Fietskaart en een nieuw watermerk

 
Komende week is mijn neef jarig. Hij houdt heel erg van racen met zijn fiets. Gelukkig had ik nog wat restjes uit het mannenstansblok van Studio Light en kon ik er nog precies een kaart mee maken.
De basiskaart is de teardrop mal van Dutch Doobadoo. Nagetekend op zwart kraftpapier, daarna op bruin kraftpapier en dan nog een keer van designpapier.
 Op een fietskaart mag natuurlijk de tandwielenrand niet ontbreken!
Nog wat losse tandwielen en alle tekstjes uit het vel van Studio Light. Hier heb ik ook nog ribbelkarton gebruikt.

En hoe vinden jullie mijn nieuwe watermerk? Het is een nieuwe, die te verkrijgen is bij Miss Daisy Stamps. Toen ik hem zag was ik helemaal verkocht en móest ik hem hebben. 
Als jij er ook zo eentje wilt, of een ander idee hebt, dan kun je hiervoor contact opnemen met Kathryne van Miss Daisy Stamps en zij maakt dan zo'n mooi gepersonaliseerd watermerk voor je! 
Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee!

What do you think about my new watermark? It is a new release at Miss Daisy Stamps. As soon as I saw it I had to have it with my name on it.
If you want something like this too, please contact Kathryne from Miss Daisy Stamps and she makes you such a gorgeous watermark too!
I am so happy with it!
Gebruikte producten uit de webwinkel van AnMaCreatief:
Studio Light 
3D stansblok nr. 28 Just for Men
Joy!Crafts
double end pick tool
losse tandwielen
rand tandwielen
bruin kraftpapier
zwart kraftpapier
ribbelkarton
Dutch Doobadoo
Shape-art Teardrop
Crealies
Crea-Nest-Lies XXL nr 24 Stitch
papierdistresser
schuurblokje

Wat een sombere dag is het hier zeg. Voor de verandering zijn we gisteren naar Scheveningen geweest, dus ben ik lekker aan de knutsel gegaan. Dat is toch het beste wat je kunt doen met dit weer?
Ik wens je nog een fijne zondag verder!
xxx Margreet
Challenges:
Craftyhazelnut's Patterned Paper: AG
The Corrosive Feb Challenge: AG
Crafty Friends: AG
Crafty Catz: AG with a twist of occupations
Moving Along With The Time: For a man
The Male Room: Wheels
Bijna Kant en Klaartjes


Reacties

Nicolette zei…
Een stoere kaart voor je neef met je restjes Margreet. Heel mooi.
En je watermerk is ook mooi.
Groetjes Nicolette
een super gave en mooie mannenkaart Margreet en een hele lieve watermerk.

gr karin
Diana zei…
Wat een gave kaart! Ik hou er van! En je logo is erg mooi!
Groetjes
Diana
Diana's Creations
Gertrude zei…
Eine wunderschöne Karte
lg Gertrude
Je@net zei…
Wat een super gave mannenkaart, Margreet. Lekker stoer!
Larissa zei…
Erg leuk mannenkaartje. & ook je watermerk vind ik mooi.
Valerija zei…
Great card. Love the design and all the details.
Valerija xx
Ditta zei…
Wat een super gave mannenkaart! Daar zal hij blij mee zijn!
Groetjes Ditta
Miranda K zei…
Stoere kaart! en je watermerk is top. groeten miranda k
Wat een stoere en mooie kaart heb je gemaakt met dat restje dessin-papier Margreet, súper. Gave kleuren en lekker stoer afgewerkt.
Je watermerkje is heel leuk, origineel.
Lieve groetjes Miranda
Joke de Wit zei…
Prachtig gemaakt Margreet,zo toepasselijk voor iemand die van fietsen houdt.Gr.joke
Wendy L zei…
What a super design, thanks for joining us at MAWTT, xxx
Ans Gilbert zei…
Hoi Margreet,
ook ik ben al de hele dag aan de knutsel, na een wandeling door de regen met de honden..
Leuke kaart heb je voor je neef gemaakt en ook je watermerk is echt top!
groetjes,
Ans
p.s. als iemand de moeite neemt om iets te vertellen, met foto's, dan neem ik ook de moeite om te lezen en te reageren..
Ik hoop dat ik na mijn operatie, moet wel eerst 6 weken in een immobilizer, maar daarna hoop ik toch weer voorzichtig aan de kaart te kunnen...
Diny zei…
Wat een prachtige kaart heb je voor je neef gemaakt Margreet....echt een mannenkaart!
Wij hebben vanmiddag een lekkere wandeling gemaakt van 13 km....de wind was een beetje fris....maar het was heerlijk buiten!
Groetjes en bedankt voor je lieve berichtjes steeds weer op mijn kaartjes,
Diny
Diny zei…
Je nieuwe watermerk is top!
Dora zei…
Schitterende kaart, stoer. Mooie watermerk.
Fikreta zei…
this is so great!
lovely new watermark!

hugs , Fiki
My little store: Crafty Kitty Cat Shop
≽ܫ≼
cheryl zei…
Oh wow hun just love love this to bits great design so effective love cheryl xxx
GerJanne zei…
Ha Margreet!
ik was al bij Anma geweest, maar ook hier nog even een berichtje voor jou. Je kaart is super en zal vast ene zeker door je neef gewaardeerd worden. Je watermerk is enig! Jij houdt van poezen!
Zoals je wel gezien hebt heb ik ook een watermerk, maar ik ben er geen fan van. Het leidt mij altijd een beetje af van de kaarten, Daarom verklein ik hem bij mijzelf altijd zo....En dan denk ik: wie gaat er nu aan de haal met een kaart van mij?? Het is geen kunst of zo. Maar dan lees ik dat er van die ..... zijn die toch kaarten kopiëren en prijzen winnen met een kaart van een ander. Is ook niet leuk!!
Nou ja, dus toch een watermerk(je)
Groetjes,
GerJanne
Hello… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your fabulous card… I really do love it... Please join us again next time. Good luck!
[Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]
Dr Sonia S V zei…
What a fun card you have made and congrats on your watermark it is sooo pretty
Cheers
Dr Sonia
Een super leuke mannenkaart Margreet. Ik kan me voorstellen dat je meteen weg was van het watermerk, het is heel mooi!
groetjes, Caroline
Joanne kramer zei…
Mooie kaart en watermerk! Groetjes Joanne
carla zei…
Lekker stoer en heel mooi samengesteld.
Het is een prachtige kaart geworden alsook je watermerk is erg leuk Margreet.
Groetjes,
Carla
Jane zei…
What a fabulous card! Love how it opens up and reveals more. Great use of the wheels theme at The Male Room. Thanks for playing.
Sue B zei…
Oh Wow! this is a really stunning creation Margaret! What a fab card shape and those cogs look awesome. I love the corrugated Kraft and all the wonderful images and embellies.
Your watermark is very cute too - love it! :-)
Thanks for joining us at MAWTT for our ‘Male” Challenge.
Hugs Sue B xx
proficiat met je neef! Het is een stoere mannenkaart geworden.
Je watermerk is prachtig. Zelf ontworpen of via de site gevonden. Ikga even op je linkjes ervan kijken. Lijkt mij gaaf om ook een watermerk te hebben hihi..

liefs Kim
Petra L zei…
Toepasselijke kaart voor een fietsliefhebber en ook nog eens mooi.
Goed dat je schrijft over je nieuwe watermerk. Hij is prachtig en ik had er overheen gekeken als je er niks over had geschreven ;-)

Lieve groet, Petra
A fantastic project. So much detail! Thanks for sharing it with us this week at Crafty Catz. Naomi x
PJ zei…
Very nice, well done with wheels and gears. Looks awesome.
pjs-projects.blogspot.com
Buffy zei…
Beautiful project. Lovely choice of colours.
Thank you for joining in with us at The Male Room.

Buffy x
Ellen zei…
Gave en stoere kaart, mooie kleuren ook. Je watermerk is echt super!

xxx Ellen
José zei…
Wat een super leuke mannen fietskaart Margreet!
Laura ElleBi zei…
So nice !!!
Thank you for joining Crafty Friends
DT Laura
*Vicki* zei…
Oh wow this is super cool Margreet!! I just love the Vintage image along with your fun design and how it opens! The cogs and wheels are an excellent accent to this! HUGS :)
Andreja zei…
You made such a beautiful creation :-)) I like all thih wheels.
Thanks for playing at Male Room. Hugs, Andreja
Renate zei…
Wat ontzettend leuk dat je meedoet aan mijn uitdaging. Je hebt er een lekker stoere mannenkaart van gemaakt. Hopelijk ben je er de volgende keer weer bij.

Sinds een tijdje zet ik ook een watermerk bij mijn foto's, maar dan is het gewoon mijn naam, en de naam van mijn blog. Jouw watermerk vind ik wel heel erg leuk. Misschien dat ik me er ook eens iets meer in moet gaan verdiepen.

-xies- Renate.
http://bijnakantenklaartjes.blogspot.nl/
Wow! Stunning creation. Love those cogs. Thank you very much for joining our challenge at Craftyhazlnut's Patterned Paper Challenges.
Hugs, Iwona

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me