vlinderkaart en nog meer

Deze kaart heb ik gemaakt met de grand nestabilities Labels One. Het designpapier is Eline's Old-Fashioned Nursery, een pretty papers bloc van Marianne Design. Het papier is zo mooi, dat er weinig op hoeft. Ik heb ervoor gekozen om stans 6002/0040 van Joycrafts te gebruiken. Ik heb er een kantje door geregen. Op de vlinders wat druppels met de Perlen Pen, crystal Stickles op de vleugels en wat plaksteentjes van Glitterati Crafts. Die heb ik ook linksonder op het ornamentje geplakt. Alle benodigdheden zijn te koop bij 't Bezige Bijtje.
Het bovenstaande kaartje is gemaakt met papier uit een paperbloc van Joycrafts met erop een zelfklevende bloem. De rand is een borderpons van Marianne Design, met een lintje erdoorheen geregen en een strik er bovenop. De vlinders zijn allemaal dubbel geponst met een Crealies stans. Wat strasssteentjes van Nellies Choice als lijfje er op. Alles is met Cat's eyes beïnkt. Ook voor dit kaartje is alles verkrijgbaar bij 't Bezige Bijtje.
Dit is een troostprijsje dat ik gewonnen heb bij een candy van Margo. Als je het mooie kaartje opendoet, zie je deze leuke verrassing:

Hartstikke bedankt Margo!
En ik heb nog meer gewonnen vandaag: Bij Lisa's Stampinforsanity heb ik een Stampin'Up! stempelset gewonnen. Bovendien heb ik een prijs gewonnen bij Two Sisters Challenge Blog én bij Tickled Pink ben ik gekozen voor de Top 5. Dus je snapt dat mijn weekend niet meer kapot kan!

Ik wil met de volgende challenges meedoen:
Creative Corner: Cut it out
Mami Doodles: Flower card
Paper Cutz: Ladybugs: Bees or butterflies
Totally Papercrafts: Clean and Simple
Delightful Challenges: Pinches or diecuts
CASE Study Challenge: Colour inspiration
Bedankt voor je bezoekje. Ik zou het heel leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
Thanks for your visit. I appreciate it when you leave me a comment. It makes my day!

Reacties

jacque4u2c zei…
These are just so beautiful!
Jolanda zei…
Wat een hoop moois!!!
Lila Castro zei…
What a beatiful cards. Love,love, love!!
Bernadet zei…
tsjee Margreet, wat een mooi begin van je weekend haha!! Heel erg veel plezier met je gewonnen spulletjes.
Je vlinderkaart is ook hartstikke mooi
Erum Tasneem zei…
Oh Margreet! This is exceptional!
Hetty zei…
Wauuuw wat een super mooie creaties

gr hetty
Doreen zei…
What stunning cards.xxx
Margo zei…
Hoi Margreet, wat een leuke kaartjes !
Nog bedankt voor je deelname aan mijn candy !
Het prijsje is je van harte gegund en ik vind het heel fijn dat je er zo blij mee bent ! Proficiat met je andere gewonnen candy's en challenges !
Groetjes
Margo
Pop's Cards zei…
Hi sweetie, these are simply gorgeous, big hugs love Pops x x x
José zei…
Gefeliciteerd met al die leuke spulletjes die je hebt gewonnen, daar kun je vast wel weer even mee vooruit! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met die grote labels one zeg!
Wens je een fijn weekend.
Groetjes van José
Brenda Brown zei…
You have been busy making lovely cards again Margreet. They are gorgeous.
Congrats on your wins too.
Enjoy the rest of the weekend.
luv and hugs {brenda} xoxox
cheryl zei…
oh hun these are all so beautiful,great designs,hugs cheryl xxx
Erica ♥ zei…
Ik vind je kaartjes erg mooi geworden, en gefeliciteerd met je prijzen. Grtjs, Erica.
Anke zei…
Leuke creaties. Ook heel leuk dat je meedoet met mijn candy. Fijne zondag!
liefs Tessa & Anke
Adrina zei…
Nou, nou 2 prachtige kaartjes en dan al die leuke prijzen, gefeliciteerd, leuk hoor!!

Populaire posts van deze blog

Fractured card