Birthday Penguin Cupcake

Deze pinguin speelt verstoppertje achter de cupcake.
Maar we zien hem toch wel, met al die ballonnen in zijn 'hand'.
Als je deze leuke digi ook wilt hebben, moet je even naar het blog van Bugaboo gaan, want het is de wekelijkse Friday Freebie.

Voor de liefhebbers:

Bugaboo viert haar 8e verjaardag en dat een week lang!
Het begint morgen en je kunt iedere dag meedoen.

Doordat Joop sinds maandag ziek is, loopt alles anders: ik heb nu veel minder tijd om in mijn knutselkamer door te brengen. Ik moet nu zelf boodschappen doen en voor het eten zorgen. Ja, dan merk ik pas hoe verwend ik word.
Mijn moeder had zoveel boodschappen op haar lijst, dat we toch niet naar de Action, maar naar Appie zijn geweest. Volgende week nieuwe poging.
Fijne vrijdag allemaal!
xxx Margreet
Challenges:
Artistic Inspirations: AG
Crafty Sentiments: AG
Alphabet Challenge: U for Use 3 of Something (balloons, sequins)
Craftaholics R Us: Pattern Paper
Die Cuttin Divas: Penguins
Colour Crazy Craft: AG
Creative Friday: AG

Reacties

Crealientje zei…
Leuk schattig kaartje!
Lekker vrolijk.Deze freebie haal ik op😊.
Beterschap voor Joop. Hoop op spoedig herstel.Ook op je zelf letten hoor, vaak door drukte ben je de volgende die ziek wordt.
Succes met het regelen van de dingen.
Lieve groetjes Crealientje.

lenywim35 zei…
Mooie kaart Margreet, en ziet er tevens lekker uit.
Ik ben ook zo'n verwend iemand. Wim kan slecht thuis zitten en grijpt al gauw aan als ik iets zeg om boodschappen ed. te gaan doen. Vanmorgen heeft ie van alles gehaald voor een pan bruine bonensoep. Maar dat moet ik zelf koken. hhi
Maar wat was het toch gezellig om met mijn Moeder de boodschappen te gaan doen of te winkelen.Dat is iets dat ik nu met tegenin doe.
Maar ja ik moet maar denken dat heb ik gehad.. Al blijft dat gemis.
grts eny
Valerija zei…
Wonderful! Awesome card.
Valerija xx
carla zei…
Wat een leuke freebie en daar heb je een hele mooie kaart mee gemaakt.
Frisse kleurtjes, erg leuk gedaan.
Groetjes,
Carla
Janis Lewis zei…
Love it. Thanks for joining us at Craftaholics R Us.
Hoi Margreet leuke digi weer en een leuke kaart heb je er mee gemaakt.
Beterschap voor Joop, oei jammer dat de knutselkamer nu even minder op je route ligt.
Succes met alles...liefs Annemarie en merit

Joanne kramer zei…
Wat een vrolijke feestelijke kaart! Beterschap daar. Groetjes Joanne
Ans Gilbert zei…
Prachtige en vrolijke kaart Margreet en wat een leuke digi!
Dat valt dan tegen als je zo verwend wordt, mijn man werkt nog 4dagen en op zijn 3 vrije dagen kookt hij, heerlijk.
Fijn weekend,
groetjes
Ans
Gina zei…
Super met al die kleurtjes ! Groetjes, Gina
Sylvia zei…
Mooie kaart,Margreet.Leuke,vrolijke kleurtjes.Fijn weekend en beterschap voor Joop.

Groetjes,Sylvia.
Caroline zei…
Wat een vrolijk kaartje weer en de digi is zo leuk!
Jij wordt inderdaad verwend haha.
Een fijn weekend!
Groetjes Caroline
wat een vrolijke en hele leuke kaart Margreet

gr karin
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Margreet.
En veel beterschap voor Joop!
Hazel (Didos) zei…
Ah this is so sweet, what a cute card, Love Hazelx
Eri zei…
Oh wat is dit een vrolijkerd geworden! Beterschap voor Joop, dat hij maar snel weer beter mag worden.
Groetjes, Eri
Fikreta zei…
its very nice card
and image is so cute!
have a nice day
hugs
Ans S. zei…
Super leuke vrolijke kaart.

Groetjes Ans
Helen zei…
Beterschap voor Joop. Ben zelf ook net weer aan de beterende hand (lig ook al hele week in bed). Ik vind dit kaartje weer een ontzettende leukerd. xxx
aussie aNNie zei…
Fabulous colouring of this freebie Margreet, love it.xx [aNNie]
GerJanne zei…
Zo, jij wordt echt verwend! Dat merk je dan, ja! Ik zou Joop maar goed vertroetelen.
Je kaartje is superleuk. Die digi is ook erg geinig.
Groetjes en beterschap voor Joop.
GerJanne
Petra L zei…
Beterschap voor Joop. Je kaart is super vrolijk met mooie kleurtjes..nou ja mooi? Oranje is helemaal niet mijn kleur en op een of andere manier vind ik deze voor mij vreselijke kleur erg vrolijk en leuk uitkomen. Superleuk.

Lieve groet, Petra
Ellen zei…
Heerlijk vrolijk kaartje! Door alle drukte is de freebie me ontglipt, nou ja, er komen nog kansen genoeg. Jaja, het leven van een huisman is best druk, haha, en als ie dan even wegvalt... Des te meer waardeer je het weer als Joop is opgeknapt. Wens hem vooral beterschap!

xxx Ellen
Gerda zei…
Wat een super leuke en vrolijke kaart!!! Thanks for joining us at DCD this week!
Have a great day.
Gerda
http://cardscreations.blogspot.com
Lisa Lynn zei…
Margreet this card is beautiful. Love the colors and the die cut sentiment.
Nicolette zei…
Grappige kaart in vrolijke en frisse kleuren.
Beterschap voor je man.
Groetjes Nicolette
Unknown zei…
Super cute! Love the image and the Happy Birthday die cut. Thanks for joining us at Die Cuttin Divas this week.
Georgiana zei…
Fabulous! Thank you for joining our “Penguin” Challenge this week at Die Cuttin’ Divas.

Stay Creative,
Georgiana
• Carson's Creations •
Die Cuttin’ Diva DT
M DelValle zei…
Super cute card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs
Emma zei…
What a lovely card, thank you for joining us at The Alphabet Challenge for our ‘U is for Use 3’ Challenge, hope to see you again. Emma DT x
mum of two zei…
Your penguin is SO sweet! How fabulous! Thanks so much for playing with us at Die Cuttin Divas. Hope to see you again soon :)

michelle (Die Cuttin Divas DT)
Purple Monkey Moments
Cazro zei…
A fabulous fun card. Thanks for sharing with us at Alphabet Challenges. Caz. DT
Heidi zei…
Superschattig en vrolijk kaartje! Colour Crazy Challenge

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me