Sunflower vase

 Op maandag is het bij Bugaboo 'Anything But a Card'  (ABaC) dag en vandaag is het mijn beurt om iets te laten zien.
Een vriendin van mij gaat verhuizen naar Goes en wij hebben met ons vriendinnengroepje geld bij elkaar gelegd, zodat zij iets kan kopen voor in haar nieuwe huis.
Ik heb daarom een giftenvelop gemaakt met de Freebie Friday van afgelopen vrijdag (je kunt hem hier vinden en je hebt nog tot vrijdag de tijd om hem te downloaden).

Binnenin zit een tag waarop ik één van de Valentine Circle Sentiments heb gebruikt.
Aan de achterkant heb ik een extra stukje cardstock geplaatst waar het geld in kan.


Als extraat je heb ik nog een lekkere reep Tony's Chocolonely ingepakt. Het slot en de sleutel gemaakt met een Tim Holtz stans en behandeld met Coosa Crafts gilding wax. De houten huisjes zijn van Wibra.
Fijne maandag!
xxx Margreet


Reacties

Diny zei…
Wat een leuke giftenvelop heb je gemaakt Margreet....dat is super handig als cadeautje!
Groetjes en een fijne dag,
Diny
Joanne kramer zei…
zo is geld geven leuk! Heel mooi gemaakt. groetjes Joanne
MiamiKel zei…
Magreet, this is darling! I love your wonderful coloring and great gift tag idea!
Eri zei…
Wat een leuk idee, om met deze leuke giftenvelop geld cadeau te geven! Leuke digi's heb je erbij gebruikt.
Groetjes, Eri
carla zei…
Prachtig gemaakt Margreet.
Groetjes,
Carla
Monique zei…
Wat een leuk idee en prachtig gemaakt. Ook de labels vind ik prachtig!
Je hebt het maar weer druk gehad vandaag ;-))
Lieve groetjes, Monique
origineel en mooi kado-ideetje!
groetjes
Nancy
Wies zei…
Leuke giftenenvelop heb je gemaakt voor jullie vriendin. En dan ook nog een heerlijk extraatje erbij met mooie verpakking.
Groetjes, Wies
Leuke cadeau-envelop heb je gemaakt en de lekkere reep is mooi verpakt!
groetjes, Caroline
*Vicki* zei…
Oh wow your tags are really adorable with these images!! I especially love that you've turned them into a yummy treat holder too!! So fun!
GerJanne zei…
Hoi Margreet, wat een leuke labels heb je gemaakt zeg. EN die reep ziet er ook leuk uit met die verpakking. Grappige huisjes zijn dat.
aussie aNNie zei…
Great tags, love the little treat section too.x
Mariken zei…
Ik hou van labels, wat zijn ze leuk! En ook je envelop is gaaf, wat geeft dat gezellige hè?!
Great gift idea. Nice way to package yummy chocolate. Sorry you had problems entering our challenge at Creativ Fusion. I will add your project to our link. Thanks for your entry. Angela DT https://creativfusion.blogspot.com/2018/09/challenge-4-sunflowers.html
Ellen zei…
Wat een leuk pakketje heb je ervan gemaakt, super om zo te geven!

xxx Ellen
Fikreta zei…
all is so nice!
hugs

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me