Salon Deirdery

Je hebt nog een week de tijd om mee te doen met onderstaande schets van Cheerful Sketches.
Ik heb Salon Deirdery van Dr Digi's, één van onze sponsors, gebruikt. Ik heb met copics gekleurd en de bril van de charmante mevrouw met Glossy Accents gedaan. Met een witte gelpen heb ik haar een stippeltjesjurk gegeven. Het bedeltje van de schaar vond ik wel een leuke toevoeging.
Doen jullie weer mee (kan tot de 28e)?
xxx Margreet
Challenges:
The Ribbon Girl: Any image
Alphabet Challenge Blog: J is for Joke

Reacties

Valerija zei…
How lovely. Totally fun image!
Valerija xx
Joke de Wit zei…
Mooi kaartje Margreet met een grappige afbeelding.Gr.Joke
Je@net zei…
Echt een super leuke uitwerking van de sketch, Margreet!
Marja zei…
Leuke kaart Margreet!
Grappige digi heb je gebruikt...ook mooi ingekleurd.
Groetjes Marja.
Diana zei…
Haha die is echt grappig! En je rendier hieronder ook, hilarisch!

X
Diana
click here for my blog
Veerle zei…
Lekker kleurrijk kaartje Margreet. Heel leuk en het detail van het schaartjes charm is geweldig. Groetjes, Veerle x
Ans Gilbert zei…
Wat een leuke en grappige digi, mevrouw ziet er charmant uit in haar stippeltjes jurk..
Wens jullie heel veel plezier vandaag,
groetjes,
Ans
aussie aNNie zei…
Ha what a fabulous cheery card.xx [aNNie]
hij is gaaf Margreet super leuk digi
Gr Karin
Mrs A. zei…
They say don't put stripes and spots together but they work perfectly here. I love the fun image. Hugs Mrs A.
GerJanne zei…
Hahaha, wat een leuke digi!! Ik schoot spontaan in de lach! Je kaart is daardoor erg leuk! Ik ga nog meedoen....
GerJanne
Eri zei…
Oh wat een leuke kaart met dit gave plaatje! Daar zit ik hier al van de grijnzen!
Groetjes, Eri
Ellen zei…
Grappige digi en leuk kaartje!

xxx Ellen
aussie aNNie zei…
BIG congrats Margreet, you won the BIG main prize at Catch the Bug, you will have fun being their GD and you rocked with all of your cards.xxxx hugs to you.
Myriam zei…
Weeral zo'n leuke kaart. Prentje is heel tof, zeker met dat schaartje erbij.
Gina's Cards zei…
Such a fabulous card! I love the image and beautiful details. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx
https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me