Oranje met kraft

Het is weer de laatste woensdag van de maand, dus tijd voor het KleurenKaartenTeam.
Blogland kleurt oranje met kraft vandaag, want Els mocht een kleur kiezen bij het oranje van vorige maand. Zij koos hiervoor kraft.
Ik heb een viertal tags gemaakt met de leuke stempeltjes van Cats on Appletrees.



In het echt is het oranje wat feller, maar ik kreeg het niet beter op de foto's...sorry.
 De creaties van de andere deelnemers kun je bewonderen op Martina's kaartjes.
Gezellige woensdag allemaal!
xxx Margreet
Challenges:
Alphabet Challenge: K is for Kraft
Creates and Makes: AG
Digi Choosday: AG
Papercraft Challenges: Animals
Get Creative: Make a tag
Crafty Sentiments: AG
Show Us Your Pussies: Furrything goes






Reacties

chantal zei…
Ze zijn heel leuk je tags met cat’s on appletrees.
Ik kan echt geen weg met die leuke beestjes
liefs Chantal
oh wat zijn die labeltjes leuk Margreet!
Fijne dag
Nancy
Jantine zei…
Oh, die zijn leuk, Margreet! Heel geslaagd met die Cats-stempeltjes!
Groetjes en fijne dag,
Jantine
aussie aNNie zei…
Great tags and love the kangaroo one.x
Mariken zei…
Enig zijn je tags! Maar je weet wel dat ik hier echt dol op ben en val als een baksteen hiervoor!
hahaha, een reeks ondeugende beestjes hier ! leuk gemaakt
bedankt voor je deelname deze maand, zonder deelnemers, geen kleurenkaartenteam, dus.... dank je wel !
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x
Rosina zei…
4 hele mooie tagjes heb je gemaakt in deze KKT kleurtjes Margreet...zo een leuke stempels erop...

groetjes Rosina
Joanne kramer zei…
Mooie labels zijn dit. Groetjes Joanne
Jolanda zei…
Oh ! Wat zijn ze leuk!!
Je@net zei…
Erg leuke labels, Margreet!
Giny zei…
Wat een gave tag's Margreet.

Groetjes Giny
Marfien zei…
leuke labels heb je gemaakt, de oranje kleur denk ik er wel bij ;-) bij mij zijn ook niet alle foto's goed gelukt
Wat een leuke tags Margreet, goed gelukt in de kleurtjes kraft en oranje!

Groetjes, Merit en Annemarie
Eri zei…
Wow, wat een leuke labels zijn dit geworden.
Groetjes, Eri
Darlene zei…
What fun tags Margreet! Thanks so much for playing in our Alphabet Challenge! Good Luck and please come back next month!

Darlene
Alphabet Challenge DT
ALPHABET CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

ike zei…
These are wonderful Tags. I love the colour combination :-) Thank you for purring along to play at SUYP Cats Challenges.
Hugz
IKE x

My Challenge Blog
My Shop
My Blog
FB Fan Page
Cat Lovers Challenge Blog
Caroline zei…
Superleuk gelukt Margreet. Ik hou niet van oranje maar kraft past er dan weer heel goed bij!
Groetjes Caroline
Creatiels zei…
leuk gedaan met die kleine stempeltjes, ik vind ze wel leuk, maar niet echt mijn ding.
groetjes
Els
Marijke zei…
Wat leuk gedaan! Ik had ook nog van die labeltjes, helemaal niet aan gedacht!!
Ze zijn allemaal even leuk! Groetjes Marijke.
meg zei…
fun tags the orange and kraft look great together
Wonderful tags. Thank you for joing us over on the Get Creative Challenger Blog. Good Luck!
Diny zei…
Oh.....wat zijn je tags leuk Margreet....ziet er perfect uit!
Groetjes Diny
Femminde zei…
Wat een toffe serie labeltjes!! Gaaf met die stempels.
Tot het volgende KKT,
Fijne week!!
Groeten van Femminde
Geweldig leuke tagjes dit!! Ik vind deze stempeltjes zo superleuk maar vind het heel moeilijk er leuke kaarten mee te maken. Des te knapper vind ik het hoe jij ze zo uit je mouw lijkt te schudden!
gerrie zei…

Wat een leuke tags heb je gemaakt, zou ik niet aan gedacht hebben.
Groetjes, Gerrie.
GerJanne zei…
Ontzettend leuke tags heb je gemaakt. Goed idee, vooral als je de combi niet makkelijk vindt zoals ik....
Ans S. zei…
Prachtige tags heb je gemaakt, Margreet.

Groetjes Ans
Nancy zei…
Hey Margreet,

Wat een leuke serie labels maakte je...
De Catjes doen het altijd goed hé, voor welke gelegenheid ook, er is altijd wel een passend beestje...

Liefs,
Nancy
*Vicki* zei…
Oh your tas are just DARLING Margreet! :) Love the really cute animal images with the orange and kraft colors. I never would think to put these colors together, but I really love how your designs have turned out here! Thanks for sharing my friend! HUGS
Jane Savage zei…
Brilliant tags....love them!
Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane S (DT) xxx
Basslady zei…
your tags are so adorable!

thanks so much for playing along with us at alphabet challenge!

hugs and kisses from germany,
Silvi xoxo
Great tags and love the cute stamps--Thank you for joining us at Creates and Makes
Carol GDT x
Lisa Lynn zei…
Those are wonderful animal tags.
Rika zei…
Mooie tags,
grappige stempels.
Gave tags, erg leuk gedaan! Groetjes Petra
Sarah zei…
Wat een leuke speelse labels. X
Ellen zei…
Wat een geinige tags! Die stempeltjes zijn echt superleuk.

xxx Ellen
Silke zei…
Your tags are so sweet, love your design. Thank you so much for joining us at Papercraft Challenge and good luck.
Hugs, Silke
Nelleke zei…
Gezellige en leuke tags . Ik kan mij voorstellen als je met die stempeltjes begint dat je door blijft gaan. Groetjes, Nelleke

Populaire posts van deze blog

Fractured card