Mooie tuinen

Eerst wil ik Irene verwelkomen op mijn blog. Leuk dat we elkaar nu gaan volgen en misschien wel inspiratie bij elkaar op gaan doen.

Voor Kreatrends mocht ik aan de slag met een nieuw Dutch Doobadoo stencil en nieuwe Marianne Design producten.
Het stencil heb ik nagetekend, gesneden, geknipt en gevouwen en dan komt het er uiteindelijk zo uit te zien:
Aan beide zijkanten heb ik de prachtige randmal van Marianne Design gebruikt. Ik heb de lijnen voor het designpapier van het stencil niet gebruikt, maar heb zelf alles nagemeten, zodat ik eerst wit cardstock kon gebruiken, met daarop designpapier.  Aan beide zijden van het designpapier het randje gebruikt wat bij de grote randmal hoort. Een plaatje van een mooie tuin, ook afgewerkt met het smalle randstansje en een vlinder.
Voor het middenstuk heb ik 3x een oude stans van het mooie vingerhoedskruid gebruikt. Rechts bovenin kun je 2 kleine vlinders zien, die ik gemaakt heb met een stencil en witte gesso.
Aan de rechterkant ook weer de grote randmal en het designpapier afgewerkt met de kleine rand. Weer een mooi tuinplaatje en nu een kleine vlinder. Ook hier kun je boven en onder de vlinders zien die met het stencil en gesso gemaakt zijn.
En dan is deze kaart ook nog te versturen, want hij ziet er zo uit als je hem dicht vouwt:
Onderstaande producten komen uit de webshop van Kreatrends:
Dutch Doobadoo Card Art  470.713.328 Tri-shutterKnipvel MB0175 - Mattie's mooiste GardenSnijmallen Creatables LR0525 - Anja's BorderPK9143 Pretty Papers bloc english roses   LR0452 Creatables snijmal Tiny's foxglove Marianne DesignLR0357 Creatables snijmal Tinys butterflies 2  870.002.010 Gesso wit Dutch Doobadoo.jpg
Dit soort kaarten maken kost wat tijd, maar dan heb je ook wat. Ik vind het wel leuk om te doen.

Ik ben vandaag weer te vinden bij Noor & Zo in Waspik voor een gelli plate workshop.
Zondag hopelijk een stranddag in Scheveningen.
Fijn weekend allemaal!
xxx Margreet

Challenges:
Get Creative: Lots of flowers (3rd entry)
Lil Patch of Crafty Friends: AG
Crafting with Friends: AG
Fussy and Fancy: Favourite florals
As You Like It: Favourite Flora and Fauna (I think the foxglove is such a beautiful flowers and spring without butterflies is no spring)
Star Stampz: No squares allowed

Reacties

Lisa Lynn zei…
Margreet this is beautiful. Love the layout. Have a great weekend.
Diny zei…
Wat een prachtige kaart Margreet.
Mooi model ook.
Groetjes en een fijn weekend,
Diny
Je@net zei…
Erg mooie en fleurige kaart, Margreet!
Eri zei…
Mooie kaart, die randmallen maken het extra chique!
Groetjes, Eri
Ans Gilbert zei…
Mooi,zomers kaartje Margreet, leuk model en hele mooie stansen gebruikt,
Veel plezier vandaag,
Ansx
Dora zei…
Mooi model, leuke kaart ervan gemaakt!
Veerle zei…
Hele mooie kaart Margreet en leuk model kaart.
Groetjes, Veerle
Marja zei…
Prachtige kaart Margreet!
Mooi model en leuke mallen heb je gebruikt.
Groetjes Marja.
Nicolette zei…
Een prachtige kaart Margreet, en wat een leuke ddd mal is dit weer.
Fijne zondag,
Groetjes Nicolette
Wauw, wat een prachtige kaart Margreet!
groetjes, Caroline
lenywim35 zei…
Margreet heel erg bedankt voor de mooie kaart, die je voor onze diamenten dag maakte. Hij krijgt thuis weer een prachtige hangplek. Nu geeft de kaart mede als de anderen een flerige plaats aan de voortent. grts leny
GerJanne zei…
Heel mooie kaart heb je zo gemaakt. Knap met deze mallen!
MiamiKel zei…
Margreet, this is super! Such a fun fold and the detail is just lovely! Wonderful! ♥
SylS creaties zei…
Prachtige kaart! Ook een erg leuk model.
groetjes,
Syl
Gina zei…
Heel mooi geworden met die randstansen! Groetjes, Gina
Ellen zei…
Mooie kaart en wat zijn de stansen ook mooi zeg!

xxx Ellen
Fikreta zei…
Beautiful card!
hugs

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me