Followers

vrijdag 10 februari 2012

Let Me Call You Sweetheart



Welkom aan mijn 2 nieuwe volgsters, Stefani en Marjo. Ik wens jullie veel kijkplezier op mijn blog.
Het is weer tijd voor onze 2-wekelijkse challenge bij Fairy Fun Fridays. Beverly is de hostess deze keer en haar challenge is: Let Me Call You Sweetheart. Nou, dat moet in deze tijd toch niet zo moeilijk zijn. Ik heb Lover Boy van Prairie Fairy gebruikt. Ik heb hem met copics gekleurd en met de Heart Squares Nestabilities uitgestanst. Rondom heb ik wat crackle paint gedaan. Ik heb 2 harten doormidden geknipt en ook hieromheen wat crackle paint gedaan. Ook deze keer weer Kissing Booth van Basic Grey gebruikt (net als de Nestability bij 't Bezige Bijtje vandaan). Wat wondgaas (wat ik met natte vingers een beetje om heb laten krullen), lint en een Tim Holtz bloem (van Mariken gekregen) met een glimmende brad erin. Ik heb de schets van Sketches By Carly gebruikt en hier heb je ook nog 1 week om mee te doen.
Nou, we zijn heel benieuwd naar jullie creaties. Ga eens op het Fairy Fun Fridays blog kijken naar de kaarten vol inspiratie van mijn teamgenootjes.

A warm welcome to my 2 new followers, Stefani and Marjo. I hope you will enjoy my blog.
A new biweekly challenge at Fairy Fun Fridays. Our hostess is Beverly and her challenge is: Let Me Call You Sweetheart. I used Prairie Fairy's Lover boy, coloured him with copics and cut out with the Heart Squares Nestabilities die. I put some crackle paint around it. I cut some hearts in half and did some crackle paint on them too. Some gauze (which I made curly with wet fingers), ribbon and a Tim Holtz flower (from my crafting friend Mariken) with a glimmer brad. I used Sketches By Carly's sketch, which you can still enter for another week.
Well, we are dying to see your creations. Just jump over to the Fairy Fun Fridays blog to see the inspirational cards from my talented teemies.

Ik wil met de volgende challenges meedoen:
I want to enter the following challenges:
Joanna Sheen: Love is in the air
One Crazy Stamper: Love is in the air
Crafty Boots: Valentines
Creative Stamp Friends: Valentine
House of Gilli: Love
Lexi's Creations: Love
Dream Valley: Valentine
Scrap-Cards Challenge Blog: Valentijn

Leuk dat je langs geweest bent. Ik hoop dat je genoten hebt van je bezoekje aan mijn blog. Ik waardeer het heel erg als je een berichtje achterlaat!
So kind of you to stop by. I appreciate it very much when you leave me a comment. It makes my day!

35 opmerkingen:

miriam zei

leuke kaart margreet
gr miriam

Stef H (Glitterbabe) zei

oh thanks! now i'll be singing that song all day long!!!!

absolutely darling card.

the marshmallow candy looks NOTHING like the picture - but it sure came out yummy!

hugs :)

Tinie zei

Hahaha wat een geweldige stempel, heerlijk!! Hele mooie kaart!!

Groetjes Tinie

Rebekah zei

This is lovely Margreet what a cute card Hugs rebekah xx

Mariken zei

Wat heb je een leuke kaart gemaakt, erg geslaagd! Fijn weekend, gr-jes Mariken.

Bernadet zei

wat is dit een grappige stempel Margreet!!

Doreen zei

This is gorgeous Margreet,love the image.xxx

Joke de Wit zei

Wat een mooie,grappige kaart.Groetjes Joke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig leuk kaartje Margreet, prachtig!
Groetjes van Sjakkie

Tessa en Anke zei

Wat een leuke kaart.
liefs Tessa & Anke

marja zei

Wat een super leuk kaartje Margreet!!

Lieve groetjes Marja.

Crafty Daffy zei

Love your card. The kitty is quite cute and you have colored it so well. Thank you for sharing it with us at Crafty Boots Challenges for our Valentine theme. xx Denise

Eskimo Frosting zei

Cute card.

Jayne
x

Dot zei

LOvely card, Margreet. The heart die you have used id reallo WOW.
hugs Dorte

Deb zei

Super adorable Margreet, what a fabulous homemade flower and I love that die cut, have a great weekend
Deb
xxx

Dee's Craft Room zei

Such a sweet card Margreet, love the image you have chosen.

Thank you for sharing your card with us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

corry'kaart zei

hoi margreet
wat heb je er een lieffie van gemaakt en erg leuk met die hartjesrand,SUPER!
groetjes van corry

Kelly zei

Wow, Margreet, that flower is amazing, love all the layers! Just one beautiful card, have a great weekend!! xoxo

*Vicki* zei

Oh wow Margreet!! He really is a sweetheart!! :) Love your design too!! TFS HUGS

anita01 zei

Hai Wopsje,

Zit even te genieten bij je hoor, heerlijke kaart en zo zalig veel op te zien, ik hou ervan.

Hoop je weer te zien bij mijn demodagen,...9-10 maart, zou dat gezellie zijn....xxx dan krijg je de echte he hi,hi, Misschien tot dan,...

Warme groetjes,
Anita

Suzi zei

How cute is this little guy, love your flower and layout too Margreet. I hope you are having a lovely weekend.
Hugs
Suzi x

Cheryl zei

oh Hun this is one super image and your detail as ever is stunning hugs Cherylxxxxxx

Pop's Cards zei

Hey sweetie this is gorgeous love the image, hugs ♥ Pops x

Kristine zei

SUCH a sweet and cute card Margreet!! Thanks so much for going above and beyond to create more than required. You're the best *Ü*

xKris n' Carly

Molecraft zei

Gorgeous Margreet!
Helen x

José zei

Leuke kaart Margreet! Ik wens je een fijn weekend.
Groetjes van José

Kathleen zei

Adorable card, love the cute image. Gorgeous flower too thanks for joining us at Dream Valley
Hugs Kat xx

Suze zei

Een hele leuke kaart Margreet, en wat een leuke stempel, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Scrap cards challenge blog.

Lieve groetjes Suze

coldwaters2 zei

Fabulous card Margreet the image and design look totally ACE.
hugs
Lorraine x

Dora zei

This is such a sweetie Margreet, what a cute image .. and I love that hearts border, so fun .. doing some catching up today, just returned from Pisa yesterday :D Hugs xx

julie_woolston zei

This is a lovely card Margreet, such a sweet image.

Thank you for joining us at Lexis Creations.

Hugs Julie x

Kreatives von Andrea zei

Total klasse ist deine Karte geworden und so ein herziges Motiv, gefällt mir sehr gut.

Danke für deine Teilnahme bei Kreative Stempelfreunde.

Einen lieben Gruß von Andrea

Susan Flynn zei

Thanks for sharing your lovely creation with us at Lexi's Creations hugs Susan x

~Michelle~ zei

great details! Thanks for sharing your creation on the One Crazy Stamper Challenge! :)

Teresa zei

Superb card, thanks for entering our 'Love in in the air' challenge at Joanna Sheen challenge blog, with your gorgeous card.
Teresa xx