Happy Dance

Vandaag neem ik jullie mee naar de Noordpool voor een Happy Dance. Sorry voor de slechte foto, maar dat is dank zij het slechte weer.
Eerst heb ik met de nieuwe Creatables van Marianne Design de bovenkant uitgestanst en daarna de onderkant bijgesneden op 13,5 cm. De mal zelf meet 13 cm.
Ik heb gestempeld met Versafine inkt, omdat dat goed dekkende inkt is.
Het kluitje pinguins op een post-it blaadje gestempeld en precies uitgeknipt. Hetzelfde gedaan met de ijsschots.
Toen het kluitje pinguins op de kaart gestempeld en afgedekt met de uitgeknipte post-it versie en de ijsschots gestempeld. Vervolgens het geheel afgedekt met de post-it ijsschots en met 2 kleuren blauwe distress inkt het water gemaakt. Daarna de post-it blaadjes weggehaald.
De iglo en de wolkjes heb ik gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt.
Daarna gekeken hoe ik de pinguins de Happy Dance zou laten doen en ze vervolgens gestempeld en alles ingekleurd met copics.
Na het stansen van de mooie mal kwamen er heel wat sneeuwsterren vrij en die heb ik her en der opgeplakt.
De Warme Winter Wensen verhoogd met foam opgeplakt.
Ik hoop jullie wat inspiratie te hebben gegeven met deze leuke stempelset.

Gebruikte producten uit de webwinkel van Kreatrends:
HT1628 -Clearstamps Hetty's Happy PinguinsLR0498 Creatables snijmal snowflakes border  KJ1717 Clear stamps Karin Joan Giftwrapping- kerstwensenDistressinkt Stormy SkyDistressinkt Tumbled Glass6200-0222 Ink blending Tool Joy!CraftsVersafine stempelinkt onyx black
Ik wens jullie een fijn weekend!
xxx Margreet
Challenges:
Everybody-Art-Challenge: AG
Cute Card Thursday: Stars (= snowstars)
Penny's Paper-Crafty Challenge: AG
ModSquad: Build a scene
One Crazy Stamper: Christmas/Winter Fun
Cards und More: Things with wings
Deep Ocean: Things with wings
Beccy's November Challenge: Letter 'W' = Warm, Winter, Wishes


Reacties

Je@net zei…
Super leuke kaart heb je gemaakt, Margreet!
aussie aNNie zei…
Happy dance and a happy card, lovely creation./xx[aNNie]🎄
Marja zei…
Wat een gezellige boel op je kaart met deze dansende pinguins!
Je hebt er een mooi tafereeltje van gemaakt met de stempels.
Groetjes Marja.
Eri zei…
Wat een gaaf kaartje met deze puinguin familie. Je hebt goed uitgelegd hoe je het gedaan hebt.
Groetjes, Eri
Mariken zei…
Ooh, die pinguins, wat zijn ze leuk! Heel tof kaartje! En de teksstempels van Karin Joan zijn ook al zo tof, ik ga daar eens naar kijken. Dank je wel voor je lieve reacties op mijn blog, vind ik fijn!! Gezellig weekend!
lenywim35 zei…
Leuk gedaan Mrgreet. Die winterdiertjes zijn altijd zo gaaf. grts leny
carla zei…
Ach hoe leuk zeg, ik zou al bijna beginnen mee dansen.
Dit is een geweldig leuk en vrolijk kaartje geworden, super gemaakt Margreet.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Wat een superleuke kaart Margreet,
Ik vind het kluitje pinguïns erg leuk en de kleintjes zijn schattig
groetjes
Ans
Monique zei…
Doet me denken aan de film Happy Feet.
Heel mooi gedaan!
Lieve groetjes, Monique
Sylvia zei…
Mooie kaart,Margreet.De pinquïns zijn enig.

Groetjes,Sylvia.
Crealientje zei…
Net zoals Monique dacht ik ook aan het gezellige Happy Feet.
Hij is echt leuk! Die wolkjes boven de iglo, ben benieuwd wat ze daar koken? Lekkere vissoep!
Ook de pinguïns zijn mooi ingekleurd.
Heel leuk gedaan!
Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.
Silke zei…
Such a funny and beautiful card. Many thanks for joinings us at Cards und More. Hugs, Silke
Beccy zei…
Your card is fabulous Margreet, you did a wonderful job creating the little scene. I love the penguin who looks like he's getting scolded by his mother. The snowflake border is very pretty and I like that you've used both the positive and negative pieces of the die cut. Great job!
Cheers,
Beccy
Ellen zei…
Gezellig kaartje, de pinguins vermaken zich prima!

xxx Ellen
Kathie zei…
Very cute card, I love those sweet Penguins, great colours and love all your added embellishments. Great card and thanks so much for sharing with us over at Penny's Paper Crafty Challenge and good luck.

Hugs
Kathie PPCC~DT

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me