Grumpy Goose

En zo maak je alweer de laatste kaart voor 52WTC voor dit jaar. Ik ben erbij gekomen sinds week 18 en het is me prima bevallen, dus ik ga in 2017 beslist weer meedoen!
Grumpy Goose is een digi van Beccy's Place en ik vind hem heerlijk eigenwijs. Ik heb hem ingekleurd met ProMarkers.
Het papier wat ik heb gebruikt is een freebie van We Are 3 Digital Paper en je kunt het hier vinden.
Ik denk niet dat ik deze week nog kaartjes zal plaatsen.
Voor 1-1 staan er al weer 2 kaartjes gepland en er ligt nog een boel DT werk voor het nieuwe jaar op me te wachten.
Dus dan zal ik maar afsluiten met jullie allemaal een leuk en veilig oudjaar te wensen en ik hoop jullie in 2017 weer terug te zien. Tevens wil ik iedereen hartelijk bedanken voor het achterlaten van al die leuke en gezellige berichtjes. Ik waardeer dat heel erg en ik doe mijn best om zo veel mogelijk tegenbezoekjes af te leggen.
xxx Margreet
Challenges:
52WTC: week 52
CHNC 313: Use a sentiment
I Love ProMarkers: AG
Cute Card Thursday: AG
Kreative Knockouts: AG
Melonheadz Friends: Time for Christmas
Beccy's Place: December challenge
Cards und More: Christmas
Passion for ProMarkers: Use your dies/punches
Die Sketch-Tanten: sketch


Reacties

Een te gekke digi, een toffe tekst... heel leuk kaartje Margreet.
Geniet van de Eindejaarsdagen
Nancy
Bernadet zei…
Wat is tie leuk Margreet.
Vooral die geinige eend!
Nicolette zei…
Grappige digi Margreet en je heb t en een leuke kaart mee gemaakt.
Ook voor jou de beste wensen voor 2017
Groetjes Nicolette
Marja zei…
Hele leuke afsluiter heb je gemaakt...grappige digi heb je gebruikt.
Wil ook dit jaar weer zoveel mogelijk meedoen bij 52TWC maar deze week is het me niet gelukt...hebben vakantie hier dus weinig knutseltijd volgende week nog twee jarige en dan is alles weer gewoon en kunnen we weer volop knutselen ...
Fijne jaarwisseling!
Groetjes Marja.
Trijntje zei…
Wat een leuke afsluitende kaart Margreet. De beste wensen voor 20917. succes met de hobby. Groeten trijntje
Dreja zei…
Die Karte ist großartig! Das Motiv ist echt klasse. :D
Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
LG Dreja
hij is super, super leuk en gaaf Margreet
Gr Karin
!neke zei…
Super grappig deze kaart !!!
beste wensen voor 2017 !!!!!

groeten Ineke
Fikreta zei…
this duck is so sweet!
hugs!
Rosina zei…
En ook je laatste kaartje voor dit jaar is weer schitterend gemaakt Margreet...met een heel grappig stempeltje erop...en ook de sketch mooi uitgewerkt...

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
en zeker een creatief 2017
groetjes Rosina

chantal zei…
<geweldig is deze kaart.
Liefs Chantal
*Vicki* zei…
LOL!! That goose is so funny Margreet!! I just love the sentiment with him!! Wonderfully festive and stunning design here my friend!! All the best wishes to you for a happy, healthy and productive 2017! Thanks for sharing your creation with us at Cute Card Thursday! Hugs & Smiles - *Vicki*-DT member
Je@net zei…
Wat een leuke kaart, Margreet.
Fijne jaarwisseling gewenst en de alle goeds voor het nieuwe jaar!
Beccy zei…
Great card Margreet, you did a fabulous job colouring the image. I love the combination of papers you used in the background and I like the layout of your card. Well done on getting so many Christmas cards made this year, you're very dedicated!
Cheers,
Beccy
April zei…
Such a cute grumpy goose. :-) Thank you for joining us at the Creative Knockouts challenge blog.
April
Marijke zei…
Wat en leuk kaartje en die digi is geweldig!! Helemaal super gemaakt. Ik wens je een fijne jaarwisseling en in 2017 geen stress met de kerstkaartjes bij 52WTC. Groetjes Marijke.
Diny zei…
Wow.....wat een prachtige kaart Margreet....het jaar is voorbij gevlogen naar mijn gevoel!
Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
en een creatief 2017,
Diny
Ans Gilbert zei…
wat een leuke kaart Margreet,
gave digi en een grappige tekst.
wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2017,
groetjes,
Ans
marian zei…
Een mooie kaart met een grappige stempel. Heel mooi.
Prettige jaarwisseling gewenst en groetjes van Marian.
Stempelomi zei…
funny!Thanks for joining us at cards and more and good luck! Hugs,Beate
Suzan zei…
Wat een superleuke kaart Margreet! En zo'n geinige tekst!!
Fijne jaarwisseling,
Groetjes Suzan
Yvonne zei…
Hele mooie kaart heb je gemaakt.
Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2017.

Groetjes,
Yvonne.
Mrs A. zei…
Grumpy looking indeed but a fab fun card. Hugs Mrs A. Wishing you a Happy New Year.
Monique zei…
Prachtige kaart Margreet! Ik heb ook al weer lekker werk liggen voor de DT's. Maar dat is ook weer leuk. Zo blijven we lekker creatief in 2017.
Ik wens je een hele fijne jaarwisseling!
Lieve groetjes Monique
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart. Met mooi kleuren, details en een gave stempel. Alles past weer perfect bij elkaar
Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2017
Groetjes, Anja
wat een leuke kaart. Dat afbeeldinkje is lekker eigenwijs en vind ik daardoor super!!

Fijne jaarwisseling.

Liefs Kim
Wow - deine Karte ist der Hammer!! Das Motiv ist so toll und bringt mich sofort zum Schmunzeln.
Danke, das du bei den Sketchtanten mitmachst. Liebe Grüße und alles Gute für 2017 - Andrea
aussie aNNie zei…
Gorgeous designed card and wishing you A hAPPy New Year...xx{aNNie}
Hele leuke kaart weer Margreet!
Voor jou ook een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2017!
groetjes, Caroline
hahaha, wat een grappige kaart ! leuk gemaakt !
fijne jaarwissel,
grtjs,martina
x
Ellen zei…
Superleuke kaart! Ik ben dit jaar ook van plan mee te doen. Heb al een voorraadje, dus de eerste weken komt dat wel goed, maar daarna hè, dat wordt de grootste uitdaging...

xxx Ellen
Ella's Design zei…
Great card, Margreet! Such a fun image and pretty, traditional coloured papers. Thanks for playing along with our Mega Christmas challenge at Passion for Promarkers! Lisa x
Super cute card Margreet. I love the adorable image and your papers are perfect. Thanks for sharing with us at PFP for our Mega Christmas challenge. Good luck and hugs, Denise x
Crafty KJ zei…
Love this grumpy goose - so sweet!! A really great Christmas card and the sentiment is perfect too! Thanks for joining in with our Mega Christmas challenge at PFP. Hugs, Karen xx
Fabulous christmas card, love the image and dp's used. Thanks for playing along at Creative Knockouts
Denise DT
Daniela zei…
Eine wunderschöne Karte. Das Motiv ist ja drollig.
Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten und viel Glück bei der Auslosung.
Liebe Grüße, Daniela
Lovely creation! Funny image!
Thanks for playing at I Love Promarkers Challenge:
Ileanaxx
so sweet and lovely.
Thank you for joining us at the Sketch-Tanten.
Hugs Anja

Populaire posts van deze blog

Fractured card