Having One of Those Days?

Idereen heeft weleens zo'n dag óf dat je je kop in het zand wilt steken óf alleen maar wilt snoepen.
Daar heb ik een kaart voor gemaakt met de (digi)stempel Wild About You die in de Sunsational Stamps Store te koop is. Ik heb al eerder een kaart met één van deze struisjes gemaakt en die kaart vind je hier.
Ik heb gekleurd met copics en de digi is, net als de bijbehorende tekst, uitgestanst met een stans van Crealies. De tekst is verhoogd opgeplakt. Wat candyrondjes voor de finishing touch.

Everybody wants to hide himself sometimes or just want te eat candy and it is therefore that I want to share some inspiration with you using one of the cute ostriches from the digi Wild About You which is for sale in the Sunsational Stamps Store.  I earlier made a card with one of the other ostriches, which you can find here.
I have colored with copics and I die cut the digi, just as the matching text, with a Crealies' die. I fastened the text with foam. Some eye candy for the finishing touch.
 

De september challenge is 'Fall' en duurt nog een paar dagen. 
You can still enter the September challenge 'Fall'

Vandaag zijn we weer onderweg naar huis na een paar heerlijke dagen in Davos.
Morgen een dag rust en dan woensdag, vrijdag en zaterdag ga ik Jolanda van 't Scraphuis helpen op de beurs in Mechelen.
Donderdag met mijn moeder naar de kapper en boodschappen doen en eind van de middag een etentje met 4 ex-collega's. Dus helaas weinig tijd om (nieuwe) kaartjes te maken.

Dank je wel voor het langskomen en ik wens je een fijne dag! 
Thanks for visiting and I wish you a nice day!
xxx Margreet

Met dit kaartje ben ik gekozen in de Top 3 van Die Sketch-Tanten....weer reuze trots!
Challenges:

Reacties

Hoi Margreet, jij bent dus een bezig bijtje de komende dagen ;p Dan hoop ik niet dat er een van die dagen tussen zit waar je het op je leuke kaart over hebt..hihi. Inderdaad heel herkenbaar, leuke vrolijke kleurtjes heb je gekozen.
Veel plezier de komende dagen met alles en gefeliciteerd met je winnende kaart.
Lieve groetjes Miranda
Joanne kramer zei…
Een 'kop-in-het-zand-willen-stoppen-dag' hebben we allemaal wel. Leuke kaart! groetjes Joanne
Monique zei…
Welkom thuis!
En wat heb je het al weer druk deze week. Maar wel allemaal leuke dingen.
Net als je kaart, die is ook heel leuk!
XX Monique
MiamiKel zei…
Yes! I had one of those days for 2 weeks! LOL Love your card, Margreet!!
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Margreet.
Gefeliciteerd met je winnende kaart en een goede thuisreis gewenst!
mooie kaart Margreet, toffe stempel! Ik hoop dat de terugreis vandaag goed verloopt!
Ik zal toch niet naar Mechelen komen, we moesten een afspraak met onze pleeggezinnenbegeleidster verplaatsen en dit kon enkel nog op woensdagnamiddag...
groetjes
Nancy
Sylvia zei…
Wat een superleuke kaart,Margreet.Enig digi.Gefeliciteerd met je top 3 kaartje.

Groetjes,Sylvia.
een leuke kaart Margreet en gefeliciteerd met je top kaartje
gr karin
Nicolette zei…
Wat een grappige kaart Margreet en gefeliciteerd met je winnende kaart, blijft leuk.
Groetjes Nicolette
Joke de Wit zei…
Grappig kaartje Margreet, allemaal leuke dingen in het vooruitzicht. Gefeliciteerd met je top 3 notering.Gr.Joke
oh zo'n dag had ik afgelopen vrijdag..en geen idee waarom.. erg he! Ik was echt mega chagrijnig..bahbah..
Je kaart is super leuk geworden.
En proficiat met je top plaatsje.altijd leuk!

liefs Kim
Eri zei…
Wat een leuke kaart Margreet. Je hebt een drukke week voor de boeg, maar wel allemaal leuke dingen zo te lezen. Gefeliciteerd met je winnende kaart!
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Mooi kaartje en zeker zo'n dag heb ik in de winter wel eens en dan geniet ik ervan. Zijn vaak knutseldagen.
Je hebt het meteen alweer druk als je terug bent. Leuk! En gefeliciteerd met je top 3 plaatsje.
GerJanne
Ans Gilbert zei…
Poeh..drukke dagen voor de boeg, hoop dat je uitgerust bent van je heerlijke vakantie..
Leuke digi heb je gebuikt, mooie kaart en ook de tekst is super..
Gefeliciteerd met je Top 3 plekje,
groetjes,
Ans
Ans S. zei…
Leuke grappige kaart.
Gefeliciteerd met je top3 notering.

Groetjes Ans
aussie aNNie zei…
haha, head down bums up...cool fun card.xx
[aNNie]
Heel grappig deze kaart en inderdaad die dagen kennen we allemaal.......
Gefeliciteerd met je topnotering!
groetjes, Caroline
Marja zei…
Leuke kaart Margreet!
Dan krijg je een paar drukke dagen...maar ook wel hele leuke denk ik.
Groetjes Marja.
Angelique zei…
Hele leuke kaart, misschien moet ik ook wat vaker m'n kop in het zand steken in plaats van voor het snoepen te gaan, haha.
Veel plezier de komende week met alle bezigheden, zal wel pittig worden. Gefeliciteerd met je topkaartje.
lieve groetjes Angelique
Fikreta zei…
Its wonderful card
Ellen zei…
Superleuk kaartje met deze tekst en digi!

xxx Ellen
José zei…
Leuke kaart Margreet, ja je kop in het zand steken doen we allemaal wel eens hè.

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me