Sweet sixteen

Een oud-collegaatje vroeg mij of ik een kaartje wilde maken voor haar Amerikaanse nichtje dat in januari 16 wordt. Ze heeft haar rijbewijs al gehaald en heeft inmiddels ook al een auto. 
Vandaar de vraag of ik de foto op de kaart wilde verwerken.
Inmiddels heeft ze de kaart al opgehaald en vond hem geweldig.
Ze is lekker blijven lunchen en we hebben gezellig bijgekletst.
Vanmiddag weer drilboortherapie....brrrr. Ik heb afgelopen week alle dagen pijn gehad, dus ik ben benieuwd of hij er gewoon mee doorgaat????
Fijne woensdag allemaal.
xxx Margreet

Mijn rendierkaartje is weer in de prijzen gevallen: gekozen in de Top 3 van Digi Choosday. Reuze trots!
  Grab your Top 3 Badge

Challenges:
Create and Makes: AG
Lemon Shortbread: AG
Tuesday Throwdown: AG
PIP challenge: AG
Hobbywinkel De Egel: geen vierkant of rechthoekig

Reacties

Nicolette zei…
Heel persoonlijk met de foto er op. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
Succes straks.
Lieve groetjes Nicolette
Mariken zei…
Wat een toepasselijke en toffe kaart! Geweldig, hoe je kaarten “op maat” maakt. En die drilboortherapie ken ik, hartstikke pijnlijk. Maar het heeft geholpen, ben pijnvrij! Sterkte!
Je@net zei…
Leuke en toepasselijke kaart, Margreet.
Gefeliciteerd met je winnende kaart en sterkte met de therapie vandaag!
Gina zei…
16 en al een rijbewijs én auto? Dat gaat daar snel :) Heel leuk kaartje heb je gemaakt! Proficiat ook met je winnende kaartje. Jammer dat je zo veel pijn hebt, hopelijk ben je er toch snel van verlost ! Groetjes, Gina
leuk kaartje is het zo geworden !
proficiat met je top 3
grtjs,martina
x
Petra L zei…
Niet zo leuk om te lezen dat het zo'n pijn doet en dan heb ik het niet eens erover hoe dit voor jou zelf moet zijn. Sterkte.

Je kaart is superleuk en echt persoonlijk en gefeliciteerd met je andere prachtige kaart.

Lieve groet, Petra
Wat een leuke kaart Margreet...
Wat naar die drilboor...en als je zoveel pijn hebt, zou het wel de juiste oplossing zijn,
Ja je gaat er van uit dat zij het weten...heel veel succes ermee.

Liefs Annemarie en merit
Joanne kramer zei…
Wat een leuke en vrolijke meidenkaart! Andere wereld dan in Amerika....dat ze met 16 al een rijbewijs hebben en een auto! groetjes Joanne
aussie aNNie zei…
Lovely photo card Margreet, sure love these colours..x[aNNie]🎄
Eri zei…
Leuke kaart voor een 16-jarige! Pffft, op 15 jaar al haar rijbewijs en auto dat kunnen we ons hier niet voorstellen.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes, Eri
lenywim35 zei…
Leuke kaart Margreet. En je kan er goed met mee doen bij de Egel.
Gaf GerJanneke mij ook door.
Wim vond je reactie op mijn verhaal gaaf, Carla ook (in Spanje) en die heeft de oude foto uit 1953 ook nog.
Komt volgende week.
Jij heel veel sterkte bij de therapie.
grts leny
GerJanne zei…
Heel gaaf kaartje! EN wat gek eigenlijk dat je met 15 je rijbewijs kunt halen. Maar dat is altijd al zo geweest in Amerika, volgens mij....
Groetjes,
GerJanne
Larissa zei…
Leuk dat je een persoonlijke kaart hebt gemaakt. Mooi!
Veel sterkte met de therapie, hopelijk helpt het.
!neke zei…
Wat een toepasselijke kaart !!!
Goed gelukt !
Ans Gilbert zei…
Mooie kaart Margreet,
Leuk met de foto erbij, gezellig dat je je oud-collega weer zag.. Ik merk dat mijn schouder wel rustiger is, nu ik gestopt ben met fysiotherapie, alleen gisteren weer te veel gedaan, want de kerstpost moest klaar, vandaag een off day.. Leuk dat je weer in de prijzen viel,
groetjes
Ans
carla zei…
Een prachtige kaart voor de 16 jarige.
Alles erop en eraan, leuk gedaan.
Je rendierenkaart is echt wel een toppertje, ik vind hem ook super.
Proficiat Margreet.
Groetjes,
Carla
jong toch hé om aan 16 al auto te rijden, maar wel schitterend voor je kaart!
proficiat met je toppertje!
Nancy
Wies zei…
Leuke persoonlijke kaart voor het halen van haar rijbewijs. Gefeliciteerd met je winnende kaart.
Groetjes, Wies
Angelique zei…
Leuke vlotte kaart voor de 16-jarige, ben toch wel blij dat ze hier iets ouder moeten zijn voor een rijbewijs. Ik heb een hele reeks met mooie, leuke kerstkaartjes gemist maar heb ze wel even bewonderd. Wat houdt die drilboor precies in? Het klinkt als iets heel akeligs.
lieve groetjes Angelique
Diny zei…
Wat een gaaf kaartje Margreet.
Gefeliciteerd met je topplekje....leuk he?
Groetjes Diny
Fikreta zei…
its so nice!
congrats on your winn!
Very sweet! Thanks for joining us over at PIP Challenges!
Hugs
so nice ! Thank you so much for sharing your work with us at Creates and Makes
WIshing you good luck to win beautiful digistamps !
Ellen zei…
Leuke sweet 16 kaart! Balen zeg dat je steeds pijn hebt. Geniet in ieder geval van je top 3 plekje.

xxx Ellen
I love this creation! It's beautiful! Thank you so much for sharing with us over at Lemon Shortbread Challenge blog.
Adorable card!!! Thanks so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! *If this comment is late I apologize! I’m having major issues lately trying to leave comments due to the stupid ROBOT silliness!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me