Voorjaar/lente/pasen bij AnMa Creatief

Heb je mijn blogcandy bovenin mijn sidebar gezien? Anne-Marije was zo lief om er een extra prijs aan toe te voegen.
Did you see my blogcandy at the top of my sidebar? So sweet of Anne-Marije to add an extra prize!

En dan is het alweer maart. Dat betekent een nieuwe challenge bij AnMa Creatief. En wat hoort er bij de maand maart? Voorjaar - lente - Pasen. Nou, genoeg onderwerpen om uit te kiezen.
Ik heb een side step kaart gemaakt met de Crealies Create-A-Card stans nr. 6. Dit modelletje is toch wel een favorietje van mij.

Ik heb 2 stempelsets van ScrapBerry's gebruikt; de grote stempel is 'Princess' en het kleine konijntje met de bloem is van de stempelset 'Panama hat'.
 

Voor de bomen (Tiny's berkenboom) en het gras heb ik mallen van Marianne Design genomen. Ik heb ze lichtjes bewerkt met Crushed Olive distress inkt. Ik doe dit met daubers.
Het designpapier is de lijn 'Vivienne' van Basic Grey. De randen heb ik ook met Crushed Olive bewerkt, maar dan met een ink blending tool.
De pergola is van Joy!crafts.
Het houten vogeltje en het lint zijn uit de voorraaddoos.
Zo ziet de kaart er uit van opzij gezien.

Hieronder zie de mooie prijs die je deze maand kunt winnen. Doe je weer gezellig mee?



Challenges:
Craft Your Passion: Always anything goes
Lil Patch of Crafty Friends: Anything goes
Crazy 4 Challenges: Spring-themed cards
Di's Digi Designs: Use 2 or more dies
Crafting with Friends: Always anything goes
Creative Fingers: Anything goes
Simply Papercraft: Anything goes
Wags 'n Whiskers: Furry Friends
Melonheadz Friends: Add/include an animal


Reacties

Miranda K zei…
wat een mooi geheel! ik ruik de lente. groeten miranda k
Valerija zei…
Very lovely card. Love this sweet image.
Fran zei…
Beautiful card x
Mariken zei…
Ooh, wat een schatje, dat konijntje is zo tof! leuk kaartje!!
Fikreta zei…
amazing card!
and so cute image!
love it!
Bad Kitty's Craftroom
>^.^<
Fiki
Misseke zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt Margreet - lief mooi gekleurd stempeltje en je kaartje is helemaal super!

Groetjes,
Misseke
dit is zo lief en heel erg leuk Margreet
Gr Karin
Mrs A. zei…
A sweet cnegtre step card and i do like your animated dancing bunnie at the bottom of your post. Hugs Mrs A.
GerJanne zei…
Hoi Margret,
je hebt een schattig kaartje gemaakt! Heerlijk in lentekleuren en het leuke voorjaarsplaatje is top.
Het model is ook weer geweldig, mooie inspiratiekaart voor Anma!
GerJanne
*Vicki* zei…
Oh my word!! How super sweet is that bunny!! Really love side step design and I just love that rainbow ribbon!! So luscious!! :) HUGS
coldwaters2 zei…
Gorgeous creation Margreet full of Spring time delight I love it
hugs
lorraine x
Lisa Lara zei…
Now that is just the cutest Margreet.
Dr Sonia S V zei…
Oh how adorable it looks...love the cute bunny , the design of the card and the matching gorgeous ribbon you added
I am having a celebration on my blog...please do drop in when you can.Here is the link : 5 Million Page-views Celebration

Populaire posts van deze blog

Fractured card