh wow this is so so FUN!! I just LOVE this fun retirement card! Fantastic colors and papers too!! I'm sure it will be so appreciated! HUGS
Dora zei…
Wat een geweldige kaart. Mooi gemaakt
Jantine zei…
Wat een mooi papier inderdaad, perfect voor deze kleurenuitdaging. Wat lief van je man om dat toen voor je te kopen. Je maakte een hele leuke kaart voor het vroegpensioen!
Groetjes
Jantine
Megan J zei…
Hi Margreet, a fun card love the animals. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends.. good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF
Larissa zei…
Haha, wat een tof kaartje. Het papier is zeker mooi.
Nelleke zei…
Geweldige kaart, wat een humor straalt er van af en dat papier. Die ruitjes zijn nostalgisch. En ja de kerstdagen zijn al weer voorbij we gaan weer verder naar het nieuwe jaar. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi freubel jaar gewenst. Groetjes, Nelleke
Sarah zei…
Heel grappig . Mooi papier!
Ik merkte gisteren pas dat ik vergeten ben me aan te melden bij Martina en nu lukt het me pas om bij iedereen te komen kijken... Ik doe dus ook mee!
Fijne laatste dagen van 2018!x
Lovely card!!! Happy New Year!!!
Thanks for joining us at Corrosive challenge blog.
Ana Isabel DT Coordinator

Populaire posts van deze blog

Fractured card