JJ Gardening

De challenge voor komende week bij Catch the Bug is onderstaande foto.
Toen ik deze foto zag, moest ik meteen aan
JJ Gardening (Retiring) denken (bij deze digi krijg je 2 leuke digi's van JJ voor de prijs van 1).

Waar doet deze foto jou aan denken?
Doe mee en maak kans op een paar leuke digi's!
Je hoeft niet per sé een Bugaboo digi te gebruiken om te winnen.
xxx Margreet
Challenges:
The Corrosive Challenge: AG
Creative Moments: AG
Aud Sentiments: Bingo: Ribbon - digi or stamp - die cut
CCEE Stampers: National Goof Off Day
Little Miss Muffet Stamps: AG
Simon Says: Floral Frenzy

Reacties

Rosina zei…
Heel mooi kaartje met dat leuke stempeltjes Margreet, geeft echt een lentegevoel...

groetjes Rosina
Valerija zei…
What a sweet card you have made.
Have a nice weekend.
Valerija xx
Je@net zei…
Leuke lentekaart is het zo geworden, Margreet!
deze is leuk !
fijn weekend,
grtjs,martina
x
Ellen zei…
... en ook dit is een leukerd! Heerlijk vrolijk kaartje.

xxx Ellen
Eri zei…
Als ik dit leuke kaartje zie, krijg ik zin om lekker buiten bezig te zijn in de tuin.
Groetjes, Eri
Lisa Lynn zei…
Margreet, that is a wonderful image to use for the photo inspiration. Great paper to use and those flowers are gorgeous. Have a great weekend.
aussie aNNie zei…
Cool card Margreet, looks like me gardening today but I don't wear a hat..love the background paper x.💖 [Aussie aNNie's Blog]
Chris zei…
This card made me smile too! Fun image, beautiful colouring and a lovely design. Thanks for entering our challenge at Creative Moments
Chris
x
Gina zei…
Superleuk kaartje ! Ik had dit weekend ook zin om in de tuin aan de slag te gaan, maar ik wacht nog even wat beter weer af. Groetjes, Gina
Lovely card! So nice!!! I love it!!!
Thank you for play with us
Ana Isabel DT Coordinator at Corrosive Challenge blog
Lola zei…
Very cute and works so well with the photo inspiration.
Mandy zei…
Gorgeous card Margreet! The image is super cute and I love the pretty pastels.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
Mandy xx
OlgaB zei…
Love the beautiful designer paper that goes so well with the image!
Thank you for joining Creative Moment.
Hope to see you again.
Hugs From Africa!
Olga

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me