T for Tutorial

Beccy had voor de letter 'T' een Tutorial gemaakt over kleuren van een voorgekleurde digi, uitgeprint op kraft. Ik heb haar leuke digi Milton Catching Snowflakes gebruikt. Ik heb hem in kleur uitgeprint op kraft en hem daarna met dezelfde kleuren ingekleurd met mijn Procolour Derwents.

Dit is mijn 2e kaartje voor vandaag.
Gisteren ben ik weer naar de fysio geweest. Hij vond de klachten te lang aanhouden en de pijnklachten te veel fluctueren en daarom zijn we nu gestart met een ShockWave behandeling. Eerst wordt een echo gemaakt om de juiste pijnplek te kunnen localiseren en daarna wordt die plek met een soort van 'drilboor' gedurende enkele minuten behandeld. Het deed best veel pijn, maar ik heb het volgehouden en tot nu toe gaat het een stuk beter. Deze behandeling moet een aantal keer herhaald worden. Dus volgende week weer terug.

Ik ga nu eerst mijn blogrondje doen en wens jullie een fijne avond!
xxx Margreet
Challenges:
Everybody-Art-Challenge: AG
Beccy's November Challenge: Day 22 letter 'T' = Tutorial
Kreativtanten Challenge: Zootiere
CHNC 360: AG
CHNC Extra: November
The 12 Months of Christmas Link Up: AG option Star Struck ((snow)stars)

Reacties

wat een olijk kaartje met die giraffe...
Klinkt heftig Margreet...maar als het maar helpt!!
succes ermee,
fijne avond liefs Annemarie en merit
Larissa zei…
Leuk kaartje Margreet!
De behandeling klinkt niet echt fijn, hopelijk helpt het wel om van de pijn af te komen.
Oeh dat is inderdaad een pijnlijke behandeling maar als het resultaat geeft is het om andere pijn te bestrijden tóch? Duimen dus..
Van een ingekleurde digi weer opnieuw kleuren had ik nog niet gehoord maar ik vind je kaart wel heel leuk.
Lieve groetjes Miranda
lieff kaartje Margreet

gr karin
hopelijk heb je snel langdurig resultaat van je behandeling, klint niet zo leuk!
Tof kaartje, ik vind deze digi van Beccy heel mooi!
Nancy
Angelique zei…
Leuke kaart, bijzonder dat kleuren op kraft en wat een leuke tekst. Je andere kerstkaartjes van afgelopen week zijn ook mooi geworden, je bent niet bij te houden.
Je behandeling klinkt wel heftig, ben heel benieuwd of het gaat helpen. Ik sta verbaasd dat ze een echo apparaat hebben bij jouw fysio, heb ik nog nooit meegemaakt.
lieve groetjes Angelique
Diny zei…
Hopelijk werkt deze behandeling goed Margreet.
Ook dit is weer een hele leuke.....moet je dat pootje zien!
Groetjes Diny
Rosina zei…
heel mooi dit kaartje margreet zo een geinige giraf erop...en leuk zo ingekleurd op kraft...
Enne klink niet lekker die behandeling bij de fysio....maar als het een goed resultaat geeft, heb je dat wel voor over...in ieder geval succes ermee...


groetjes Rosina
DT 52 WTC
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Margreet.
En succes met de nieuwe behandeling!
Caroline zei…
Heel leuk kaartje.
Wat naar dat het zo'n pijn heeft gedaan. Ik hoop dat het je gaat helpen hoor.
Groetjes Caroline
Ans Gilbert zei…
Bij mijn fysio hebben ze ook een echo apparaat,maar van de shockwave therapie heb ik nog nooit gehoord, ik hoop dat het helpt..je schouder is echt een rotplek om pijn aan te krijgen..
Mooie kerstkaart, ik vind het mooi een stempel op Kraft,
groetjes,
Ans
Heel mooi kaartje.
Succes met je behandeling.
GerJanne zei…
Grappig blijft het, stempelen op kraft. Heel mooi kaartje!
GerJanne
Beccy zei…
Great card Margreet! Milton looks wonderful printed on the kraft card stock with a little colour boost to help him really stand out. I love the beautiful snowflake background and the addition of the organza ribbon.
I'm sorry to hear the new treatment is so painful, but hopefully it will relieve your symptoms quickly and permanently. Good luck!
Cheers,
Beccy
Fikreta zei…
So wonderful card!
hugs
aussie aNNie zei…
Lovely card Margreet, I am yet to try this on kraft using the tut...well done.xx
Alex zei…
Nice card, cute image and a wonderful sentiment.

Thanks for playing along with us at our present challenge at Kreativ-Tanten and good luck! Hope you will join us next month again.

Hugs
Alex

*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#11 – Zooanimals}
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#11 – Pre Christmas Session }
*DT* Craft Rocket Challenges {#43 –Christmas is coming}
Alex' Kreative Seite

Ellen zei…
Leuk kaartje! Nu maar hopen dat de pijn eruit gedrild wordt, want je zult het inmiddels wel flink zat zijn.

xxx Ellen
Twingomaus zei…
Eine tolle Karte hast du gewerkelt.
Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
Viele Grüße Andrea

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me