Hanno

 Larissa heeft gekozen voor kraft en lila/paars voor het KleurenKaartenTeam
en dit is mijn uitwerking geworden:
Ik heb Hanno van Cats on Appletrees gebruikt voor een verjaarskaartje van een van mijn ex-collegaatjes. Zij heeft een teckel (Kaneel) en is in mei jarig. Ik had me voorgenomen om de 'meiden' van mijn afdeling met hun verjaardag nog een kaartje te sturen. Tot nu toe is dat gelukt.
Ik ben benieuwd naar de kraft+lila/paars creaties van de andere KKT leden.

Gistermiddag kon ik eindelijk terecht bij de tandarts voor reparatie van mijn kies. Met een kwartier was het al gepiept. Nu maar hopen dat het blijft zitten, anders moet ze het groter aan gaan pakken.
's Avonds weer lekker hachee gegeten bij mijn moeder. Ze is toch zo'n keukenprinses!
Straks ga ik weer eens naar een workshop bij 't Scraphuis. Weer lekker kliederen met distress inkt.
Ik wens iedereen een fijne woensdag en voor morgen een gezellige Koningsdag!
xxx Margreet
Challenges:
Artistic Inspirations: AG
Incy Wincy Designs: So so cute
Dare2BArtzy: AG
Dragonfly Dreams: AG
Fashionable Stamping: Use your favourite stamp
heARTful Stamping: AG + a stamp
Sweet Stampers: Animals
Knutsels en Kadootjes: lift onderstaande kaart

Reacties

o geweldig Margreet super gave kaart
Gr Karin
Nicolette zei…
Heel mooi dat paars en kraft. Leuke kaart
Groetjes Nicolette
Schitterend gemaakt Margreet! Had ook even gedacht aan de lift van K&K, uiteindelijk toch niet, wou mijn dessinpapier wat meer de hoofdrol geven.
Fijne dag!
nancy
hahaha, wat een grappig kaartje ! leuk gevonden !
helemaal blij weer met je deelname, op naar de volgende,
grtjs,martina
x
Margo zei…
Oh wat geweldig leuk Margreet ! Ik duim voor je kies en voor vanmiddag alvast heel veel plezier !
Je@net zei…
Wat een leuke kaart voor je collegaatje, Margreet.
Veel plezier bij de workshop vandaag!
Joanne kramer zei…
Wat een super leuke kaart. Zo leuk met die teckels.groetjes Joanne
Wat een leuke kaart. Dat hondje vind ik schattig en leuk bedacht. Mooi kleurencombi.
veel plezier bij scraphuis. Ik ga na de bhv cursus..

Liefs Kim
Marja zei…
Superleuk kaartje Margreet!
Heb je leuk gedaan met de stempeltjes.
Ook mooie kleurencombi.
Groetjes Marja.
chantal zei…
ooooh schitterend gevonden! Prachtige leuke kaart
liefs chantal
Myriam zei…
Leuke, originele kaart!
Marfien zei…
Superleuke kaart voor iemand die een teckel heeft. Hoewel ik denk dat andere mensen zonder hond dit ook wel kunnen waarderen :-)
Veerle zei…
Geweldig leuke KKT kaart Margreet. Mooie opbouw ook. Super.
Groetjes, Veerle
PS heb me eindelijk ook eens aangemeld bij jouw.
lenywim35 zei…
Gaaf gedaan Margreet. Je zal dat wel vaker horen vandaag. Dat is een supergaaf stempel. grts leny w
Jantine zei…
Geweldig leuk kaartje, Margreet. Die teckel is geinig en zeker hoe je hem geplaatst hebt!
Groetjes
Jantine

PS Ik doe wel mee, ook al sta ik niet op Martina's lijst. Kom je langs?
http://jantineskaartjes.blogspot.nl/2017/04/kleurenkaartteam-4e-schakel-2017-kraft.html#comment-form
karin zei…
Grappig die hondjes :) Heel mooi kaartje Margreet.
groetjes,
Karin
GerJanne zei…
Ha Margreet,
wat een enige kaart! Zo leuk met de teckels op de vierkantjes. Mooi in deze kleuren. En dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
Het klinkt allemaal heel gezellig wat je gedaan hebt, doet en gaat doen! Geniet er lekker van!
GerJanne
Mariken zei…
OOH, een kaartje naar mijn hart, ik vind 'm enig! M'n favoriete stempeltjes! Maar dat wist je al...
Fijne dag!
aussie aNNie zei…
Great design here Margreet.xx ♥[aNNie]
Marijke zei…
Wat een schattig kaartje en wat leuk bedacht die hond door laten lopen. Dat kan zo goed met dezer stempeltjes. En al die laagjes op elkaar doen het ook erg leuk.Super gedaan hoor! Groetjes Marijke.
Valerija zei…
Fabulous card. Love the design.
Valerija xx
Schitterend! Groetjes Petra
Creatiels zei…
keischattig die stempeltjes van Cats, mooi gedaan.
groetjes
Els
Ans Gilbert zei…
Hoi Margreet,
wat heb je een superleuke kaart gemaakt, geslaagde lift en ook de KKT kleuren duidelijk aanwezig, gave stempel en de naam van haar teckel Kaneel, grappig.
Gelukkig is je kies weer gerepareerd,
veel plezier vandaag,
groetjes,
Ans
Ellen zei…
Op onze Zuid-Afrikaanse 'rustdag' heb ik mooi even tijd voor een KKT-blogrondje. Wat een superleuk verjaardagskaartje heb je gemaakt voor jouw jarige ex-collega. Gaaf gedaan zo, die teckel in 'stukken'. Het zijn ook zulke leuke stempels van Cats on Appletrees!
Caroline zei…
Haha wat leuk gedaan zo Margeet!
Gezellige dag morgen en eet ze vanavond.
Groetjes Caroline
Diana zei…
Dat is fijn dat je kies weer gefikst is. Je kan er dood ongelukkig van worden.
Lekker hachee!
Prachtige kaart! Teckels zijn lief, vorig jaar de mijne in moeten laten slapen.
X
Diana
Diana's Creations
!neke zei…
Super leuk !!!!!
Joke de Wit zei…
Ohh die is grappig Margreet.Gr.Joke
Kuni zei…
What a fabulous card Margreet, i love the design.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
Hugs
Kuni
Angelique zei…
Geweldig Margreet, wat een ontzettende leuke en mooie kaart. Fijn dat je kies toch nog vrij snel gemaakt was.
lieve groetjes Angelique
Nota Bene zei…
Geweldig leuk idee met die stempels!
Groetjes, Nele
Eri zei…
Oh, wat een leuk kaartje Margreet!
Groetjes, Eri
Love the kraft & purple combo! Thanks for sharing your creation with us @ Incy Wincy Designs So, So Cute Challenge. Good luck!-Maria Giselle
Ans S. zei…
Geweldig leuke kaart, super gaaf gemaakt.

Groetjes Ans
Fikreta zei…
this is so nice!
Nelly zei…
Supermooi in de kleuren van het KKT. En bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Nelly
This is a lovely card. Thank you for sharing it with us at Fashionable Stamping Challenges. Sandra x
Danielle zei…
Wat een leuke en grappige kaart!! Geweldig die teckels. Ik vind 'm top!!
Larissa zei…
Grappig kaartje met de Cat-teckel.
Fijne dag!
Monique zei…
Wat is dit een geweldig leuke kaart Margreet! Super dat het je nog steeds lukt je ex-collegaatjes een kaart te sturen. Dat word zeker gewaardeerd denk ik. Elke keer als ik lees dat je hachee hebt gegeten, denk ik, oh ja dat ga ik ook maken. En toch vergeet ik het weer. Terwijl het zo lekker is.
Koningsdag is volgens mij overal droog en mooi verlopen. Ik heb genoten op de vrijmarkt. Nu tas inpakken en morgen op weg naar Scheveningen voor de Lion King met Laura. Zijn we dus dicht in de buurt.

Lieve groetjes Monique
Monique zei…
En natuurlijk bedankt voor je deelname bij K&K.
Volgens mij ben ik dat vergeten ;-)
Liefs Monique
Sarah zei…
Jij combineerde het ook met het K en k. Leuke kaart! Tof met dat hondje!
Great fun card and love how you stamped and cut the image--Thank you for joining us at Artistic Inspirations
Carol DT x
Nelleke zei…
Dat is een leuke zo! Prachtige stempel, mooi uitgevoerd. Groetjes, Nelleke
A super cute card, dear Margreet!
Thanks for sharing your work with us at the Sweet Stampers Challenge.
Hugs Marlene
Angela zei…
Your card looks really great.
Thanks a lot for joining us at our Animals / Tiere challenge by Sweet Stampers Challenge
Hope to see you again.
Hugs and greetings Angela DT

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me