Condoleancekaart

 
Mijn schoonzoon vroeg of ik nog een condoleancekaart in voorraad had. Die had ik inderdaad, want onlangs had ik er wat in voorraad gemaakt.
Maar ik kon het niet laten om toch nog een nieuwe te maken. Ik heb hiervoor het 'houten' designpapier van Joy!crafts gebruikt. De stempel van het blad (tijdens een vakantie in Amerika gekocht) met Versamark gestempeld en met embossing poeder verwarmd met de heattool. Hieronder kun je het misschien iets beter zien, want het resultaat was best subtiel.
Een 'Sterkte' stempel van Marianne Design onderaan en dat was het.
En laten ze deze nu weer het mooist vinden. Hij is dus alweer uit de voorraad.
Hoezo toeval? Vanmiddag ga ik naar de begrafenis van iemand waar ik 40 jaar geleden voor heb gewerkt.
Fijne woensdag allemaal.

Met dit kaartje ben in in de Top 3 van House Mouse & Friends gekomen. Heel blij mee!
 Top 3 Bubblegum photo top-3-bubblegum-small.gif
xxx  Margreet
Challenges:
Addicted to Stamps: Stamped image and stemped sentiment
CAS on Sunday: leaves and/or trees

Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie fijne bladstempel is dat, Margreet. Prachtig!
Diana zei…
Goedemorgen Margreet,
Wat een elegante kaart! Natuurlijk zoeken ze die uit :D

Sterkte vanmiddag!

X
Diana
Diana's Creations
Joanne kramer zei…
Wat een mooie stijlvolle kaart! groetjes Joanne
aussie aNNie zei…
simple but lovely.x ♥[aNNie]
Nicolette zei…
Heel mooi Margreet.
Groetjes Nicolette
Een mooie stijlvolle condoleance-kaart Margreet, fijntjes met dat gestempelde blad op het hout.
Sterkte vanmiddag.
Lieve groetjes Miranda
heel fijn en subtiel Margreet, mooi
Gr Karin
Fikreta zei…
very nice card!
Ans Gilbert zei…
Hele mooie,chique condoleancekaart,
de stempels zijn echt heel subtiel, mooi gemaakt..
en veel sterkte vandaag,
groetjes,
Áns
mooi met die embossingblaadjes op het houtpapier.
ben benieuwd naar je blogbericht morgen!
groetjes
nancy
Petra L zei…
Mooie kaart Margreet en inderdaad...de bladeren zijn erg mooi erop.
Je winnend kaartje is ook erg leuk..

Lieve groet, Petra
Diny zei…
Mooie kaart Margreet. Gefeliciteerd met je top 3 plekje....leuk voor je.
Groetjes Diny
Veerle zei…
Hallo Margreet, het toeval wil dat ik zelf vandaag ook een condoleance kaart op mijn blog heb gezet. En ook deze week zelf naar een begrafenis moet. helaas maken deze kaarten vaak deel uit van ons dagelijks leven. Maar dan is een zelfgemaakt kaartje vaak een riem onder het hart heb ik al gemerkt. Je kaartje is heel mooi, heel subtie die blaadjes. Dank je wel ook om mee te doen met onze challenge en succes. Groetjes, Veerle DT-ATSC
Joke de Wit zei…
Mooi gemaakt Margreet,heb vandaag het papier ook gebruikt.Gr.Joke
Valerija zei…
Beautiful card.
Valerija xx
Rosina zei…
Mooi strak condoleancekaartje Margreet....leuk met dat houtstructuurpapier
en gefeliciteerd met je winnende kaartje ...heel leuk voor je ...geniet ervan!!!

groetjes Rosina
Joan zei…
A very stylish card with the subtle stamping

Thanks for joining us at stamping Sensations this month

Joan
Chris zei…
What a peaceful, lovely card. I wanted to thank you for playing along with my heARTful stamping challenge during April!

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me