Fantasiekaart

Deze keer heb ik voor Kreatrends een stempelkaart gemaakt.
Op een witte basiskaart heb ik een achtergrond gemaakt met 2 kleuren distress inkt: faded jeans en peeled paint.
Daarna ben ik een tafereeltje gaan stempelen met de mooie nieuwe clearstamps van Marianne Design.
Een stempelhulp is hierbij bijna onmisbaar.
De randjes nog met zwarte Memento inkt afgewerkt.
Wat witte spetters maken het geheel af.
Hiervoor kun je wat witte gesso met water tot een papje roeren en met een penseel of tandenborstel spetteren. (Ik zou de tandenborstel hierna niet meer voor het tandenpoetsen gebruiken...lol).
Toen de kaart gemat op zwart cardstock en daarna het geheel op een lichtblauwe dubbele kaart geplakt.
Hieronder de gebruikte producten uit de webwinkel van Kreatrends:   
Distressinkt Faded JeansDistressinkt Peeled Paint  6200-0222 Ink blending Tool Joy!CraftsSTB002 Stamping Buddy Pro  Memento Dew Drop inktkussen Tuxedo Black MD900CS1013 Clearstamps Silhouette fairy forest870.002.010 Gesso wit Dutch Doobadoo.jpgHobby-penselen-set-12185-1882
Ik hoop jullie enthousiast te hebben gemaakt om ook eens een stempelkaart te maken.
Ik vind het in ieder geval erg leuk om te doen.
xxx Margreet

Bij Sweet Stampers is dit kaartje gekozen als 1 van de DT Favorietjes
(toevallig ook een creatie voor Kreatrends!)
 DT Favoriten Banner
Challenges:
Simon Says Stamp Monday: Make your own background
Fab 'n' Funky: Fantasy figures




Reacties

Lisa Lynn zei…
Margreet this is stunning! Just love those stamps and how you made that card. It's awesome.
Je@net zei…
Jaaaa….dit vind ik nou zo mooi!
En gefeliciteerd met je toppertje, Margreet!
Caroline zei…
Hele mooie kaart Margreet.
En leuk weer, een winnend kaartje, gefeliciteerd!
Groetjes Caroline
heel mooi Margreet en gefeliciteerd met je toppertje
Gr Karin
Eri zei…
Wow, wat een supermooie kaart Margreet! De witte spetters maken het helemaal af. Wat leuk dat je ook weer een favorietje had. Nog een fijne dag!
Groetjes, Eri
Irene zei…
Mij heb je zeker heel goed op weg geholpen Margreet! Deze stempels heb ik laatst gewonnen en het is zoiets anders dan waar ik normaal mee werk dus wist eerlijk gezegd niet goed wat er mee te doen...nu wel!!!!

xx Irene
heel mooie kaart, prachtig met die silhouettestempels!
Nancy
Ans Gilbert zei…
Prachtige stempelkaart Margreet, je hebt de stempels mooi gecombineerd, leuk met de spetters
Ansx
Joanne kramer zei…
Wauw! Schitterend. zo knap gemaakt. groetjes Joanne
Ellen zei…
Mooie stempelkaart! Toevallig ligt de kerstvariant bij mij ook klaar om iets mee te doen.
Gefeliciteerd met je kaartje!

xxx Ellen
Diny zei…
Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt met de stempels Margreet....prachtig!
Gefeliciteerd met je toppertje....blijft leuk he?
Groetjes en tot gauw weer,
Diny
Nota Bene zei…
Deze kaart is prachtig! De achtergrond past van sfeer perfect bij de gestempelde afbeelding.
Groetjes, Nele
*Vicki* zei…
Wow this is so beautifully done Margreet! Love the silhouette scene with the blended colors and your splash of white makes this very dreaming looking! Thanks for sharing! HUGS
GerJanne zei…
Hoi Margreet,
je kaart is prachtig! Zo leuk om met stempels en inkt bezig te zijn. Ik heb er ook veel plezier in. Je achtergrondkleur is ook super bij de zwarte silhouettes.
aussie aNNie zei…
Stunning background and love the colours.xx
Nicolette zei…
Ik zou ook wel eens zo iets willen maken, maar is denk het niet aan mij besteed. Erg mooie kaart.
Groetjes Nicolette
Monique zei…
Wat een prachtige kaart Margreet! Waar je een tandenborstel wel niet voor kunt gebruiken...ik gebruik hem om mijn wenkbrauwen in het gareel te krijgen ;-))
Die spetters maken het helemaal af. Net alsof er sterren in de lucht zitten. Top!!
Lieve groetjes, Monique
Mariken zei…
Prachtig zeg, het contrast tuseen het zwart en de kleuren! Heel mooi gedaan!
Beautiful card! It's such a magical scene with your beautifully blended background and silhouette stamping 😀. Thanks so much for joining in the fun at Simon Says Stamp Monday Challenge! J 😊 x
Mrs A. zei…
You have made a delightful scene here. Love those stamps. I really hope that awful Elf doesn't come this year but I'm not holding my breath.
Lol. Hugs Mrs A.
Sandra zei…
Wat een mooie kaart, de achtergrond is heel mooi en zo zijn alle silhouette stempels, een heel mooi geheel. Bedankt voor het meedoen met Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra
Marjeta zei…
Beautiful stamping. Love how you used silhuets. Thanks for sharing with us at Creative Moments.
Ellen zei…
Wat heb je een sfeervolle kaart gemaakt! Mooi stempelwerk dit.
Gina zei…
Prachtige gestempelde kaart ! Heel mooi opgebouwd ! Groetjes, Gina
Wendy zei…
Gorgeous card...Thanks for joining us at Fab’n’funky:)
Wendy xx
Angelique zei…
Prachtige kaart, heel erg mooi gedaan. Super die witte spettertjes, handig zo'n tandenborstel. Ik gebruik er eentje om de restjes uit m'n mallen te krijgen.
lieve groetjes Angelique
heel erg mooi resultaat ! de achtergrond past super goed bij de stempel
grtjs,martina
x
Rachel Webber zei…
Stunning card - thank you for joining us at Fab ‘n’ Funky (sorry I’m late commenting). Rachel
Fikreta zei…
gorgeous card!
hugs

Populaire posts van deze blog

Quirky birds