Creativity

Zomaar een kaartje gemaakt.
Ik zag dat de challenge bij House Mouse stitching faux or real is.
Ik heb dit leuke plaatje uit hun Project Book with CD Rom volume one gehaald en er een kaart omheen gebouwd.
Met de Cutter Bee Bugs (heb ik al eeuwen) stikrandje gemaakt en met borduurgaren rondom 'gestikt'.
Ik had nog een (ongebruikte) stans van een schaartje en heb dat met gilding wax bewerkt.
Een stukje kant hoort er ook wel bij, vind ik. 
Bovenaan de tekst 'creativity' van Studio Light gestempeld op een banner.

Wat een gek weer is het vandaag. Zo schijnt de zon en is het bloedheet en zo plenst het als een gek (met zelfs wat onweer erbij). Maar het is in ieder geval een heerlijke temperatuur om in mijn knutselhok te vertoeven.
Fijne avond voor straks!
xxx Margreet
Challenges:
Dream Valley: Animals
That's Crafty: Animal Magic
House Mouse & Friends: AG option Stitching faux or real


Reacties

Je@net zei…
Super leuke kaart voor deze challenge, Margreet.
Zat middenin een plensbui toen ik naar de ortho liep. Haha...maar op de terugweg kon ik weer opdrogen ;o) Raar weer!
*Vicki* zei…
What a sweet image and a really gorgeous design here Margreet! Love the stitching details along the edges and your piece of lace makes for a lovely accents on this!! HUGS :)
een hele gave kaart Margreet, mooi
Bedankt voor het meedoen bij House Mouse and Friends Monday Challenge.
Succes en hopelijk tot de volgende keer.

Gr Karin DT Member.
Hoi Margreet, wat een lieve kaart heb je gemaakt. Dat schaartje met dat stukje kant past er inderdaad heel leuk bij. Echt een kaart om naar een creatief iemand te sturen.
Ik vond het vandaag erg benauwd. Ik was aan het freubelen en de druppels vielen zo in mijn bril, dan zie je dus niets meer...LOL.
Lieve groetjes Miranda
carla zei…
Een heel mooi kaartje Margreet.
Leuk plaatje en toffe details erbij gebracht.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Mooie kaart Margreet en zo leuk met het kant en schaartje erbij, hier ook alle weertypes komen voorbij,
Ansx
Wies zei…
Mooie kaart met hele leuke afbeelding. En ja het was vandaag wisselvallig weer. Soms scheen de zon en dan kwam er een fikse regenbui. Heb een paar spetters gehad op weg naar mijn werk, maar verder heb ik zonder jas kunnen fietsen want koud was het niet.
Nicolette zei…
Wat een schattige kaart Margreet.
Leuk met het schaartje er bij.
Groetjes Nicolette
Renate zei…
Aaaaahw, wat een leukerd...
Dit afdrukje doet me denken aan de muisjes die voor Assepoester de jurk gaan maken.
Het stikrandje geeft een lekker speels effect aan je kaartje.
Super leuk gemaakt!!!
Gelukkig is de temperatuur gezakt naar een wat aangenamere waarde. Nu is het weer een beetje vol te houden op mijn hobbykamer, en daar gaan we morgen uitgebreid gebruik van maken ;o)

-xies- Renate.
GerJanne zei…
Hij is erg gaaf! Ik weet niet wat het is wat je beschrijft, maar je maakt er mooie stiksteken mee! Supermooi kaartje!
Bunny zei…
This is a cute creation, Margreet. Love the scissors and lace you added. Thank you for joining us at House Mouse and Friends Monday Challenge.
{Bunny} Designer for House Mouse and Friends
aussie aNNie zei…
Very nice to see you at our challenge Margreet. This is beautiful, love your creative work and also thank you for joining in my challenge theme of Stitching, Real or Faux /Anything goes , current challenge and good luck in the draw. .
{aNNie}Designer for House Mouse and Friends ♥ HOUSE MOUSE

Lisa Lynn zei…
Great card Margreet. Very creative on how you put it all together.


Een geweldig mooie kaart Margreet. Leuk om een stukje kant erbij te doen!
groetjes, Caroline
Marja zei…
Prachtige kaart Margreet!
Leuke stempel heb je gebruikt ook je schaartje bewerkt met de wax is superleuk geworden geeft net wat extra's.
Groetjes Marja.
Creaine zei…
Mooi, gezellig dat je meedoet bij Dream Valley Challenges.
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/
Sue zei…
Margaret, cute image, and love how you hand stitched around the edge of the card. The extras you added to the card, and staging look awesome too. Thanks for sharing your creation with us and joining the fun at the House Mouse and Friends Monday Challenge.

Hugs
Sue
Christine zei…
Super cute image great one to use for the Stitching option, love the cute embellishments lovely Stitching

Thanks for sharing with us @ House Mouse & Friends chall.

mousey hugs Christine x

Diane zei…
Super card Margreet and thanks so much for joining in the fun at HMFMC !! Good luck sweetie !!

hugs Diane xx
Sam & Poppy zei…
Very cute indeed :)
Thanks for joining in with us at That's Crafty! :)

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me