Kreadoe en Gerrit de Gier

Donderdag een ontzettend leuke dag gehad op de Kreadoe. Het designteam van AnMa Creatief had namelijk op de Kreadoe de teamdag gepland. Helaas kon niet iedereen aanwezig zijn, maar wie er wel waren: Anne-Marije (onze 'baas'), Helen, Ellen, Adriana en ik.
We begonnen met koffie met iets lekkers en veel geklets. Ik ben daarna eerst mijn andere 'baas' op gaan zoeken (Hennie van Kreatrends). Ik had nog wat voorbeeldkaarten in te leveren. Vandaag kun je er eentje van zien op het Kreatrendsblog (morgen op mijn eigen blog).
Ondanks dat we met zijn vijven waren konden al vrij snel terecht voor een workshop bij Stampin'Up.
Hierboven zie je een doosje dat we hebben gemaakt.
Een flessenhanger. Ik heb hem om een showergelbus (wat een krankzinnig woord☺☺) gehangen, want voor een fles vond ik hem wat klein.
 Een kerstkaartje.
En tenslotte nog een labeltje.
Het was een leuke workshop. Daarna was het tijd voor de lunch en natuurlijk weer veel geklets.
Toen weer over de beurs gelopen, gekeken en........NIETS gekocht!!
Ik zei het toch al eerder: ik heb niets nodig en er waren nog 2 meiden die helemaal niets hadden aangeschaft! Het is dus mogelijk!!

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik al wel een kleine bestelling had doorgegeven aan Anne-Marije, die zij bij zich had (een stempellineaal en een Creatables).
En weet je wat ze als verrassing voor me had??
Gerrit de Gier, gehaakt door Granny, de oma van Anne-Marije. Ik vind hem supergaaf en hij heeft zijn plekkie al gevonden. Hij zit gezellig in de kast in mijn knutselkamer, samen met Harry de Kerstelf, die ik vorig jaar gewonnen had bij Mrs A.
Vandaag geen bijzondere plannen. Vanavond gaan we met Femke en Paul eten in het Dorpshuis van 's Gravenmoer. Dit wordt verzorgd door de beste keurslager van Nederland Marco van Strien. Er komt ook nog een brassband spelen, dus het wordt vast lekker en gezellig.

Iedereen hartelijk bedankt voor de vele bezoekjes en leuke berichtjes die jullie achterlaten. Ik ben er heel blij mee en stel het zeer op prijs.
Veel plezier met wat je gaat doen vandaag en tot morgen. Dan ben ik er met mijn kerststal voor Kreatrends.
xxx Margreet
Challenges:
Beccy's Place: A Month of Holiday Cards

Reacties

Leuke workshops hebben jullie gedaan, vast leuk samen met jullie team!
prachtig nieuw huisdier!
fijne dag
Nancy
Wat heb je leuke creaties gemaakt op de beurs! Het cadeautje van Anne-Marije is super!
groetjes, Caroline
Marja zei…
Wat heb je mooie dingen gemaakt op je workshop...ook mooie kleuren heb je gebruikt.
Wat knap op de kreadoe geweest en niks gekocht....doe het je niet na ook al heb ik niks nodig ..kom altijd wel iets tegen wat toch wel leuk is om te hebben haha..
Fijn weekend
Groetjes Marja.
wauw, jullie zijn aardig bezig geweest ! leuke resultaten !
grtjs,martina
x
Je@net zei…
Wat een super leuke projectjes heb je gemaakt, Margreet.
Fijne dag gewenst!
Leuke creaties heb je gemaakt op de kreadoe! Gerrit de gier is leuk gemaakt!
Knap dat je niets gekocht heb.. ik vind de verleiding daar sons best groot.

Fijn dag en ben benieuwd naar je kerststal morgen.

Groetjes Kim
Ans Gilbert zei…
Hoi Margreet,
gezellige dag hebben jullie gehad, als ik dit lees, leuke workshop gehad, samen met de DT-ladys..
Ik vind Gerrit de Gier echt super..
Geniet van jullie etentje,
fijn weekend,
groetjes,
Ans
Nicolette zei…
Gezellig verhaal Margreet en de beurs was erg leuk zo te lezen. Maar niets gekocht? Ik had alleen lint en bloemetjes nodig, maar mijn tas zat bomvol om uur.
Groetjes Nicolette
Wat een ontzettend leuke dag heb je gehad, zo gezellig om je blogpost te lezen, het enthousiasme spat er van af, ik geniet gewoon een beetje mee! Hoop leuke dingen gemaakt! Groetjes Petra DT Beccy's Place
Beccy zei…
What a fabulous collection of projects Margreet, they all look wonderful! The colours are fabulous and I like all the ribbons and embellishments you added. The bottle tag is a great idea and would be very useful for many little Christmas gifts. Well done!
Cheers,
Beccy
wat heb je mooie dingen gemaakt Margreet en die gier is super gefeliciteerd.
Gr Karin
Evie zei…
Gorgeous adorable project.

Hugs,
Margo zei…
Oh Margreet,
wat een leuke post zeg ! Jullie hebben echt een heel erg leuke workshop gevolgd en wat knap dat je helemaal niets hebt gekocht !
Groetjes
Margo
Rosina zei…
Wat een leuke creaties heb je op de workshop van SU gemaakt Margreet....en dan helemaal niets gekocht....moet je wel sterk in je schoenen staan....zou mij echt niet lukken vrees ik...en een super leuke gehaakte Gerrit de Gier heb je gekregen....je heb die ook een leuk plaatsje gegeven...

nog een fijn weekend
groetjes Rosina
Ellen zei…
Gerrit staat er mooi bij! Was een heerlijke en gezellige dag. Smaakt naar meer!

xxx Ellen

Populaire posts van deze blog

Fractured card