Gingerbread and candy cane

Gisterochtend weer een leuke workshop bij 't Scraphuis gevolgd. We hebben van een schrift de voor- en achterkant met mixed media aangekleed. Het was best veel werk, dus we hebben huiswerk meegekregen. Ik zal het resultaat tzt wel laten zien.

Gistermiddag kreeg ik ineens een idee voor mijn 52WTC kaartje en dit is hem geworden.
Vanmiddag kom ik nog een keer terug met mijn inspiratiekaartje voor Little Miss Muffet Stamps.
Misschien kun je nog tijd vinden om even te komen kijken?
Voor de meesten van jullie is het een lang weekend. Ik heb dat niet meer zo in de gaten, omdat wij als 'oudjes' altijd een lang weekend hebben. Maar, geniet er van (doen wij ook!)!

Zó gaaf!! Ik kreeg net een Facebookberichtje van het Aspergecentrum dat ik kaartjes gewonnen had voor een rondvaart (met kok aan boord) in Amsterdam voor morgen. Nog even regelen dat iemand mijn moeder naar de kapper rijdt en dan op naar Amsterdam.
xxx Margreet
Challenges:
CHNC Extra: AG
Crafty Hazelnut's Patterned Paper: AG
CHNC 334: AG option candy canes
Winter Wonderland: Use your favourite Christmas colour
The 12 Months of Christmas: AG option cute
The Holly and Ivy Christmas: Anything Christmas Goes
A Snowflakes Promise: AG
Crafting By Designs : Get ready for Christmas
Tuesday Morning Sketches:


Reacties

Valerija zei…
Very pretty card with lots of details.
Valerija xx
aussie aNNie zei…
The gingerbread man looks so real Margree, lovely card.xx [aNNie]
Je@net zei…
Erg mooie kerstkaart, Margreet.
En wat leuk, alvast veel plezier gewenst morgen. Dat wordt vast genieten!
Wat een leuk kaartje Margreet. Je krijgt bijna zin in eten als je het ziet, heerlijk. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Fijne dag, Ingrid.
Eri zei…
Prachtige kaartje Margreet! Geniet morgen van je boortochtje en de asperges!
Groetjes, Eri
wat een leuk kaartje is het zo geworden
grtjs,martina
x
Trijntje zei…
Wat een prachtige kaart Margreet. Leuke details. Groeten Trijntje
Debbie zei…
This is such a beautiful and fun card! I love your layers and dies!!
Thanks for playing along at Tuesday Morning Sketches!!
Debbie
Debbie's Dash of This and That
Marja zei…
Leuke kaart Margreet!
Geniet van je dag morgen.
Groetjes Marja.
Ans Gilbert zei…
je hebt een prachtige en vrolijke kerstkaart gemaakt!
Veel plezier morgen,
gr.Ans
Suzan zei…
Prachtig kaartje Margreet!Superleuk plaatje!
Veel plezier morgen!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC
Rosina zei…
Heel mooi kerstkaartje Margreet...alle accentjes komen prachtig uit zo met elkaar en de kleurtjes groen en rood blijf ik prachtig vinden voor een kerstkaart...
Leuk dat je een rondvaart gewonnen hebt
veel plezier ermee!!!
groetjes Rosina
DT 52WTC
Door het mooie weer vandaag, iets later dan gedacht.. Leuk dat je meedoet met de 52WTC deze week! En wat een heerlijk kaartje.. Krijg er echt een warm kerst-gevoel van :)
Kerst-groetjes, Yvonne
Wanda zei…
Beautiful card. Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.
Ik vind je kaartje supermooi Margreet, die witte rand rondom het plaatje en de witte sneeuwvlokken met de knoopjes op, super!
Ondanks de warmte zou je toch zin krijgen in deze kerstlekkernijen!
Groetjes
Nancy DT52WTC
Marijke zei…
Wat een mooie kerstkaart heb je weer gemaakt. Super die rand zo gedaan en de kleurtjes zijn weer echt kerst!! groetjes Marijke.
Nicolette zei…
Heel mooi Margreet je kaart. Ik vind ja mal ook zo mooi.
Fijne dag vandaag.
Groetjes Nicolette
Jantine zei…
Prachtige kerstkaart, Margreet! En ik hoop dat je aspergerondvaart leuk was!
Wij zijn fietsen, dus ik reageer wat later dan normaal. Nu heb ik wifi, dus kan het even.
Groetjes,
Jantine
LOU zei…
Gorgeous card Margreet. Love that hot chocolate and candy cane!
Thanks so much for joining us at Winter Wonderland. Hope to see you again soon,
Lou DT xo
Tammy zei…
What a beautiful Christmas card! I love that image and the gorgeous die cut frame! Thanks so much for joining us at the Holly & Ivy Christmas Challenge!
Tammy x
Fikreta zei…
so nice card!
hugs
Isobel zei…
Thanks for joining us at Crafting by Designs good luck
MiamiKel zei…
How cute!! I love Christmas! And gingerbread men :)
Ellen zei…
Leuk kaartje zeg met kerstig plaatje! Ik heb dus ff overgeslagen. Inderdaad een heerlijk lang weekeinde en door het mooie weer eigenlijk geen tijd genomen voor de (bijna) wekelijkse kerstkaart.

xxx Ellen
Suze zei…
Lovely card with a very striking frame. Thank you for joining the challenge at 12 Months of Christmas.
Susan Renshaw zei…
Lovely festive image!
Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Christmas Extra!
Susan
DT for CHNC Extra!
Calling All Crafters! – My personal Blog!

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me