Dance Trio

De laatste woensdag van de maand betekent een kaartje voor het KKT en deze keer heeft Sarah gekozen voor babyroze en kraft.
Niet al te moeilijk denk ik.
Ik heb gekozen om met het Dance Trio van Bugaboo een kaartje te maken. Balletmeisjes zijn ten slotte meestal in het roze. De tekst is een stans van Quikcutz.
Ik heb hem gemaakt voor een ex-collegaatje die een paar keer per week naar balletles gaat. Zij is pas in september jarig, maar de kaart kan maar vast klaarliggen, toch?
Ik ben weer benieuwd naar wat jullie ervan gebrouwen hebben.
Verder geen plannen voor vandaag. De workshop bij 't Scraphuis is gisteravond helaas afgezegd. Joop gaat collecteren voor de Gehandicaptenzorg en gelukkig treft hij goed weer. Goh, zal ik dan maar lekker gaan knutselen???
Fijne woensdag allemaal!
xxx Margreet
Challenges:
Scrapbook Stamp Society: Use kraft paper
Dragonfly Dreams: Girly with diecut/punch
Glitter 'n' Sparkle: Mother's Day / For a Female
Lil Patch of Crafty Friends: AG
Pile it on: Humor/Puns
Brown Sugar: AG
Jo's Scrap Shack: AG
Crafty Sentiments: AG
Catch The Bug: Stella Says Sketch

Reacties

Diana zei…
Goedemorgen Margreet,
Die digi is wel heel erg leuk en je kaart ook! Heerlijk he, als je al eerder inspiratie hebt. Ik heb wel geleerd om niet te vroeg in de kaart te schrijven want het is mij al een paar keer gebeurd dat ik vlak voor iemands verjaardag een leuker idee kreeg hihihi.

Lekker toch, zulk geweldig weer als gister wordt het vandaag niet. Dus lekker knutselen.
Fijne dag!

X
Diana
Diana's Creations
Leuke kaart en mooie stempel!
groetjes, Caroline
Valerija zei…
Gorgeous and cute card!
Valerija xx
wat een grappig en lief kaartje ! geslaagd hoor
fijn dat je weer van de partij bent !
bedankt voor je deelname, op naar de volgende uitdaging
grtjs,martina
x
Je@net zei…
Wat een lief kaartje, Margreet!
Super schattig met die ballerina's. Leuke digi. De kleurencombinatie is ook top.

Liefs Kim
Joanne kramer zei…
Wat een leukerd! groetjes Joanne
Hoi Margreet,

Wat een super leuk kaartje met die bugaboo afdrukjes wordt het altijdd een succes.
gewoon lekker aan de knutsel gaan....vanmiddag probeer ik dat ook te doen..
fijne dag liefs Annemarie
Marja zei…
Mooi kaartje en ook al in deze mooie kleurencombi!
Veel knutselplezier vandaag ...ga zo meteen ook beginnen denk nog een kerstkaart ,heb ik nog niet af voor morgen.
Het is hier bewolkt dus ook wel freubelweer vandaag.
Groetjes Marja.
Diny zei…
Leuke kaart in deze kleurtjes Margreet!
Mooi om te zien wat er allemaal voorbij komt vandaag!
Groetjes Diny
Colien zei…
Heel leuk kaartje, grappige digi en mooi bloemenpapiertje op de achtergrond!
grtz.Colien
Eri zei…
Wat een leuke kaart met dit dance-trio! Mooie kleuren zo bij elkaar!
Fijne knutseldag!
Groetjes, Eri
Veerle zei…
Hele mooie KKT kaart Margreet. Schattig die ballet meisjes en de rozen achtergrond is ook mooi. Alweer een geslaagde KKT passage. Groetjes, Veerle
Marfien zei…
Helemaal geslaagd voor iemand die op ballet zit, zulke leuke plaatjes vind je niet als je ze nodig hebt . . .
Mariken zei…
Mooi he, kraft en lichtroze?! Enig kaartje, met een superleuke digi, helemaal geslaagd! Gezellige dag!!
Rosina zei…
Heel lief dit kaartje Margreet...het stempeltje is heel leuk met die dansende grieten erop....mooi gelukt in deze KKT kleurtjes...
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren ...het kaartje is onderweg...

groetjes Rosina
Sarah zei…
Wat een leuk vrolijk en lief kaartje!
Die rozen die ik kreeg zijn roze, een beetje donkerder dan op de foto. Grappig hé! Mooi toeval ☺
Ellen zei…
Roze ballerina's, helemaal leuk! Ik zou gaan knutselen als ik jou was. Toch geen weer om iets buiten te ondernemen. Veel plezier!
Marijke zei…
Wat een schatje!! Je digi is super leuk, ik zou zelf niet kunnen bedenken wat ik dan met zo'n stempel moet doen maar het is jou echt goed gelukt! Veel knutsel plezier vandaag, zeker geen straf toch? Groetjes Marijke.
Nancy zei…
Hey Margreet,

Wat een toffe kaart, helemaal KKT!! Super leuke balletstempel... De ontvanger ervan mag blij zijn!

Liefs,
Nancy
liefffff en heel leuk Margreet
Gr Karin
aussie aNNie zei…
Cute dancing trio Margreet, love the one with her leg kicking up.x ♥[aNNie]
Ans Gilbert zei…
Ja, ga maar lekker aan de knutsel, wij hebben de hele morgen regen gehad..
Ik vind je kaart met de balletmeisjes echt heel leuk en grappig en prima kleuren voor het KKT,
groetjes,
Ans
Caroline zei…
Haha, superleuk zeg! Soms zie ik de stempels van Bugaboo en denk ik, wat moet je daarmee. Maar deze heb je zo leuk gedaan, super!
Groetjes Caroline
Jantine zei…
Wat een grappig kaartje, Margreet! Leuke digi!
Groetjes
Jantine
lenywim35 zei…
Geen K3, maar een M3. Grappig gedaan en mooie combi. grts leny w
Sylvia zei…
Wat een superleuke kaart, Margreet.Grappige stempel en mooie kleurencombi.

Groetjes,Sylvia.
Monique zei…
Prachtig kaartje Margreet! Leuk die ballerina's....Jullie hebben volgens mij beter weer dan wij hier. Het regent hier al de hele dag. Maar daardoor had ik wel tijd om een kaartje voor morgen te maken ;-)
Zie je morgen weer!

Liefs Monique

Nelly zei…
Supermooie kaart gemaakt in de kleuren van KKT.

Groetjes Nelly
Wat een vrolijke kaart, leuk! Groetjes, Linda
GerJanne zei…
Hoi Margreet,
wat geinig! Ik heb het trio ook en nog niet gebruikt. Je kaart is heel lief. Mooie combi is het dat roze en kraft! Ben benieuwd of je lekker hebt zitten knutselen!?
Groetjes,
GerJanne
Joke de Wit zei…
Ohh wat grappig Margreet,leuk hoor.Gr.Joke
vast geen straf dat je vandaag 'moest' knutselen? Je zal vast weer heel wat moois gemaakt hebben!
Deze kaart is tof! Ik heb deze digi ook maar nog niet gebruikt, moet passen natuurlijk. Heel mooi zo!
Tot morgen bij 52 Weeks?
Nnacy
Margo zei…
Wat een grappige digi ! Erg leuke kaart zo !
Jammer dat de workshop gisteren niet doorging !
Ja voor vandaag zat er weinig anders op dan te knutselen he ... :) Ik ben benieuwd hoor !
Fikreta zei…
your card is very nice!
Danielle zei…
Leuk gedaan met dit bugaboo trio! Top kaartje! en ruim op tijd klaar ;-)
Oh my those three girls are adorable What a cute card. Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenges for our latest challenge.  {Lil Patch of Crafty Friends Challenges}Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara
Heel leuk kaartje voor je collega. En.... nog lekker geknutseld gisteravond? Groetjes Petra
Francisca zei…
Ooooo wat een schattige stempel .
Echt voor meisjes .
Top
Groetjes,
Francisca
Larissa zei…
Leuk kaartje!
& lekker geknutseld gisteren?
*Vicki* zei…
Your dance trio in the pinks is so adorable Margreet! Love your take on the sketch too!! Hugs & Smiles - *Vicki*
Kaija zei…
Beautiful card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member
Ellen zei…
Wat een gave digi is dit weer, je hebt er een leuke kaart mee gemaakt. En je bent in ieder geval vreselijk op tijd!

xxx Ellen
Unknown zei…
Your card is so sweet and adorable! Thank you for playing along with us at Scrapbook Stamp Society. We would love to see you again!
~ Bonnie DT
Creatiels zei…
het is me gisteren niet gelukt om bij iedereen een kijkje te nemen naar de verschillende creaties.
een leuke kaart is het geworden,
groetjes
Els
Nelleke zei…
Wat een schatje zeg, daar wordt je blij van als je daar naar kijkt. Wat waren het leuke kleuren he? Groetjes, Nelleke
hihi, wat een grappig drietal.
Leuke kaart.

Grietje
Such a cute card! Thanks so much for joining Fun~day Friday at Jo's Scrap Shack.
Joyce, DT
www.JoycesCreativeCrafts.blogspot.com
ccheney zei…
So cute! Thank you for joining us at Dragonfly Dreams Cindy (DT)
laurigami zei…
So gorgeous card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs. hugs
Laurigami
Margreet
Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
Succes en hopelijk tot de volgende keer.

Groetjes Karin DT coördinator
Super leuke kaart Magreet.
Liefs Bianca.
DT member ScrapbookStampSociety Challenge blog.
Min zei…
Adorable!
Thanks for joining us for our Bugaboo Stamps/Catch The Bug Stella Says Sketch Challenges. We hope you'll join us again soon for our newest challenge!
Hugs & Happy Days!
Min - Bugaboo Stamps/Catch The Bug DT

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me