Followers

maandag 7 november 2011

Hier zijn ze weer / here they are again

 Ik hoop dat ik jullie er niet mee verveel, maar ik heb weer een kaart gemaakt met deze superdigi van LiaStampz. Deze keer voor mijn allerliefste tante die 70 wordt. Dit plaatje beeldt goed uit hoe knuffelig zij is. Ook nu heb ik weer gebruik gemaakt van papier van Docraft en daar zijn ook de bloemen en de brad van. Het lint, seam binding en hoekornament zijn uit mijn voorraad. De vlaggetjes van Doohickey en de cijfers van Quickutz.

I hope I'm not boring you too much, but I made another card with this gorgeous digi by LiaStampz. This time it is for my beloved aunt who will be 70 years next Wednesday. It shows how she loves hugging. I used papers of Docraft again, as are the flowers and the brad. Ribbon, seam binding and corner ornament are from my stash. Flags are Doohickey's and the numbers Quickutz.



Ik wil met de volgende challenges meedoen:
I want to enter the following challenges:
Sketch Saturday: Sketch
Make it Colorfull: Add texture
Just Some Lines: Light blue and orange
Di's Digis Designs: Ribbons and bows
Challenge Up Your Life: Friendship
2 Sisters: Ribbon
OSAAT: Use a digi

Leuk dat je langs geweest bent. Ik hoop dat je genoten hebt van je bezoekje aan mijn blog. Ik waardeer het heel erg als je een berichtje achterlaat!
So kind of you to stop by. I appreciate it very much when you leave me a comment. It makes my day!

24 opmerkingen:

Faye zei

Lovely Lady, this is BRILLIANT. Fab image and I love the rich, autumnal colours. xxx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Mij verveel je niet met je leuke kaartjes hoor, het is echt een heel leuk kaartje, prachtig!
Groetjes van Sjakkie

Margo zei

Dit blijft een geweldig leuke digi hoor !
De knuffeligheid (bestaat dat ???) straalt er gewoon vanaf !
Liefs
Margo

Mariken zei

En mij verveel je er ook niet mee! de digi is zo leuk en je verrast ons iedere keer weer met een ontzettend mooi kaartje!
Gr-jes Mariken.

corry'kaart zei

hoi margreet
dit verveelt mij echt niet want ik vind deze digi zo gaaf:-))
gr corry

McCrafty's Cards zei

Gorgeous card Margreet, I like the fab image, and the lovely autumn colours.
Kevin xx

Tessa en Anke zei

Nou vervelen? zeker niet.
Wat een mooi kaartje weer.
Jammer dat we je niet hebben ontmoet op de Kreadoe. Je woont niet zo ver bij ons vandaan trouwens. We komen best wel vaak in Oosterhout,
groetjes Tessa & Anke

Pop's Cards zei

Gorgeous x

Jenn Borjeson zei

hee hee This is too cute!!! Thank you so much for joining our color challenge at Just Some Lines. :)

Jo zei

Such a lovely card Margreet, your aunt will love it :)
Thank you for joining us at Sketch Saturday
Jo xx

Dora zei

This is just one fun fun image, I love this stamp and I don't blame you for using it again :) xx

Tina zei

amazing card...lovin the image os darn cute...thanks for joining us atjust some line orange and light blue challenge

Tina
jsl dt

miriam zei

Vindt dit zo'n leuke digi ,mooie kaart margreet.
Het was leuk om je nu eens in het echt te zien en te spreken. Ik had je wel niet meteen herkend.
gefeliciteerd met je nieuwe dt schap .
gr mriiam

Riet zei

Wat een geweldige kaart Margreet.

Liefs Riet.

Josephine zei

Fabulous card, Margreet.

Thanks for joining us at One Stitch at a Time this week, and good luck.

coldwaters2 zei

Lol, oh Margreet they are so fab, the happiness they are showing is lovely, the colours and design of the card are super.
Hugs
Lorraine x

Misseke zei

Vervelen? Echt niet ;)
Het is een superleuke digi en je maakt er altijd wat moois mee - 'k vind het weer een superkaart!

Groetjes, Misseke

juli77 zei

What a lovely card! Thanks for joining us at CUYL. Hugs...Judith

Wilma Z zei

Beautiful card, great colouring. Love, love the image, LOL. Thanks for joining us at Di's Digi.

Tracey Brossart zei

Stunning job Margreet and amazing coloring too! Love the beautiful DP too! Thanks for joining us this week at Sketch Saturday and Good luck! :D

Hugz & TFS,
xx Tracey/SS-DT xx

Julies Crafty Creations zei

Great card, I love those papers you have used. Thanks for joining in with our use a digi challenge over at OSAAT and good luck. Julie DT

my little scrapping corner zei

fantastic card in lovely colors.

Thanks for joining us at OSAAT, hope you join us next week too.

my little scrappingcorner
DT One Stitch At A Time

Jehanne's doodles zei

Love this!! and the colouring is fantastic!!
Thanks for joining the Just Some Lines Saturday Challenge :)

Hippieaud (aka Audrey) zei

Such an adorable card, great image! Thanks so much for playing at JUST SOME LINES and DI'S DIGI DESIGNS this time:)