You're the best in kraft met lichtblauw

Het is weer de laatste woensdag van de maand, dus tijd voor het KleurenKaartenTeam.
Blogland kleurt KRAFT met LICHTBLAUW vandaag, want Nancy mocht een kleur kiezen bij het kraft van vorige maand. Zij koos hiervoor lichtblauw.
En dit is wat ik met deze kleuren gemaakt heb.
Een stempelkaartje met een hond van Your Next Stamp. De tekst 'You're the best' hoort bij de stempelset. De hondenbotknoopjes zijn van Crafty Ribbons.
Ik vond het wel leuk om er een bijpassende envelop bij te maken.
Ik ga gauw kijken wat de andere KleurenKaartenTeamleden er van gemaakt hebben.
Fijne woensdag!
xxx Margreet

Dit kaartje stond in de Top 3 bij Christmas with the Cuties!
 top three badge

Challenges:
Di's Digi Designs: For the boys
Sweet Stampin': Dies/punches
HeARTful Stamping: AG + a stamp
City Crafter: Pet company

Reacties

Mariken zei…
Wat mooi en leuk, ik hou erg van deze combi van kleuren!
Fijne dag!
ach, wat een schatje ! heel erg leuk en lief kaartje, top hoor
fijn dat je er weer bij bent deze maand ! superleuk is dat weer,
grtjs,martina
x
wat een super leuke kaart Margreet!!
gefeliciteerd met je TOP notering.
Liefs Annemarie en Merit
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Margreet. En die bijpassende envelop maakt het helemaal af!
Jantine zei…
Heel leuk Margreet! Mooie bijpassende envelop ook. Grappig kaartje.
Groetjes
Jantine
leuke kaart en toffe enveloppe erbij!
benieuwd welke kleur je bij het lichtblauw gekozen hebt!
groetjes
Nancy
Eri zei…
Wat een leuke kaart met deze hondjes. Tof die envelop erbij.
Groetjes, Eri
Marja zei…
Leuke kaart heb je met deze grappige hond gemaakt!
Mooi een bijpassende envelop erbij,maakt het helemaal af.
Groetjes Marja.
Diny zei…
Wat een schattig kaartje Margreet.....en zo leuk met bijpassende envelop!
Groetjes en gefeliciteerd met je toppertje,
Diny
Colien zei…
Hartstikke leuk kaartje in kraft/blauw, tof die stempeltjes!
grtz. Colien
Nicolette zei…
Wat een grappige kaart. Leuke digi.
Mooi met envelop er bij!
Groetjes Nicolette
gerrie zei…

Wat een leuke combinatie zo die kaart met enveloppe.
Groetjes, Gerrie.
Ans Gilbert zei…
Leuke mannenkaart heb je gemaakt Margreet ook een gave envelop erbij en de knoopjes zijn te gek,
Ansx
Joanne kramer zei…
Wat een mooie en leuke kaart! Super leuke stempel! groetjes Joanne
Sylvia zei…
Superleuke stempelkaart,Margreet.Schattige hondjes en zo leuk met de wiebeloogjes.Gefeliciteerd met je toppertje.

Groetjes,Sylvia.
GerJanne zei…
Ach wat een enig kaartje weer Margreet. En een bijpassende enveloppe is ook zo leuk. Heel af en toe denk ik eraan, maar meestal als de postzegel er al op zit en dan ben je veel te laat, he? Wat een enige knopjes heb je ook gevonden!!
Lucille K zei…
Your card is adorable. Love the background you created too. Thank you for joining us at City Crafter :)
Ans S. zei…
Super leuke kaart en de bijpassende envelop maakt het helemaal af.
Gefeliciteerd met je top 3 notering.

Groetjes Ans
chantal zei…
Wat een leuke combinatie en dan nog met bijpassende envelop. Super
liefs Chantal
*Vicki* zei…
That pup is so doggone CUTE Margreet! :) Love how you've repeated that image for the background and your colors go perfectly with your design!! Congrats on your top 3 win with that fab Snoopy card...loved that! HUGS
karin zei…
Mooi kaartje in de KKT kleuren en proficiat met je top kaartje.
Groetjes,
Karin
Marfien zei…
Vrolijk stempel, leuke kaart, al voor dierendag gemaakt?
Wat een leukerd! Ik ben dol op hondjes en deze kleuren dus helemaal top! (ik dacht eerst dat het katje ook op je kaart stond maar zag later dat het een logootje was!)
Chris zei…
Gorgeous card Margreet, cute stamp, love the blue and kraft together! Thank you for playing along at Sweet Stampin'
Chris
x
Grietje zei…
Wat een leuke kaart! Die honde stempel is heel schattig!
Groetjes Grietje
Sarah zei…
Wat lief met dat hondje! Je kan hem laten meedoen bij City Crafter challenge blog. Daar vragen ze pets .x
Rosina zei…
Heeeeel mooi dit kaartje met deze KKT kleurtjes Margreet
Zo gaaf gestempeld en ook de bijpassende envelop is geweldig mooi.
Gefefeliciteerd met je topkaartje ...geniet er maar lekker van

En ik moet je natuurlijk heeeeeel hartelijk bedanken voor de prachtige en vrolijke kaart die ik vandaag van je heb gekregen...zo lief van je en zeker ook de lieve woordjes erin doen me erg goed...
Vandaag is de afspraak ook binnengekomen op 3 januari een nieuwe CT scan,
hopelijk blijf ik me zo goed voelen, dan valt er best mee te leven...

groetjes Rosina
Nelleke zei…
Hè wat leuk zeg, mooi papier ook. Groetjes, Nelleke
aussie aNNie zei…
awww is this cute or is this cute...love the gorgeous bone buttons love the whole care, of course it has a doggie on it..xxx
PS als je de kleur kiest moet je natuurlijk het goede voorbeeld geven hé!
neen hoor, ;-) , maar ik had nu, net als vorige maand, de tijd om wat te spelen met de kleurtjes... Best eens leuk!
Femminde zei…
Wat een tof kaartje Margreet!! En zo mooi op de foto gezet met die knoopjes erbij.
Tot de volgende KKT!
Groeten van Femminde
Creatiels zei…
het is me gisterenavond niet gelukt om een blogronde te doen.
ik vind het een leuk en grappig kaartje
gretjes
Els
Leuke en grappige kaart.

Grietje
MiamiKel zei…
I absolutely love this! What a charming little package - so simple yet so very elegant! And I love the bow and tag and the matching card - I think I may have to CASE this, my friend! xx
Nancy zei…
Hey Margreet,

Wat ben jij goed bezig zeg... Een super leuke kaart voor het KKT, Dan een top 3-plaats met jouw kaartje... En dan nog in het desingteam van Gerda Steiner... Daar mag je trots op zijn!
Jouw weekend kan al niet meer stuk!!

Liefs,
Nancy
Jackie C zei…
Perfect for our Challenge! So glad that you have shared your great artwork with us here at Always Fun Challenges. Good luck hun and do come back again!
Jackie DT @AFC
Gina zei…
Leuk hondenkaartje en lief die kleine botjes. Proficiat ook met je nieuwe DT. Ik ben deze week uit alle DT gestapt. Grote en moeilijke beslissing. Het ontbreekt mij ZO aan tijd en motivatie de laatste paar maanden al, eigenlijk sinds ik mijn hondje verloor al. Ik kom nog nauwelijks langs bij mijn blogmaatjes, of steeds met vertraging. Mijn man zijn verjaardagskaartje deze week heb ik nog de avond ervoor snel gemaakt. Dus, ik hoop in de toekomst wat sneller bij jullie langs te komen en dat mijn zin in de hobby snel terug komt. Groetjes, GinaX
Larissa zei…
Wat een leukerd! Ik hou van honden dus ook zeker van dit kaartje!
Bedankt voor je kaartje voor mijn verjaardag! Fijn weekend.
Ellen zei…
Heel leuk kaartje heb je gemaakt, en ook nog eens helemaal compleet mét envelop!

xxx Ellen
Aww, what a cutie Margreet! Love the decorated envelope too, perfect finishing touch. Thanks so much for playing along with us at Sweet Stampin' xx
anusmargoz zei…
It is adorable. Thank you for joining us this week at Crafty Sentiments Design. Good luck, Ana Dt. Kisses
Wendy zei…
Fabulous, super cute...Thanks for joining us at Di’s Digi Challenge :)
Wendy xx

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me