Recipe challenge

Yeah, het is me gelukt. Ik heb alle 7 opdrachten uitgevoerd. Wat was het leuk, maar ook wel veel. Het lijkt wel een baan in plaats van een hobby☺☺
Vandaag moesten we de wekelijkse freebie gebruiken + zwart/wit/kraft + een eruit springende kleur + glinsters.
Nou, de freebie was weer een cutie, alle gevraagde kleuren gebruikt, het rode DP springt er lekker uit en op de foto hieronder kun je zien dat er glitter zit op het DP en de houten sterren heb ik met glitterlijm bewerkt. Mission accomplished!
 Hier nog een compilatie van alle 7 creaties.
Vanmiddag was het heerlijk op de volkstuin van mijn tante. Ik moest eerst naar de kapper en was pas om 11.30 thuis. Gauw mijn moeder opgehaald en naar haar zus gereden in Oud-Beijerland. Daar lekker op de 'tuin' (zoals zij het noemen) geluncht en daarna een heleboel pruimen geplukt. Om 16.30 waren we weer thuis, dus toen heb ik Femke maar gebeld dat zij alleen moest gaan shoppen, want ik moest mijn Bugaboo kaartje nog maken.
Morgen hopen op een mooie dag, want dan gaan we varen enz. in Dordrecht.
Voor nu wens ik jullie een fijne avond!
xxx Margreet

Challenge:
CHNC 342: AG option Use a die cut
CHNC Extra: AG as long as it it Christmas
CRAFT: Christmas
Cardz4Guys: Christmas in July
Deep Ocean: Christmas in July
Creative Moments: AG option Christmas in July
Catch the Bug: Recipe challenge + Friday Freebie


Reacties

Nicolette zei…
Wat heb je het toch druk Margreet, maar wel met leuke dingen. Je kaart is ook weer zo eluk.
Veel plezier morgen.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Wat is hij leuk geworden Margreet. Knap hoor dat je dat de hele week hebt volgehouden. Heel leuk zo alle 7 bij elkaar.
Groetjes, Eri
die is ook weer leuk Margreet
Gr Karin
Crealientje zei…
Super!
Nou is het je toch nog gelukt,en je hebt nog de hele avond om bij te komen:)
Wat is onze voorraad aangevuld hé! Was wel stressen soms.
Proficiat met je mooie creatie.
Heel leuk gedaan in korte tijd.
Designpapier is super leuk, en het scheve komt ook mooi uit.
Nu rust,geen kerststress meer in juli,hihihi,
Morgen heel veel plezier!
Hou het weer wel in de gaten, ivm onweer.
Geniet!
Lieve groetjes Crealientje.
Ha margreet, nou het is gelukt hoor, en dit is ook weer een leukerd.
Was best veel vond ik ook, maar leuk dat het gelukt is.
Heerlijk weer was het vandaag...veel buiten in de tuin geweest, grasmaaien, schoffelen twee volle emmers snijbonen door zo,n ouderwets bonenmolentje staan draaien in de tuinen...daarna nog een emmer tongetjes ( visjes) schoon staan maken...en toen als kers op de taart toen alles klaar was....de laatste kerstkaart gemaakt...nu gaan we duimen draaien....

Fijn weekend annemarie
GerJanne zei…
Volgens mij : missie geslaagd! En dat houdt mij tegen om elke dag mee te doen. Hier weet ik nooit hoe het loopt. Maar het was leuk te zien, want ik zag het bij verschillende anderen. Groetjes en ik duim voor mooi weer bij jullie. Varen in de regen is toch een stuk minder gezellig.
GerJanne
Je@net zei…
Leuke kaart, Margreet.
En helemaal leuk om alle creaties zo bij elkaar te zien!
Janis Lewis zei…
Cute! Thanks for sharing at Cardz 4 Guyz.
~DT Janis
heel mooie Margreet! Ik denk dat ik ze nog niet alle 7 gezien heb, komt nog wel in de loop van volgende week!
Groetjes
nancy
PS Ga zeker Scheveningen eens op het programma zetten als we in Holland zijn!
Veerle zei…
Inderdaad weer een echte cutie Margreet. Leuke namiddag gehad lijkt me. Veel plezier met het varen morgen. Groetjes Veerle x
Billie A zei…
Sweet card and the background paper goes great with the free Friday reindeer. So glad you played along with us at Catch the bug for our Christmas in July.


Billie A
Catch the bug
Inspiration Destination
Creative with Stamps
Aud Sentiments
Paper Play Sketches
aussie aNNie zei…
FABULOUS CARD. Thanks for entering our Christmas in July challenge at Catch the Bug, lovely creation. Hope to see you here again.
[aNNie] GD for Catch the Bug Challenges

Hazel zei…
Thanks for entering both of my CHNC challenges with some more of your lovely crafting - hope to see you again soon. x
Fikreta zei…
so sweet card!
Jean zei…
Oh what a great card, lovng the recipe you have followed and what a sweet image.
Thanks for joining us over at CRAFT this week, hope to see you again.
Jean xxx
Diny zei…
Wat hebben we het toch druk met leuke dingen doen he Margreet....schitterend serie is het....petje af hoor!
Groetjes Diny
Julie B zei…
Love the image and the fab themed DP.
Thanks for joining us at Cardz4Guyz. :)
Suze zei…
Great card. Thank you for joining in the Anything Christmas challenge at CHNC Extra for July.
A beautiful card and a great image. Thank you for sharing with us at Craft Challenge. Marlene DT
ELE zei…
Super !!!
Thanks for joining us for our Creative Moments Challenge
We look forward to seeing you again next time.
Hugs,
creativEle DT

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me