Over The Top card

Onze dochter Femke houdt van kitscherige Mariabeelden, vandaar dat ik dit glimmende kaartje voor haar heb gemaakt. Jammer genoeg komt het geglimmer niet goed over op de foto, dus jullie moeten maar geloven dat ie in het echt blinkt. Our daughter Femke loves Maria images which are really over the top, so I made this shiny card for her. Sad to say that you cannot see the glimmering on the pic, so you have to believe me!

Bedankt voor het kijken en leuk als je een berichtje achterlaat.
Thanks for looking and I love it when you leave me a comment!
xxx Margreet

Reacties

Faye zei…
I think your daughter will love it. I can imagine the glimmer! xxx
daantje zei…
een aparte leuk kaart.
groetjes
Daantje
Janny zei…
Margreet ik heb het afgelopen jaar van je blog genoten...ik wens je hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar...tot in het nieuwe jaar!
Een geweldig mooi kaartje Margreet. Het plaatje is super!
Groetjes van Jacqueline
Hetty zei…
Wauw wat zal je dochter daar blij mee zijn want hij is echt super mooi

gr hetty
Ilonka zei…
hoi Margreet. whow wat een spetterende kaart. Heel mooi.
Ik wil je graag bedanken voor al je lieve reacties op mijn blog. En je een fijne kerstdagen toewensen. En een creatief 2010!!

groejes ilonka

Populaire posts van deze blog

Fractured card