Fijne Paasdagen / Happy Easter

Spring

Van Kathryne van Miss Daisy Stamps hoorde ik dat ik 2 extra digi's aan mijn candy mag toevoegen: dus 1 iemand wint 2 gratis digis naar keuze en 2 personen maken kans op 1 gratis digi naar keuze!
Je hebt nog 2 dagen om mee te doen!
Op 31 maart maak ik de winnaars bekend.
Geniet van de Paasdagen.

Kathryne of Miss Daisy Stamps told me to add 2 extra digis to my candy: so her new prize will be: 1 person wins 2 free digis of choice and 2 persons make an extra chance to win 1 free digi of choice!
There are 2 more days to enter!
I will announce the winners on March 31.
Enjoy your Easter.

Reacties

Hoi Margreet,
ook een fijn Paas weekend gewenst.
Wat super lief van je sponsor!
Gr Anita
Miranda K zei…
dat is leuk nieuws ;) jij ook fijne paasdagen! groeten miranda k
Valerija zei…
Thank you Margreet and happy Easter!
GerJanne zei…
Oh dat is gaaf! Het wordt steeds mooier! Ik ga duimen (voor mijzelf) en wens jou morgen een heel fijne verjaardag!!
GerJanne
Bea zei…
Nog een hele fijne 2e paasdag met hopelijk wat mooier weer als vandaag....

groetjes en een hele fijne dag morgen....

groetjes Bea.

Populaire posts van deze blog

Fractured card