Antieke auto / antique car

Jolanda van webshop 't Scraphuis stond op de KreaDoe en ik ben haar een paar dagen wezen helpen. Zij heeft momenteel een leuke Sinterklaascandy, dus ga eens op haar blog kijken! Dit kaartje had ik als voorbeeldkaartje voor in de kraam gemaakt. Het prachtige dubbelzijdige papier is van Prima Marketing, de auto is een stans van Marianne Design, alle randjes bewerkt met de distresser van Tim Holtz, wat jute en houten knopen.

A few weeks ago there was a big creative fair in Utrecht. I was helping Jolanda from webshop 't Scraphuis and I made this card as an example for her. The beautiful doublesided papers are Prima Marketing, the car is a Marianne Design, all edges are treated with Tim Holtz' distresser, some burlap and wooden buttons.

Ik wil met de volgende challenges meedoen:
I want to enter the following challenges:
Creative Craft: Free for all
OSAAT: Anything goes
Crafty Ann's: Monochromatic
Papercrafting Journey: Anything goes
Sarah Hurley Challenges: Buttons
Divas by Design: Monochromatic

Leuk dat je langs geweest bent. Ik hoop dat je genoten hebt van je bezoekje aan mijn blog. Ik waardeer het heel erg als je een berichtje achterlaat!
So kind of you to stop by. I appreciate it very much when you leave me a comment. It makes my day!

Reacties

miriam zei…
Mooie kaart margreet . Volgens mij heb ik hem gezien op de krea doe maar weet hte niet zeker meer.
Leuk ook met dat jute en knoopjes,mooi papier
gr miriam
Tinie zei…
Wat een geweldige mooie auto, super om zo als trouwkaart te gebruiken, ik ga zeker op haar blog kijken!!!

Groetjes Tinie
José zei…
Echte mannenkaart Margreet, mooi papier en leuke die, die oude auto.
Groetjes José
Doreen zei…
I love this Margreet,love the image and gorgeous backing papers.xxx
Linda . J zei…
Wow I just adore this card Margreet, the colours are stunning and love your design and added details.
Hugs Linda
Margo zei…
Wat een prachtig kaartje Margreet, die auto vind ik geweldig mooi en het papier dat je erbij hebt gebruikt past er super bij !
Liefs
Margo
corryskaart zei…
hoi margreet
heel erg mooi met die oude auto en prachtig papier!
gr corry
Berry zei…
Gorgeous Margreet great mono card thanks for entering at Divas hugs Rebekah xx
coldwaters2 zei…
Oh my word Margreet this is absolutely fabulous I love the black and white colours, those papers the embellishments and that image look fantastic.
hugs
Lorraine x
Hey margreet,

Nogmaals mijn grote dank dat je wilde helpen op de KreaDoe. Zware maar wel hele leuke en gezellige dagen hebben we gehad.
En je kaartje deed het super op de beurs.... hij is ook super leuk.

Fijn Weekend....uhmmm weken!!

Groetjes,Jolanda
Brenda Brown zei…
Margreet this is right up my street. I just love the vintage feel and all the distressing techniques you have used. A real wowser.
luv and hugs {brenda} xoxox
Anke zei…
Wat mooi gemaakt. Heel leuk die auto.
liefs Tessa & Anke
Joke de Wit zei…
Wat een mooie kaart,de auto is leuk.Groetjes Joke
Suzi Mac zei…
Wow!! Margreet, this is utterly gorgeous. I love that die cut and you papers. A beautiful card hon.
Hugs
Suzix
Ann Whitfield zei…
Beautiful card Margreet, thank you for sharing it with us at Crafty Ann's
Ann x
Mrs A. zei…
So very different from your usual style. A really gorgeous card. Thankyou for your wishes on my Elf being chossen for 1st prize. a delightful suprise.
Hugs Mrs A.
Riet zei…
Wat een schitterende kaart Margreet.

Liefs Riet.
Misseke zei…
Wat een mooie kaart met die auto, Margreet - ik kon wel wat inspiratie gebruiken ervoor dus THX ;)

Groetjes, Misseke
Claire zei…
Fab card, I love those papers and the little car is fab. Thanks for joining us at Sarah Hurley's
Claire xx
Claire zei…
oops, thanks for joining us at Crafty Ann's too
Claire xx
Laney zei…
WOW!! Margreet a Super card !!
thanks for joining us at Diva's this time hope to see you next time too
hugs
laney
Unknown zei…
This is gorgeous, love the vintage car die and the papers are lovely xxx
Hanneke zei…
Wat een chique kaart zeg! Heel mooie papiertjes en leuk die knoopjes. Groetjes, Hanneke

Populaire posts van deze blog

Fractured card