Sunsational Leuk nieuws / exciting news

Ik heb leuk nieuws: ik ben gevraagd of ik in het DT team van Sunsational Stamps wil komen.
En wie mij een beetje kent, weet dat ik moeite heb met nee zeggen. Dus vanaf vandaag kun je om de andere maandag een kaartje van mij verwachten met deze leuke digi's.

I have exciting news: I have been asked to join the DT team of  Sunsational Stamps.
And when you know me a little, you must know I can hardly say no. So from this day on you can see every other Monday my card with these great digi's. 
Het thema van de huidige challenge is 'Christmas in July' en daarom heb ik een kaartje gemaakt met Samantha and Rudolph
Ik heb gekleurd met copics en met Viva Eiskristall de sneeuw gemaakt.
Ik zou het zó leuk vinden als jullie mee gaan doen met de challenge. Je mag alle soorten creaties insturen en er zijn mooie prijzen te winnen. Je kunt tot 3x meedoen.
Het zou fijn zijn als je volger van ons blog wilt worden en ons wilt liken op Facebook, zodat je niets zult missen!

'Christmas in July' is the theme of the current challenge and that's why I made a card with Samantha and Rudolph
I have colored with copics and made the snow with Viva Eiskristall.
I would love it if you will join our challenge
Any creation will do and there are fab prizes to be won. You may enter 3 times.

I hope you enjoyed my today's post and that it inspires you to start creating your holiday cards.
Shall I tell you something? I make throughout the year every week at least 1 holiday/winter card. So, at the end of the year there will be no card stress.
Please, follow our blog and I would love it if you would like us on Facebook, so you won't miss a thing!
xxx Margreet

Met dit kaartje ben ik in de Top 3 gekozen van 2 Sisters on the Blog. Hoe gaaf is dat?
  Top 3
Challenges:
Whoopsi Daisy: Christmas in July
Unicorn: Christmas in July
A Snowflakes Promise: AG
Inky Chicks: Christmas
The Holly and Ivy Christmas Challenge: AG
ABC Christmas Challenge: N=New, O=Old: New= new DT + new digi, O=old design papers
Crafty Creations: AG
Creative Craft Cottage: Christmas in July
Sunny Day Crafting: A is for Animals
Catch The Bug: Sketch
   

Reacties

Valerija zei…
Congratulations Margreet.
Stunning card!
Valerija xx
Eri zei…
Leuk kaartje deze Samantha en Rudolph in juli! Mooie papiertje heb je hiervoor gebruikt.
Gefeliciteerd dat je in het DT team mag zitten en met je top 3 notering.
Groetjes, Eri
Crealientje zei…
OOhh, wat leuk voor je, Margreet!
Van harte gefeliciteerd.
Ik ben er meteen volger geworden, en doe mee!
Maak een kaartje voor de nieuwe challenge Christmas in July.
Lieve groetjes Crealientje.
Crealientje zei…
Vergeet gefeliciteerd met je toppertje die is ook zo leuk!
Gr. Crealientje.
Je@net zei…
Erg leuk nieuws, Margreet.
En wat een mooie kaart heb je meteen gemaakt.
Gefeliciteerd met je topplaatsje!
Monique zei…
Van harte gefeliciteerd!! Het is je gegund...lastig hè, als je geen nee kunt zeggen. Maar wie doet dat nou ook hier tegen...hihihi
Lieve groet, Monique

Oh ja, je kaartje is natuurlijk prachtig!!!
Veerle zei…
Een heel leuk kaartje Margreet. En wat een geweldig nieuws, van harte proficiat. Groetjes, Veerle
Wat leuk Margreet dat je voor deze dt-baan benadert bent, dat is jou zeker toevertrouwt :) Mooie en lieve kaart heb je gemaakt alleen kijken Rudolf en het zonnetje zo verdrietig, is dat omdat het nog zomer is ? LOL
Gefeliciteerd met je winnende kaarten.
Lieve groetjes Miranda
Gefeliciteerd en een super leuke kaart Margreet en gefeliciteerd met je top kaartje
Gr Karin
Janis Lewis zei…
Cute! Thanks for sharing at Sunny Day Crafting.
~Owner/DT Janis
Joke de Wit zei…
Mooi kaartje margreet,leuk dat je bent gevraagd voor het DT schap,gefeliciteerd met je top3 notering.Gr.joke
Rosina zei…
Wat een leuk nieuws heb je Margreet....gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging als designer...dat is echt wel aan jouw besteed...jij kan ook heel mooi die stempeltjes inkleuren...weer een schitterend kaartje gemaakt..
en nog gefeliciteerd met je topplaatsje...heel leuk voor je ...geniet ervan!!
Ik weet niet of ik jou al bedankt had voor je prachtige kaart...Heel mooi is die en zeker die mooie bemoedigde woorden erin doen ons heel goed...
Het gaat best goed naar omstandigheden...en ik ga er zeker voor om door die moeilijke tijd heen te komen..
Morgen ga ik proberen een kerstkaartje te maken voor a.s. donderdag

groetjes Rosina
Ans Gilbert zei…
Jeetje, het is maar goed dat je niet meer hoeft te werken, hè hebt er bijna een dagtaak aan,natuurlijk wel leuk als je gevraagd wordt, je hebt een gave binnenkomer gemaakt.
groetjes
Ans
MiamiKel zei…
Wow! Congratulations Margreet! I am not surprise. Your cards are beautiful!!
dikke proficiat, ken het merk niet,
je kaartje ziet er leuk uit
grtjs,martina
x
Fikreta zei…
it's so pretty!
have a nice day
Marja zei…
Wat leuk dat ze je gevraagd hebben om Dt te worden.
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt om te starten met je dt-schap.
Groetjes Marja.
Nicolette zei…
Mooie kaart en leuk dat je gevraagd bent. Veel succes!
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Dit is inderdaad heel leuk nieuws zeg, gefeliciteerd!
Je hebt een prachtige 1e kaartje als designer gemaakt. Heel veel plezier en succes!
Groetjes Caroline
*Vicki* zei…
Such a darling card and cute image Margreet!! Beautifully done and congrats on your win!! HUGS :)
chrissy xx zei…
Big Congratulations on your DT position.. Your first card being for Christmas!
Such a sweet image and GOrgeous colours too. Thank you so much for joining us over at ABC Christmas Challenge.
Chrissyxx
Ellen zei…
Nou, wat leuk zeg, nog een job erbij! Heerlijk toch om dit te mogen doen? Ik wens je veel plezier. Ik heb er ook een DTje bij, maar dat lees je zaterdag wel, kon het toch niet laten...
Je kaart is wederom hartstikke leuk geworden!

xxx Ellen
Anna-Karin zei…
Great work! Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT
Helen zei…
Such a sweet card!
Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
Helen x

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me