Daisy May singing

Welkom Crealientje! Leuk dat je me gaat volgen en ik heb me meteen bij jou ook aangemeld.

Dit kaartje is een reminder voor Cheerful Sketches. Je hebt nog een week de tijd om mee te doen.
Mijn kaartje is gemaakt met 'Daisy May Singing' van onze sponsor Angie's Digi's.
En hieronder de schets:
Gisteren naar de beurs geweest. Was gezellig om mijn 'baas' Anne-Marije weer even in levende lijve te zien. Natuurlijk weer het nodige gekocht. Ik vond de beurs wel kleiner dan anders.
Daarna zijn Joop en ik nog lekker Den Bosch in geweest. Toen we zaten te lunchen dacht ik dat er een steentje in mijn brood zat. Blijkt het een kwart van een kies te zijn. Tandarts natuurlijk afwezig tot maandag. Nu maar hopen dat ik er geen last van krijg, want ik heb eigenlijk weinig zin om naar een weekenddienst te moeten.
Vanavond nemen we mijn moeder mee om bij Femke en Paul te gaan eten. Die vieren hun verjaardagen, maar dat wordt te druk voor moeders, dus we gaan al op tijd naar huis.
Fijne zaterdag allemaal!  
xxx Margreet

Challenges:
Crafty Hazelnut's Patterned Paper: AG
Incy Wincy Designs: So, so cute
Creative Inspirations: One for the girls



Reacties

Joanne kramer zei…
Wat een leuke kaart. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in den bosch. Groetjes Joanne
leuke reminderkaart!
bij jou is daisy singing, hier is mijn man singing, gisteravond en vanavond concert met zijn koor, een project ism een dialectgenootschap, alle liedjes zijn in het dialect hertaald...
fijn weekend en vier maar goed bij je jarigen!
nancy
Nicolette zei…
Leuke kaart en leuk om te lezen hoe het was op de beurs. Maar zo te lezen ben je niet lang geweest?
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Leuke reminder!
Groetjes Caroline
Monique zei…
Wat een prachtig kaartje Margreet. De digi doet me denken aan vroeger toen Laura een jaar op 8 was en we met de playstation Singstar deden. We hebben heel wat afgeschreeuwd...
Ik had al een vermoeden dat de beurs wat kleiner zou zijn. Hoorde vorig jaar veel standhouders klagen. Wel jammer want het is een hele leuke beurs.
Maar je bent vast wel geslaagd! Veel plezier vanavond en gefeliciteerd met dochter en schoonzoon.
Lieve groetjes Monique
Ans Gilbert zei…
Hoi Margreet
mooie kaart heb je gemaakt met een hele leuke digi..gefeliciteerd met de jarigen
groetjes Ans
Je@net zei…
Wat een lief kaartje, Margreet!
Valerija zei…
Your card is very pretty. Love the cute image.
Valerija xx
Eri zei…
Een heel vrolijk kaartje, met deze leuke digi!
Groetjes, Eri
Wendy zei…
Gorgeous card Margreet, super cute image.
Wendy xx
Myriam zei…
Leuke kaart, vooral de tekst is super! :)
GerJanne zei…
Hoi Margreet, wat en lief kaartje heb je gemaakt. Schattig afdrukje is het. En wat balen van je kies! Hopelijk kom je het weekend goed door en heb je er geen last van. Heerlijk over de beurs struinen, leuke dingen gekocht??
Groetjes,
GerJanne
Rene zei…
She's adorable! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations! Good luck,
Rene
Ellen zei…
Wederom een leuke kaart! Balen zeg van je kies.

xxx Ellen
Rocky zei…
Thank you for sharing this sweet card with us at CHNPPC.

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me