weer wat kaartjes gemaakt

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de septemberwedstrijd bij de Crazy Meiden ......papierlijn Lemonade van Basic Grey......ingekleurd met de Copics E00, E02, E33, E35, E37, R20, R59, YG00, YG03, YG06, BG10, BG23.......stempel is van Magnolia.....takjes: ponsen van McGill (leaves en pine).Ook voor dit kaartje heb ik Lemonade van Basic Grey gebruikt......de lace pons van Martha Stewart.....pine pons van McGill.........het stempelafdrukje is van Stampingbella......ingekleurd met de Copics Y00, Y02, YG00, R00, R46, R59, E00.......ik heb het gemaakt voor een vriendin van mijn dochter, die gek is van winkelen.

Reacties

Wat een geweldige kaartjes Margreet, heel mooi allebei.
Prettig weekend van Jacqueline
Janny zei…
ze zijn supers Margreet!
Karin zei…
lieve kaartjes margreet... vooral die bovenste... erg mooi gemaakt
Wat een mooie blog heb jij zeg, ben je volger geworden. Ik zag jouw winnende creatie voor de Create4Fun challenge en toen heb ik effe verder gekeken. Kom zeker vaker bij je kijken hoor, leuk! Enne...gefeliciteerd met je prijs natuurlijk! Fijn weekend.
Margreet zei…
bedankt voor de leuke reacties dames!......en Jeanet bedankt voor het waarschuwen dat ik de challenge bij Create4Fun heb gewonnen....leuk dat je een volger bent geworden!
xxx Margreet
Bev zei…
Two wonderful cards - gorgeous papers and such pretty embellishments x

Populaire posts van deze blog

Fractured card