Cute Troll


Het is weer vrijdag, dus tijd voor de nieuwe Friday Freebie van Bugaboo.  
Je kunt hem hier vinden.
Ik heb de Cute Troll ingekleurd met copics en het DP is het leuke dubbelzijdige papier van Cartabelle. 
Ik heb de schets van Stempeleinmaleins gebruikt.
Je hebt heel de week de tijd om de Cute Troll te downloaden. Veel plezier ermee!

Update schouder/armen:
Ik heb het idee dat het iets beter gaat. Ik moet er echter wel voor oppassen dat ik niet te lang op de laptop zit te werken. Ook moet ik dan niet verdergaan op de mobiel.
Ik ben weer begonnen met jullie te bezoeken, maar hou de reacties nog wel kort.
Lief dat jullie zo meeleven en er naar vragen. Ook heel lief dat jullie me zo trouw blijven bezoeken! Dank daarvoor!
xxx Margreet

Challenges:
Pile it on: Circles
Craftliners: Gebruik cirkels
Stempeleinmaleins: Sketch 

Reacties

Leuke kaart, tof gekleurde trol!
Hou voldoende rust, vooral nu je voelt dat het wel.helpt!
Fijn weekend
Nancy
Valerija zei…
This is adorable - what a cute image.
Valerija xx
Joanne kramer zei…
Wat een leukerd! De trol is ook zo leuk gekleurd. Hou jij je nog maar rustig hoor. Groetjes Joanne
marja zei…
Wat een vrolijk kaartje zeg. Goed gelukt. Groetjes Marja
Eri zei…
Wat een leuke digi met dit punkkapsel Margreet.
Groetjes, Eri
carla zei…
Deze freebie ga ik niet downloaden, ik ben niet zo trollala gezind, maar ik vind wel dat je hem heel mooi hebt ingekleurd en hem in een hele mooie layout geplaatst hebt.
Fijn weekend en nog veel beterschap Margreet.
Groetjes,
Carla
SylS creaties zei…
Grappig kaartje met die trol!
groetjes,
Syl
ziet er erg leuk uit ! mooi gedaan
grtjs,martina
x
MiamiKel zei…
Awm such a cute troll! Love the hair! This is popular in Norway, I think? I remember when we had a visit - there were quite a few troll dolls ♥
Je@net zei…
Erg leuke kaart geworden, Margreet!
Wat een tof kaartje heb je weer gemaakt Margreet!
Gelukkig maar dat je een beetje vooruitgang merkt, nu maar rustig aan doen en hopen dat het dan met stapjes vooruit mag gaan! Het beste ermee hoor.

Liefs, Merit en Annemarie
Gina zei…
Ik moest lachen toen ik je trolletje zag ! Hoe grappig met zijn kleurige haardos ! Een ideetje om te onthouden! Leuke kaart ! Doe rustig aan en overbelast niets ! Groetjes, Gina
Petra L zei…
Zorg inderdaad...dat je je schouder niet overbelast want alleen jij hebt daar last van. We lopen niet weg en blijven je trouw bezoeken. Net als jij oa bij mij deed toen ik de griep had.

Je kaart is weer superleuk. Altijd leuk ook om de freebee bij je te zien. Dank je.

Lieve groet,Petra
Ans S. zei…
Leuke grappige kaart.
Fijn dat het wat beter met je arm en schouder gaat.

Groetjes Ans
Ellen zei…
Leuke en vrolijk gekleurde trol!
Goed om te horen dat het beter lijkt te gaan. Lijkt me lastig om jezelf te bedwingen, maar nog wel ff verstandig.

xxx
Wies zei…
Leuke kaart met grappige trol, mooi ingekleurd. Sterkte met je arm en voorzichtig aan doen.
Lisa Lynn zei…
Margreet, your troll is just so adorable. Love the rainbow hair and great papers. This is such a fun card.
Monique zei…
Hoi Margreet, Je trollkaart is weer supermooi! Zo is een trol toch wel schattig ;-))
Wat betreft je schouders, weet ik hoe dat voelt. Ik kan ook niet te lang achter de laptop of telefoon. Afgelopen donderdag workshop gehad en 's avonds niet kunnen slapen van de pijn. Het was alsof allebeide armen/schouders in een kramp lagen. Een les voor de volgende keer ;-))
Alles rustig aan doen en in etappes. Dat is moeilijk.
Fijne zondag, liefs Monique
Diny zei…
Wat een grappig kaartje Margreet!
Je hebt nog veel meer moois gemaakt tijdens mijn afwezigheid zag ik.
Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog,
Diny
Crealientje zei…
Jeetje, wat een pech met je schouder!
Beterschap en rustig aan doen hoor.
Je troll kaartje is super, lekker vrolijk, hou ik wel van.
Groetjes.
Adorable! Love your coloring! Thank you for joining us at Pile It On! Challenge Blog ~Marciava ~ Design Team Member

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me